מהפכת הרכבים החשמליים מגיעה למקומות העבודה! - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

מהפכת הרכבים החשמליים מגיעה למקומות העבודה!

אוק 2021 |

הרכבים החשמליים מחלחלים לתודעת הציבור הרחב וכובשים את כבישי הארץ, כאשר אחד הגורמים לכך הוא המשק: ארגונים רבים מתחילים אט-אט לכלול ברשימת רכבי החברה הזמינים לעובדים גם מספר דגמים חשמליים וכך מאפשרים להם לחוות אותם ממקור ראשון. היתרון הגדול ביותר במעבר לצי רכבים חשמליים והתקנת עמדות טעינה חשמליות בחניוני החברה ובבתי העובדים - הוא החיסכון העצום במשאבי החברה והוצאותיה לטווח הרחוק.

הפער בין מחירי הדלק לעלויות הטעינה

אחד היתרונות הבולטים בחישמול צי הרכב של הארגון, הוא צמצום ההוצאות השוטפות על דלק ועל טיפולים לרכבים. רק כדי לסבר את האוזן, מחירו של תדלוק מיכל מלא יכול להגיע לעיתים לכמה מאות שקלים בפעם אחת. לעומת זאת, העלות לטעינה של סוללת רכב חשמלי במלואה מסתכמת בכמה עשרות שקלים בלבד- בין אם מדובר ברכבים חשמליים של יצרניות שונות, או בבחירת עמדת טעינה מהירה (DC) או רגילה (AC).  

מדובר בחיסכון חסר תקדים בטווח הארוך. בפרק זמן של שנה למשל, ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים על צי הרכב של החברה. מה גם, שבניגוד לרכב בנזין, שזולל דלק מעמידה בפקקים ונסיעות איטיות, הרכב החשמלי חוסך אנרגיה בנסיעות במהירויות נמוכות כך שגם במובן הזה משלמים בתדירות נמוכה יותר על חידוש מקור האנרגיה של הרכב. הרכב החשמלי אף הוא זקוק לבדיקות תחזוקה תקופתיות, אולם, הוא מכיל פחות חלקים נעים, פחות נוזלים ושמנים מרכב הבנזין ולכן עלויות התחזוקה שלו פוחתות משמעותית.

פתרון מהפכני לחברות וארגונים

אנחנו ב-EV EDGE, חלוצי המהפכה הירוקה בישראל, הופכים את המעבר לתחבורה אקולוגית לנגיש, פשוט ואפקטיבי במיוחד. פתרונות הטעינה שלנו מתאימים באופן מדויק לצרכיהם השונים של הארגונים והחברות במשק המקומי. 

אנו מספקים פתרון 360 חדשני, ייחודי ל-EV EDGE שהושק בנובמבר 2020, והוא כולל: הטבות שימוש מיוחדות ומפנקות במיוחד לעובדים המחזיקים ברכב חברה חשמלי או רכב פלאג אין (PHEV), שירותי התקנת עמדות טעינה קומפקטיות, אסתטיות ועמידות בפני תנאי מזג אוויר בחניוני הארגון ובבתיהם של העובדים - שלרוב יהיו עמדות טעינה שיכולות לטעון 2 רכבים בו זמנית, תוך התאמה מלאה לסביבת המגורים ותשתיות החשמל המקומיות - בניין מגורים משותף או בית פרטי.

במסגרת פתרון 360 מוצע גם מנוי עסקי מוזל לרשת עמדות הטעינה הכי גדולה בארץ - כך שעובדים יוכלו לטעון את הרכב בכל עת, ומכל מקום: במקום העבודה, בבית או במרכז המסחרי הקרוב בעזרת  אפליקציית EV EDGE ולהגיע ליעד בבטחה ובשמחה. 

יחד עם זאת, יש לנו מערכת חכמה מבוססת ענן המאפשרת למנהלי מחלקת הרכב של החברה, לפקח על צי הרכבים החשמליים בזמן אמת, לראות היכן הם נמצאים, לעקוב אחר תהליך הטעינה שלהם, ולגלות באילו שעות החשמל זול יותר ולפיכך לטעון את הרכבים לקראת יום חדש באופן שיחסוך בצורה ניכרת בעלויות הטעינה השוטפות.

עמדות טעינה חשמליות מספקות אינספור יתרונות לחברות וארגונים, הן מאפשרות לארגון לקצץ את הוצאות מחלקת הרכב בכמעט חצי, וכך למעשה תורמות לרווחתם של העובדים בארגון ואורחיו השונים, ופותחת עבור הארגון שפע של הזדמנויות למנף את עצמו גבוה. 

מחשמלים את צי הרכב בארגון? היכנסו לכאן להתקנת עמדות טעינה שישלימו את התהליך בצורה האפקטיבית ביותר.

שאלות ותשובות

שאלה 1: מהו היתרון הכלכלי העיקרי לארגון במעבר לצי רכב חשמלי?

תשובה: היתרון הכלכלי המרכזי הוא החיסכון בהוצאות הדלק והתחזוקה. עלות תדלוק מיכל דלק מלא יכולה להגיע למאות שקלים לעומת עשרות שקלים בלבד עבור טעינה מלאה של סוללת רכב חשמלי. בנוסף, רכבים חשמליים דורשים פחות תחזוקה בהשוואה לרכבי בנזין.

שאלה 2: מה כולל פתרון 360 לארגונים מבית EV Edge?

תשובה: פתרון 360 כולל הטבות שימוש לעובדים ברכב חשמלי, התקנת עמדות טעינה ייעודיות בחניוני הארגון ובבתים פרטיים של עובדים, מנוי מוזל לרשת עמדות הטעינה של EV Edge, אפליקציית טעינה ומערכת ענן לניטור וניהול צי הרכב החשמלי.

שאלה 3: כיצד עמדות הטעינה תורמות לארגון מעבר לחיסכון כלכלי?

תשובה: הן משפרות את רווחת העובדים שיכולים לנסוע ברכב חשמלי ללא דאגה לטעינה, מעלות את יוקרת הארגון כידידותי לסביבה ומושכות משקיעים המעריכים ארגונים עם אחריות סביבתית. כמו כן הן תורמות לאורחי הארגון שיכולים גם הם ליהנות משירות הטעינה.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא:

עמדות טעינה לבית פרטי

התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף - המדריך לשנת 2024

עמדות טעינה לרכב חשמלי בבתי מלון

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה