שיתוף הפעולה בין EV-Edge למידרג: שירות איכותי לאדם הפרטי - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

מדרג

שיתוף הפעולה בין EV-Edge למידרג: שירות איכותי לאדם הפרטי

מרץ 2022 |

מספר בעלי הרכבים החשמליים בארצנו הולך וגדל ואיתו גובר הביקוש לפתרונות טעינה חכמים, מהירים וזמינים. חברת Ev-Edge מובילה את התחום ומספקת רשת תחנות טעינה ציבוריות בפריסה ארצית, לצד עמדות טעינה לבתי מגורים. כחלק מתהליכי הצמיחה שלנו, אנו פועלים לחיזוק המגזר הפרטי, באמצעות קיצור זמני ההמתנה לעמדות טעינה ביתיות והרחבת מעגל המתקינים המורשים עם חשמלאים מהמעלה הראשונה, מטעם חברת מידרג. באופן הזה, עמדות טעינה חשמליות הופכות לאמצעי נגיש לכל ולקוחות פרטיים רבים יכולים ליהנות מעמדת טעינה חדשנית ומעוצבת, והחופש לטעון את הרכב בחנייה הביתית בראש שקט.

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג לרשימת המתקינים

יתרונות  משמעותיים לבעלי הרכבים החשמליים

1. חוויית השירות

באתר מידרג תוכלו לבחור בקליק בין 100 חשמלאים בפריסה ארצית שעברו הכשרה מיוחדת אצלנו ב-EV-Edge והם מוסמכים להתקין עמדות טעינה חשמליות. בנוסף לשמם ותמונתם תראו באתר דירוגים וחוות דעת אותנטיות של גולשים אודות החשמלאים ברשימה שבחרתם לעיין בה, כאשר הם מקבלים ציון כללי שלא נופל ולו במעט, מה-9 (מתוך 10), דבר המבטיח שירות ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לציין שניתן לבחור במתקין של מדרג גם אם אתם רוכשים את עמדת הטעינה החשמלית במסגרת עסקת רכב מול היבואן, שמפנה אתכם להתקנה דרכנו.

2. זמינות

החשמלאים המיומנים של מידרג הם בעלי זמינות גבוהה לעבודה, מה גם שתמיד ניתן לבדוק באתר מידרג אודות מתקיני עמדות טעינה חשמליות באזורכם, בין אם אתם גרים בתל אביב, חיפה או באר שבע. תוכלו לראות בזמן אמת מתי בדיוק הם פנויים להתקנה, ליצור איתם קשר, לקבוע את מחיר ההתקנה ישירות מולם כולל את מועד הקמת תשתיות והתקנת העמדה, ולקבוע התקנה מהיום למחר.

3. משלוח מהיר וחינמי

אצלנו תמצאו מגוון רחב של עמדות טעינה חשמליות עם מפרטים שונים, שמתאימים למגוון צרכים ושימושים. לפיכך, כאשר אתם מחליטים שהגיע הזמן לשדרג לרכב חשמלי, תוכלו לרכוש בחנות האינטרנטית שלנו עמדת טעינה אישית מבין הבאות:

במקביל, לתאם התקנה עם חשמלאי מהרשימות הבלעדיות של אתר מידרג, ולקבל לידיכם את עמדת הטעינה החשמלית החדשנית והמעוצבת שבחרתם תוך 5 ימי עסקים בלבד, ללא דמי משלוח כלל!

3. אחריות על העמדות

התקנת עמדת טעינה בידי מתקין מורשה מאתר מידרג מזכה אתכם באחריות מלאה על העמדה שלכם, הכוללת בין היתר שירות לקוחות 24/7 ואפשרות תמיכה מרחוק של EV-Edge. משך תקופת האחריות לעמדות הטעינה החשמליות שלנו בהתקנה על ידי מתקין מורשה של מידרג היא שנתיים.

Win - Win

שיתוף הפעולה של חברת מידרג עם EV-Edge מניב פירות לשני הצדדים – הן ללקוחות והן לנותני השירות. הלקוח הפרטי שרוצה להתקין עמדת טעינה במקום מגוריו זוכה לשירות איכותי, אדיב, מקצועי ומהיר, בסטנדרט הגבוה ביותר. מצד שני, החשמלאים המורשים מקבלים חשיפה ונהנים מהאפשרות לקחת חלק בתחום המתפתח במהירות רבה והופך אט-אט להיות הנורמה.

רוצים להתקין בביתכם עמדה חשמלית אישית חדשנית ומעוצבת? בואו לעיין ברשימת המתקינים המורשים של אתר מידרג וצאו לדרך חדשה, חסכונית ויעילה כבר היום!

 

אולי יעניין אתכם גם:

עמדת טעינה לרכבי טסלה

עמדת טעינה לרכבי GEELY

עמדת טעינה לרכבי GAC

עמדת טעינה לרכבי BYD

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה