טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי - פשוט ונגיש | EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

טעינת רכב חשמלי בחניון תת קרקעי מעולם לא הייתה פשוטה ונגישה יותר

ספט 2021 |

החניונים התת קרקעיים שזורים בשגרה היומיומית יותר משנדמה לעיתים, כי הם מהווים מרחב נוח, מרווח ובטוח לשים בו את הרכב בעת הצורך; בין אם זה החניון התת קרקעי של מקום העבודה, החניון במרכז המסחרי הסמוך למקום המגורים בו עורכים את הקניות לבית, או האחד בו מניחים את הרכב כאשר יוצאים לבילוי נחמד בעיר. כעת גם בעליהם הגאים של הרכב החשמלי יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של החניון התת קרקעי ולהשתמש בו כמקור כוח אפקטיבי ומשתלם במיוחד. 

עמדות טעינה חשמליות הן אפקטיביות וחסכוניות

נהיגה ברכב החשמלי מספקת שקט ושלווה, עוזרת לשמור על כדור הארץ ומאפשרת לחסוך בהוצאות הרכב השוטפות בצורה חסרת תקדים. במיוחד בכל הקשור לחידוש האנרגיה של הרכב, שכן מחירי הטעינה הם זעומים לעומת מחירי מילוי מיכל הדלק. כמובן שהנתונים משתנים בהתאם לסוג הרכב ועמדת הטעינה הנבחרת, אך מדובר בעשרות שקלים לטעינה מלאה, בכל עמדה שאתם חפצים בה - בין אם על פני השטח או מתחת לאדמה, בחניון תת קרקעי. לקריאה נוספת, 3 עובדות שירגיעו את "חרדת טווח הנסיעה".

עמדות הטעינה בחניונים השונים, לא רק מסייעות בצמצום סך ההוצאות על המכונית הפרטית אלא שהן מספקות לנהגים רבים שקט נפשי. כי לא משנה לאן פניהם מועדות, המרחק אותו מבקשים לחצות, או היכן הם מתגוררים בארץ - יהיו להם עמדות טעינה זמינות ויעילות בקרבת מקום, כיוון שדאגנו לפרוש מבחר מרשים של עמדות טעינה במגוון חניונים בכל רחבי הארץ, מהירות ורגילות כאחד - אשר יעמדו לרשותם ויסייעו להם לנסוע וגם לעצור ביעד או בתחנת ביניים בדרכם אליו, ללא עכבות ודאגות.

החניון התת קרקעי מציע שפע של הזדמנויות 

היתרונות של החניון התת קרקעי מתעצמים כאשר נוהגים ברכב החשמלי; מדובר במרחב מבוקר, מרווח ובטוח ששומר על הרכב מנזקי מזג האוויר והסביבה ומתפרש על גבי כמה קומות שכל אחת מכילה עשרות חניות. כך שיש פוטנציאל עצום להניח מספר עמדות טעינה לשימושם ונוחיותם של נהגים רבים, מה שעשוי לספק אפיק כלכלי להנהלת המתחם שברשותו החניון - כמו מרכז הקניות, בית החולים, או העירייה (כאשר מדובר בחניון תת קרקעי ציבורי בפינת הרחוב). נוסף על כך, הנהלת המתחם יכולה לרכוש ולהתקין עמדות טעינה בחניון בכל עת, ממש בקלות, ולשדרג אותן עם אביזרים שונים.

יחד עם זאת, נוכחותן של עמדות טעינה חשמליות בחניונים תת קרקעיים תעודד נהגים רבים שבאמתחתם מכונית חשמלית לפקוד את אותם מרכזים בתדירות גבוהה יותר לצרכיהם השונים. הם כבר לא יפחדו להרחיק לכת מעט מהמרחב הביתי הקרוב, מחשש שהסוללה תתרוקן לפני שיגיעו ליעדם - כי הם יכלו לאתר עמדות טעינה במסלול נסיעתם, לעקוב בזמן אמת אחר תהליך הטעינה של מכוניתם והזמן שנותר להשלמתה, ולשלם על הטעינה בלחיצת כפתור באפליקציית EV EDGE. אי לכך, שהם יחזרו מעיסוקיהם, המכונית החשמלית תחכה להם טעונה במלואה ומוכנה לבאות. 

החניון התת קרקעי מהווה תשתית אידיאלית להקמת עמדות טעינה רבות, מעצם היותו מוקד אסטרטגי שיש בו תנועה מתמדת של רכבים. עם זאת, לא רחוק היום בו רכבים ממונעי בנזין לא יורשו עוד להיכנס לערים הגדולות ולפיכך לצרוך את שירותיהן, בניהם החניונים התת קרקעיים הפרוסים לאורכן ורוחבן. אי לכך, התקנת עמדות אלו תיתן פתח להגיע לקהל חדש שגודל ומתעצם ואט-אט הופך להיות הרוב המוחלט. 

אתם בעלי רכב חשמלי ורוצים עמדת טעינה משלכם? היכנסו לפה יש לכם שאלה? מוזמנים לשתף אותנו כאן

שאלות ותשובות

שאלה: מהם היתרונות העיקריים של טעינת רכב חשמלי בחניון תת-קרקעי?

תשובה: החניון התת-קרקעי הוא מקום מבוקר, בטוח ומוגן מפגעי מזג האוויר, ויש בו פוטנציאל להתקנת מספר רב של עמדות טעינה. כמו כן, הטעינה בחניון זולה בהרבה ממילוי דלק.

שאלה: כיצד עמדות הטעינה בחניונים תורמות לבעלי עסקים שבבעלותם חניונים?

תשובה: התקנת עמדות טעינה יכולה לספק הכנסה נוספת להנהלת העסקים שבבעלותם החניון. כמו כן, זה ימשוך יותר נהגי רכבים חשמליים להגיע לאותם מתחמים.

שאלה: מהי אפליקציית EV EDGE וכיצד היא תורמת לחוויית המשתמש בעמדות הטעינה?

תשובה: EV EDGE היא אפליקציה המאפשרת לעקוב אחר תהליך הטעינה בזמן אמת, לראות כמה זמן נותר עד סיום הטעינה וגם לשלם על השימוש בעמדה בלחיצת כפתור.

אולי יעניין אתכם גם: מכוניות חשמליות קטנות | סוגי עמדות טעינה לרכב חשמלי

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה