תנאי השימוש באפליקציה
תנאי השימוש באפליקציית EV-Edge
ברוכים הבאים לתנאי השימוש באפליקציית EV-Edge(להלן: "האפליקציה").
טרם שימוש באפליקציה, יש לקרוא את תנאי השימוש בעיון. אם אינך מסכים לאיזה מהתנאים, אנא הימנע מכל שימוש באפליקציה.
*תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ופונים לנשים ולגברים כאחד*
*בכל מקום שבו תנאי שימוש אלו מופנים כלפי יחיד, יחולו הוראות אלו גם כלפי רבים, ולהפך*
- אפליקציה זו הינה בבעלותה של חברת Ampeco LTD. (להלן: "אמפקו"). האפליקציה מנוהלת ומופעלת ע"י חברת Edge-EV – אי.וי אדג' בע"מ, ח.פ. 51-588985-5 מרחוב הברזל 26, תל-אביב (להלן "החברה").
- מטרת האפליקציה היא לאפשר למשתמשים בה לטעון את רכביהם החשמליים בעמדות טעינה של החברה או כאלו המופעלות על-ידי החברה, אשר זמינות לשימוש הציבור הרחב או שלמשתמש ניתנה הרשאה מיוחדת לשימוש בהן (להלן: "עמדות הטעינה") או בעמדות טעינה המופעלות על ידי ספק טעינה אחר (שאינו החברה) אשר לחברה יחסים עסקיים עם מפעיליה (להלן: "עמדות טעינה בנדידה"), ולקבל מידע שימושי על טעינת הרכבים, לרבות נתוני טעינת הרכב, תעריפי השירות, מיקומי עמדות הטעינה וזמינותן, לשלם עבור הטעינה ולהצטרף למסלולי טעינה שונים.
- השימוש באפליקציה ובשירותים המסופקים באמצעותה, כפוף לתנאי שימוש אלו (להלן: "תנאי השימוש"), ותנאי מדיניות הפרטיות של האפליקציה המצורפים בקישור כאן (להלן: "מדיניות הפרטיות") אשר מסדירים בכתב את היחסים המשפטיים והמוסכמים בין החברה לבין הנרשם לאפליקציה (להלן: "המשתמש"). בכל מקרה של סתירה בין הוראות תנאי השימוש לבין הסכמים או פרסומים אחרים בעניין האפליקציה, יגברו תנאי השימוש, אלא אם כן מצוין במפורש אחרת.
- בנוסף לתנאי שימוש אלה, ביחס לכל שירות משירותי האפליקציה עשויים לחול תנאים נוספים וספציפיים (להלן: "תנאי השירות"): תנאים של צדדים שלישיים, ביניהם בעלי המקרקעין עליהם מוצבות עמדות הטעינה, שותפויות עסקיות של החברה, חברת סליקת אשראי אשר יוצגו למשתמש בעת השימוש או הגישה בשירות הרלוונטי; אשר למשתמש שהוגדר על-ידי החברה כלקוח עסקי ומשתמשי-קצה מטעמו – התנאים שנקבעו בחוזה מנוי-האב העסקי בין הלקוח העסקי (משתמש האב) והחברה (להלן: "משתמש עסקי" ו- "חוזה עסקי", בהתאמה). בכל מקרה של סתירה בין הוראות תנאי השימוש לבין תנאי השירות או פרסומים אחרים בעניין שירותי האפליקציה, יגברו תנאי השירות, אלא אם כן מצוין במפורש אחרת.
- התנאים וההוראות החלים על משתמש לפי תנאי השימוש חלים בהתאמה על משתמש עסקי ומשתמשי-הקצה מטעמו, אלא אם כן מצוינת לגביהם הוראה ספציפית אחרת במפורש.
- הטעינה בעמדות הטעינה כפופה לנהלי האתר בו מוצבת עמדת הטעינה ולהוראות השימוש בעמדת הטעינה.
תנאי השימוש, מדיניות הפרטיות ותנאי השירות ייקראו להלן יחד: "תנאי האפליקציה".
-
- רוב השירותים המופיעים באפליקציה מלווים בתמונות אשר נועדו לדמות בצורה הקרובה ביותר את השירות עצמו, בתיאור קצר ובהצגת מחירים. במקרה של פער או הבדל בין התצלום לבין תיאור השירות, יגבר התיאור המילולי על התיאור הנשקף מהתצלום.
- השימוש באפליקציה מותנה בכך שהמשתמש הוא בעל הרכב שאליו קושרו האפליקציה או הצ'יפ (כהגדרתו להלן) או שהמשתמש קיבל הרשאה מפורשת מבעל הרכב כאמור לעשות שימוש באפליקציה או בצ'יפ המקושרים לרכבו ולטעון את הרכב בעמדות הטעינה. כל שימוש בניגוד לאמור מהווה הפרה של תנאי השימוש ואף עלול להוות עבירה על החוק.
- במתן הרשאה לאדם אחר לטעון את הרכב בעמדות הטעינה (בכל באחת מהדרכים במפורטות בסעיף 5.1ב' להלן), מוטלת על בעל הרכב או על המשתמש העסקי, לפי העניין, האחריות שהמורשה מטעמו ישתמש באפליקציה, בשירותים המוצעים במסגרתה ובעמדות הטעינה, בהתאם לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות. כמו כן, מחובתו של בעל הרכב והמשתמש העסקי ליידע את בעל ההרשאה באשר לשיתוף נתוני מיקום הטלפון הנייד עם החברה וצדדים שלישיים, כמפורט בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות בקישור כאן, ולקבל ממנו הסכמה לכך.
"צ'יפ" – שבב אלקטרוני שניתן לרכוש מהחברה לצורך אמצעי זיהוי בעמדות הטעינה וטעינת הרכב. לצורך הפעלת הצ'יפ, על המשתמש להירשם לאפליקציה.
- בעת רישום לאפליקציה ושימוש באחד משירותיה מתבקש המשתמש לתת את הסכמתו המלאה לתנאי האפליקציה. אם המשתמש אינו מסכים לתנאי האפליקציה, כולם או חלקם, המשתמש אינו רשאי להמשיך להשתמש באפליקציה ומתבקש להימנע מלעשות כל שימוש באפליקציה ולהסירה באופן מיידי מכל מכשיר שברשותו.
- כל שימוש באפליקציה או בשירותי האפליקציה המוצעים דרכה, הינו באחריותו המלאה של המשתמש ותוך הסכמתו לתנאי האפליקציה. למעט אם נאמר אחרת במפורש, כלל התנאים השונים בתנאי השימוש, מדיניות הפרטיות ותנאי השירות הינם מצטברים, ואינם מצמצמים זה את זה. החברה לא תישא בכל אחריות בגין שימוש שלא על פי תנאי האפליקציה.
- כלל השימושים שייעשו על ידי החברה או מי מטעמה במידע הנאסף, נשמר או מעובד באמצעות האפליקציה, יעשו בהתאם למדיניות הפרטיות, אותה ניתן למצוא כאן וכפוף לכל דין.
- הרישום לאפליקציה או לרשימת הדיוור באמצעות האפליקציה וכן השימוש במידע שמסר המשתמש לחברה בהתאם לסעיף 4ה מטה או שהצטבר אודותיו בעת השימוש באפליקציה ובכלל זה נתוני טעינת הרכב, נתוני מיקום וכדומה, וכל מידע אישי שייאסף על אודות המשתמש באמצעות האפליקציה כאמור יתבצע בהתאם להוראות הדין ומדיניות הפרטיות אשר ניתן לעיין בה כאן.
- המידע הנאגר, נאסף או מעובד באמצעות האפליקציה יישמר אצל החברה או אצל צדדים שלישיים וחלקו יועבר לצדדים השלישיים הרלוונטיים, לשם מתן שירותי האפליקציה, שירותי הטעינה בעמדות הטעינה, בהסכמת המשתמש גם הצעות שיווקיות, והכל בהתאם למדיניות הפרטיות ולמטרות המפורטות בה או בהתאם לדין.
- החברה תקבל מידע מסוים ביחס למשתמש מצדדים שלישיים לרבות ספקי השירות או תשתף מידע עם צדדים שלישיים, הן לצורך מתן שירותי האפליקציה והן לצרכים נוספים, הכל כמפורט במדיניות הפרטיות בקישור כאן.
- תיקון או שינוי תנאי האפליקציה או שירותי האפליקציה
- ידוע ומוסכם, כי האפליקציה הינה "דינאמית" מטבעה, ונתונה לשינויים. החברה שומרת לעצמה את הזכות, לפי הצורך ועל פי שיקול דעתה הבלעדי, לתקן, לבטל או לשנות מעת לעת את האפליקציה, תנאי האפליקציה, שירותי האפליקציה, ובכלל זה הוספה, גריעה, שינוי מבנה האפליקציה, מראה, היקפם וזמינותם של המידע והשירותים המוצעים, כולם או חלקם, וכל היבט אחר הכרוך באפליקציה, ללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת או בדיעבד.
- החברה רשאית מעת לעת, להציע גרסאות עדכון לאפליקציה, לרבות "עדכון כפוי" (חסימת אפשרות הכניסה לאפליקציה המותקנת על המכשיר עד לביצוע שדרוג או עדכון גרסה).
- המשך השימוש באפליקציה או בצ'יפ, לאחר הצגתם של תנאי האפליקציה המעודכנים מהווים את הסכמתו של המשתמש לשינויים או התיקונים שבוצעו.
- במקרים שבהם החברה תבצע שינויים כאמור, אשר על פי שיקול דעתה עשויים להשפיע באופן מהותי על זכויותיו של המשתמש, החברה תנקוט באמצעים סבירים על מנת להתריע או לקבל את הסכמת המשתמש לשינויים אלה באמצעי המדיה הרלוונטיים, על פי שיקול דעתה הבלעדי, ובכלל אלה (אך לא רק) הודעה פנימית לחשבון המשתמש באפליקציה, הודעה בדחיפה (PUSH NOTIFICATION) (להלן: "הודעה בדחיפה"), אתר האינטרנט של החברה, בהודעת דוא"ל, מסרון SMS או WhatsApp כפי שמעודכנים בחשבון המשתמש וכפוף לדין החל.
- החברה מעניקה למשתמש רשות להתקין ולהשתמש באפליקציה לשימוש פרטי, אישי או משפחתי בלבד, ולא כל זכות אחרת בקשר לאפליקציה, קניינית או שאינה קניינית, וזאת בהתאם וכפוף לתנאי השימוש.
- על אף האמור, משתמש אשר הוגדר על-ידי החברה כמשתמש עסקי יהיה רשאי להשתמש באפליקציה לשם הטענת רכבי עסקו, ובאחריותו שכל שימוש מטעמו באפליקציה ייעשה בהתאם לתנאי השימוש.
- השימוש באפליקציה ייעשה באמצעות טלפון נייד חכם או מכשיר אלקטרוני אחר התומך בהורדת אפליקציות מחנויות App Store ו- Google Play אשר בבעלות המשתמש או בשליטתו (להלן: "מכשיר המשתמש").
- האפליקציה מיועדת לשימוש רק למשתמשים שעומדים בכל התנאים המפורטים להלן: בני 18 ומעלה הכשירים לבצע פעולות משפטיות מחייבות או ישות משפטית או תאגיד המאוגדים והרשומים כדין בישראל; המחזיקים בכרטיס אשראי בתוקף שהונפק בישראל על-ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי המורשות בישראל (אשר למשתמש עסקי – בהתאם לאמצעי התשלום שנקבע בחוזה העסקי); בעלי תיבת דוא"ל פעילה; בעלי מכשיר טלפון נייד פעיל. אם המשתמש או מי מטעמו המורשה להשתמש באפליקציה, אינו מעל גיל 18 או אינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, עצם השימוש באפליקציה יהווה ראיה לכך שהמשתמש קיבל אישור מאפוטרופוס חוקי שמונה לו לעשות שימוש זה, והשימוש כאמור, תחת אחריותו הבלעדית של המשתמש.
- במעמד הרישום לאפליקציה, על המשתמש למלא את הפרטים הבאים: כתובת דוא"ל תקפה; שם פרטי ושם משפחה; מספר טלפון נייד; כתובת מגורים מלאה (לא חובה); פרטי כרטיס אשראי תקף לרבות שם מלא, תעודת זהות של בעל הכרטיס, מספר כרטיס אשראי, תוקף ומספר CVV (למעט משתמש עסקי שנקבע בחוזה העסקי עמו אמצעי תשלום אחר); מספר רישוי הרכב המיועד לטעינה (לא חובה, אך ללא הזנת המספר, המשתמש לא יוכל לקבל הטבת ביטול עלויות חניה בחניון לזמן טעינת רכבו בעמדת הטעינה (מקום שקיימת הטבה כזו)).
- לאחר שליחת פרטי הרישום, יישלח למשתמש מייל בדוא"ל עם קישור לאימות הדוא"ל. לאחר אישור המשתמש ולחיצה על הקישור, האפליקציה תיפתח לשימוש המשתמש.
- שם המשתמש והסיסמה של המשתמש שתיבחר על-ידו לאפליקציה ולשימוש בה (להלן: "פרטי הרישום"), הינם אישיים. גילויים או העברתם לצד ג' על ידי המשתמש, הינם באחריות המשתמש.
- אין ביכולתה של החברה לדעת אם השימוש במכשיר המשתמש, במספר הטלפון הנייד או בפרטי הרישום של המשתמש נעשה על ידי המשתמש או על ידי צד שלישי – בין אם מורשה על ידי המשתמש ובין אם לא. לפיכך, כל כניסה באמצעות מספר הטלפון הנייד של משתמש מורשה, פרטי הרישום שלו, או אשר הוצהר כי הוא שייך למשתמש מורשה, תחשב לכל דבר ועניין, כאילו בוצעה על ידי המשתמש או מי מטעמו, ובהסכמתו. לחברה לא תהיה כל חבות או אחריות בקשר עם השימוש במספר הסלולרי או בקוד האימות או בכל פרט מזהה אחר ובהשלכות השימוש בהם, לרבות טענות כגון פגיעה בפרטיות או שימוש בלתי מורשה, לרבות מעקב אחר מיקום הרכב וכו', או כל פגיעה או נזק אחרים שיגרמו למשתמש.
- החברה אינה מזהה את הרכב הנטען בעמדת הטעינה, אלא את המשתמש (באמצעות האפליקציה או באמצעות הצ'יפ) ולפיכך אין לחברה יכולת לוודא שהמשתמש עושה שימוש בעמדת הטעינה להטענת רכב מסוים ולא אחר. משתמש שהוגדר על-ידי החברה כמשתמש עסקי, באחריותו הבלעדית לוודא שהמשתמשים מטעמו שהוגדרו על ידו עושים שימוש נאות בעמדת הטעינה להטענת הרכב הרלוונטי בלבד.
- החברה עושה ותעשה מאמצים על מנת שהמידע המוצג באפליקציה יהא מדויק ומעודכן, אך אינה יכולה להתחייב לעדכניותו, לשלמותו או לנכונותו של המידע המצוי באפליקציה בכל רגע נתון והיא לא תישא באחריות לכך.
- לחברה הזכות, בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק באופן זמני או קבוע את פעילות האפליקציה או חלק ממנה ללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת או בדיעבד ולמשתמש לא תהיה כל טענה או דרישה או תביעה כלפי החברה בגין האמור.
- לחברה הזכות, בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי, למנוע את גישת המשתמש לאפליקציה ולשירותים המוצעים במסגרתה, כולם או חלקם, מכל סיבה שהיא, בין היתר – כתוצאה משימוש שאינו תואם את תנאי האפליקציה, חוב לחברה שלא שולם על-ידי המשתמש, פרטי כרטיס האשראי שהוזנו אינם תקינים או במקרים של אי פינוי הרכב בסיום הטעינה. זאת, ללא התחייבות למתן הודעה מוקדמת או בדיעבד. למשתמש לא תהיה כל טענה או דרישה או תביעה כלפי החברה בגין האמור.
- הרישום לאפליקציה וכן שירותים מסוימים המופעלים דרכה עשויים לחייב שימוש במערכת מסרונים (SMS), הודעות בדחיפה (PUSH), בהודעות ב- WhatsAppולעיתים בדואר אלקטרוני או שיחות טלפוניות אם יהיה בכך צורך. זאת, לשם ניהול, תפעול, אימות, עדכון ושירות למשתמש או כל פעולה אחרת שתידרש לצורך תפעול תקין של עמדות הטעינה והשירותים המוצעים באפליקציה, למשל (אך לא רק): התראה למשתמש על אודות סיום טעינת הרכב ובקשה לפינויו מאזור הטעינה וכן עדכון על אודות עמדות טעינה חדשות ותעריפי השירות. לצורך כך מתבקשת הסכמתו הכללית של המשתמש, מראש, טרם הרישום לאפליקציה לשימוש במערכת המסרונים והשיחות שבטלפון הנייד שברשותו וכדי לשלוח למשתמש הודעות או התראות וכן שיחות טלפוניות, לפי הצורך.
- בשימוש באפליקציה ובעת טעינת הרכב בעמדות הטעינה, האפליקציה תעשה שימוש במאפיינים וביישומים הקיימים בטלפון הנייד, לרבות נתוני מיקום וכל אמצעי אחר הנדרש לשם מתן שירותי האפליקציה, כפי שמפורט במדיניות הפרטיות המצויה כאן ובהתאם להגדרת הגישה של האפליקציה שבחר המשתמש והרשאותיו ("אשר פעם אחת" / “Allow Once”; "אשר בעת שימוש באפליקציה / “Allow While Using the App”; "אל תאשר" / “Don’t Allow”).
- תוכן המוצג באפליקציה או באמצעותה אינו יכול לשמש בסיס לצורך קבלת החלטות משפטיות או אחרות מצד המשתמש. כל פעולה שנעשית על ידי המשתמש בהתבסס על תוכן זה נעשית לפי שיקול דעתו ובאחריותו בלבד.
- שירותי האפליקציה ותנאי השירות
שירותי האפליקציה כוללים:
- מידע על עמדות הטעינה וניווט אליהן:
- הצגת מפת אתרי עמדות הטעינה הפרוסות ברחבי הארץ (להלן: "מפת עמדות הטעינה"):
- עמדות טעינה ציבוריות (לשימוש הציבור הרחב) איטיות (AC) או מהירות (DC), לרבות עמדות טעינה בנדידה.
- עמדות טעינה פרטיות או ללקוחות עסקיים בלבד שהשימוש בהן מותר רק למי שיש לו הרשאה מיוחדת לשימוש בהן.
- מידע בזמן אמת על סטטוס עמדות הטעינה – תקינותן וזמינותן.
- הצגת תעריפי השירות בכל עמדת טעינה תוך הבחנה, בין היתר, בין עמדות הטעינה לעמדות טעינה בנדידה, בין עמדת טעינה איטית (AC) לעמדת טעינה מהירה (DC) ומשבצת הזמן בה מתבצעת הטעינה.
- יובהר, כי הגישה לעמדות טעינה ציבוריות שנדרשת הרשאה מיוחדת לכניסה למתחם בו הן מוצבות או לשימוש בהן, כפופה למתן הרשאה מבעל המקרקעין (למשל, עמדות טעינה בבית מלון).
- מספרן של עמדות הטעינה הקיימות או הפעילות למתן השירות אינו קבוע ויכול להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, וכפי שיתעדכן באפליקציה ובאתר.
- טעינת הרכב בעמדות הטעינה השונות של החברה או של שותפות עסקיות של החברה (ובכלל זה עמדות טעינה בנדידה), בהתאם למפת עמדות הטעינה.
- ניהול חשבון המשתמש על-ידיו, הכולל בין היתר:
- צפייה במידע על פעילותו, לרבות זמני טעינת הרכב, הקוט"ש שנצרך בטעינה, מחיר הטעינה, פרטי החיובים בהם חויב על-ידי החברה בגין השימוש בשירותי האפליקציה (נתונים היסטוריים כאמור יישמרו לתקופה כפי שתיקבע על-ידי החברה וכפוף לדין).
- רכישת חבילות טעינה, הצטרפות למסלולי טעינה, מימוש שוברים והטבות כספיות המכובדים על-ידי החברה.
- תמיכה טכנית לתפעול עמדות הטעינה שתינתן במשך כל שעות היממה וכל ימות השנה, למעט בערב יום כיפור וביום כיפור.
- קבלת שירות לקוחות בכל הקשור בשימוש בשירותי האפליקציה וחיוב המשתמש בגין השימוש בה, באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות באמצעות אחת מדרכי יצירת הקשר המפורטות בסעיף 16א מטה. יובהר, כי שירות הלקוחות יינתן עבור כל סוגי עמדות הטעינה המוצגות במפת עמדות הטעינה לרבות עמדות הטעינה של שותפויות עסקיות של החברה.
- הוראות ותנאים לעניין טעינת רכב בעמדת טעינה
- על המשתמש לחנות את רכבו בחנייה ייעודית לעמדת הטעינה הציבורית ולחבר את עמדת הטעינה לרכב באמצעות כבל ייעודי בהתאם להוראות סעיף ג' מטה בפרק זה. החניה במקום החניה כפופה לדין (לרבות דיני התעבורה וחוקי העזר של הרשות המקומית), לנהלי האתר בו מוצבת העמדה, ותנאיו של בעל המקרקעין.
- טעינת הרכב בעמדות הטעינה אפשרית באחת מהדרכים הבאות:
- באמצעות האפליקציה.
- באמצעות הצ'יפ.
- בעמדות הטעינה המהירות (DC) וכן בחלק מעמדות הטעינה ללקוחות עסקיים יימצא כבל טעינה והמשתמש המבקש להטעין את רכבו רשאי לעשות בו שימוש. עמדות הטעינה האיטיות (AC) על פי רוב אינן כוללות כבל טעינה ועל המשתמש המבקש להטעין את רכבו לחבר לעמדת הטעינה כבל טעינה ייעודי, ובלבד שהוא תקין, שלם ובטיחותי לשימוש, המתאים לסוג עמדת הטעינה. יובהר, כי המשתמש אחראי כלפי החברה לכל נזק שיגרם לעמדת הטעינה בשל חיבור כבל טעינה שאינו מתאים לעמדת הטעינה, אינו תקין, שלם או בטיחותי.
- קצב הטעינה בעמדות הטעינה ופרק הזמן הנדרש לטעינה עשוי להשתנות בהתאם למשתנים שונים, לרבות הספק עמדת הטעינה, תשתית החשמל הזמינה בעמדת הטעינה במועד הטעינה, מאפייני הרכב הנטען, מזג אויר, מספר כלי הרכב הטוענים בו זמנית באתר הטעינה ואשר עשויים לצרוך חלק מהספק הטעינה הזמין באתר ולהקטין את הספק הטעינה המסופק למשתמש באותו זמן.
- החברה אינה מתחייבת שעמדות הטעינה תהיינה בכל עת פעילות או זמינות ולא תהיה אחראית אם נמנע השימוש בעמדת טעינה מסוימת מכל סיבה שהיא.
- המשתמש נדרש לפנות את הרכב מיד בסיום הטעינה כדי לאפשר למשתמשים אחרים לטעון את רכבם. אי-פינוי הרכב ממקום החניה הייעודי לעמדת הטעינה במסגרת הזמן המצוין באפליקציה עלול לגרור חיוב נוסף בתעריפים אשר יעודכנו מעת לעת באפליקציה או בסמוך לעמדת הטעינה, בהתאם לשיקול דעתה של החברה (להלן: "דמי שהיית יתר בעמדת הטעינה").
- תשומת לב המשתמש שפרק הזמן לפינוי הרכב ותעריף דמי שהיית יתר עשויים להיות שונים בין עמדת טעינה אחת לאחרת, ובאחריותו של המשתמש לבדוק את הזמנים והתעריפים הרלוונטיים לעמדת הטעינה המסוימת בה הוא טוען.
- בסיום הטעינה, תישלח למשתמש הודעה בדחיפה (PUSH), המעדכנת את המשתמש על סיום הטעינה. החברה תהיה רשאית, אך לא חייבת, לשלוח הודעה כאמור גם בדוא"ל או במסרון SMS (להלן: "התראת פינוי").
- על מנת לקבל את התראת הפינוי, המשתמש מתבקש לתת הרשאה באפליקציה לקבלת הודעות דחיפה. ללא מתן הרשאה כזו, המשתמש לא יקבל התראת פינוי טרם חיובו בדמי שהיית יתר בעמדת הטעינה. אי-מתן הרשאה כאמור לא יפטור את המשתמש מחיוב בדמי שהיית יתר בעמדת הטעינה.
- אין בסעיף זה כדי לגרוע מכל חובה חוקית של המשתמש בכל הקשור לחניה במקום החניה ופינויה כאמור (לרבות על-פי דיני התעבורה וחוקי העזר של הרשות המקומית), ומחובתו של המשתמש לעמוד בנהלי האתר בו מוצבת העמדה ובתנאיו של בעל המקרקעין, ואין בכך כדי לגרוע מכל זכות, סעד או סמכות אכיפה מכוח הדין העומדת לבעלי העניין.
- חיוב עבור הטעינה, תעריפי השירות ודרכי התשלום עבור השירות הקשור לטעינת הרכב
- תעריפי השירות בהם יחויב המשתמש יהיו בהתאם לתעריפים העדכניים במועד טעינת הרכב על-ידי המשתמש אשר מופיעים באפליקציה, והם יכולים לכלול רכיבי תשלום שונים המחושבים באופן שונה (בין היתר: דמי טעינה, דמי חיבור, דמי שהיית יתר בעמדת הטעינה).
- בדיקת תעריפי השירות העדכניים באפליקציה למועד הטעינה ולעמדת הטעינה הרלוונטית הנם באחריות המשתמש, לרבות משתמש שמטעין את רכבו באמצעות צ'יפ. תשומת לב המשתמש שתעריפי השירות עשויים להיות שונים בין עמדת טעינה אחת לאחרת (לרבות ולא רק, לעמדות טעינה בנדידה) ייתכן שתעריפי השירות באפליקציה אינם בהכרח תואמים לתעריפים המופיעים בעמדות הטעינה או בכל מקום אחר, אם מופיעים אך התעריף הקובע הינו התעריף המופיע באפליקציה ובאתר האינטרנט של החברה.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע תעריפי שירות שונים לעמדות טעינה בנדידה, לפי שיקול דעתה.
- כל התעריפים אשר מפורסמים באפליקציה כוללים מע"מ.
- החברה רשאית לקבוע מעת לעת כי תעריפי השירות יכללו דמי חיבור חד פעמיים לכל טעינה ולשנות תעריפים אלו בהתאם לשיקול דעתה.
- תשומת לבו של המשתמש כי החיוב בגין דמי הטעינה מחושב על-פי צריכת החשמל בזמן הטעינה, כפי שנמדדה במונה של עמדת הטעינה. ייתכנו פערים בין טעינת החשמל שנמדדה במחשב הרכב ובין הצריכה שנמדדה בעמדת הטעינה. הפערים מושפעים, בין היתר, מהפסדי האנרגיה בין המונה שבעמדה לסוללה של הרכב, (ובכלל זה – הפסדי אנרגיה בממיר AC/DC ברכב, הפסדי אנרגיה בסוללה בטעינה ובאיזון הסוללה), רמת דיוק המדידה במונה שבעמדת הטעינה, רמת דיוק המדידה במונה שברכב, טמפרטורה חיצונית בעת הטעינה ועוד.
- חיוב המשתמש בגין השירות ייעשה באמצעות אחת מהדרכים המפורטות מטה וללא תלות בזהות המשתמש בפועל בשירות שניתן באמצעות האפליקציה:
- חיוב כרטיס האשראי התקף שהמשתמש הזין את פרטיו באפליקציה בהתאם לכל התנאים שלהלן:
- החיוב יתבצע באופן מיידי ואוטומטי בסיום טעינת הרכב או פינוי הרכב מעמדת הטעינה (לפי המאוחר/ העניין) ובסמוך לכך תשלח חשבונית מס/קבלה עבור התשלום שניתן בגין השירות לכתובת הדוא"ל כפי שמופיעה בחשבון המשתמש.
- אם המשתמש יבחר להצטרף לאחד ממסלולי הטעינה המוצעים באפליקציה, החיוב יתבצע לפי תנאי ותעריפי השירות במסלול.
- משתמש עסקי יחויב בגין השירות עבור כל המשתמשים שמטעמו בהתאם להוראות, לתנאים ולמועדים הקבועים בחוזה העסקי בינו ובין החברה.
- טרם תחילת הטעינה תתבצע תפיסת מסגרת זמנית בכרטיס החיוב אותו הזין המשתמש, לרבות מסוג Direct או Debit, על ידי חברת האשראי בסך של 150 ₪ או 200 ₪ לטעינה בעמדת טעינה איטית (AC) ולטעינה בעמדת טעינה מהירה (DC), בהתאמה ("המסגרת"). יתכן ובעת תפיסת המסגרת הזמנית תתקבל אצל המשתמש הודעת חיוב מחברת האשראי אך זהו אינו החיוב בפועל. סמוך לסיום הטעינה ועד שני ימי עסקים לאחר מכן, יחויב כרטיס האשראי בהתאם להיקף הטעינה שבוצע בפועל והמסגרת ששוריינה בכרטיס החיוב תשוחרר.
- סכום המסגרת שייתפס כאמור יכול להשתנות מעת לעת, בין היתר בשל שינויי תעריפי השירות.
- מימוש חבילות טעינה, שוברים וקופונים לטעינה, שרכש או קיבל המשתמש, המוצגים ב'יתרה' שבאפליקציה.
- מימוש הטבות כספיות לטעינה בעמדות הטעינה שיינתנו למשתמש (אם יינתנו) על-ידי החברה או צד שלישי באמצעות הזנת מספר ההטבה המופיע על גבה. הטבות כספיות אלה כפופות לתנאי ההטבה כפי שיפורטו על-ידי נותן ההטבה.
- בעמדות טעינה בהן קיים מסוף לתשלום באמצעות כרטיס אשראי ואשר תומכות בכך – באמצעות כרטיס אשראי במסוף.
- אם נתקבלה אצל המשתמש הודעה בדבר פרטים שגויים במעמד הטעינה או הודעה בדבר תקלה או שגיאה כלשהי שארעה באפליקציה בתהליך ביצוע העסקה, יש לפנות למוקד שירות הלקוחות של החברה באופן מיידי באמצעות אחת מדרכי יצירת הקשר המפורטות בסעיף 16א' מטה. החברה או מי מטעמה לא יישאו באחריות כלשהי לכל נזק או הוצאה שינבעו מפרטים שגויים, שגיאה או תקלה בקליטת פעולת התשלום.
- חשבונית מס/קבלה דיגיטלית תישלח לכתובת הדוא"ל המופיעה בחשבון המשתמש. משתמש המעוניין כי חשבונית מס או קבלה תישלח אליו בדואר לכתובת המופיעה בחשבונו באפליקציה, יפנה לחברה באחת מדרכי יצירת הקשר המפורטות בסעיף 16א' מטה, בציון פרטי העסקה שעבורה מבוקשת חשבונית המס/ הקבלה. משלוח חשבונית המס/ הקבלה בדואר כפוף לתשלום דמי טיפול לחברה, בסך של 12 ₪.
- כל נושא השימוש וסליקת כרטיסי האשראי מהאפליקציה נעשית באופן מוצפן ומאובטח באמצעות חברת סליקת אשראי חיצונית, העושה שימוש במנגנוני אבטחה והצפנה אשר הינם בהתאם לתקנים בינלאומיים ודרישות חברות כרטיסי האשראי.
- על אף האמור לעיל, החברה שומרת לעצמה את הזכות לקבוע הסדרי תשלומים או אמצעי תשלום נוספים או אחרים לפי בחירתה ובהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, לרבות הסדרים לתשלום באמצעים שונים מכרטיס אשראי. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק או לשנות את דרך התשלומים באפליקציה בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי, בכל עת וכפי שהיא תמצא לנכון.
- שימושים אסורים באפליקציה
- ללא קבלת הסכמה מראש ובכתב מאת החברה, המשתמש אינו רשאי לבצע את הפעולות או המעשים הבאים בעת שימושו באפליקציה, בשירותי האפליקציה ובתוכנה, כאשר אי עמידה במגבלות הבאות עלולה להוביל למניעת גישתו של המשתמש לאפליקציה ואף לחשוף אותו לאחריות אזרחית או פלילית על-פי כל דין. לפיכך, על המשתמש חלים האיסורים הבאים:
- לעשות שימוש מסחרי באפליקציה, בשירותי האפליקציה או בתוכן האפליקציה.
- להעתיק, לשחזר, לשנות, לעבד, לתרגם, לבצע הנדסה חוזרת (Reverse engineering), להפיץ או לאחסן את תוכן האפליקציה וכל נגזרת ממנה לרבות קוד, בסיס מידע וכו', כולו או חלקו.
- להפעיל או לאפשר הפעלת יישום או תוכנות מסוגCrawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תוכן האפליקציה.
- להציג תוכן מהאפליקציה בתוך מסגרת (iframe) גלויה או סמויה או להציג את תוכן האפליקציה בכל דרך שהיא, לרבות באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת, המשנים את עיצובם המקורי באפליקציה או מחסירים דבר כלשהו.
- לשבש או להפר כל זכות של משתמשים אחרים באפליקציה, לרבות הזכות לפרטיות או לאסוף מידע אישי על המשתמשים באפליקציה ללא הסכמתם המפורשת בכתב, לרבות באמצעים אוטומטיים או על ידי גישה בלתי מורשית למכשיר או לנתונים שלהם.
- לפגוע בכבודו או בפרטיותו של משתמש אחר או להשתמש באפליקציה או בתוכנה כדי לפגוע בשמו הטוב של כל אדם או לפרסם דברי הסתה, הונאה, תרמית, לשון הרע או כל מידע אחר שהוא שקרי, בלתי אמין או שיש בו כדי לפגוע במזיד.
- שימוש באפליקציה או בתוכן האפליקציה לשם יצירת מאגר מידע או לקט.
- פגיעה בכל דרך שהיא בזכויות יוצרים, סימני מסחר, או כל זכות קניינית אחרת של החברה ומי מטעמה המצויים באפליקציה.
- כל שימוש שהינו בניגוד לדין, לרבות, חוקי הגנת הפרטיות, חוקי הקניין הרוחני השונים וחוק המחשבים, התשנ"ה-1995.
- התחייבויות ואישורי המשתמש
- בעת הרשמה לאפליקציה או בעת השימוש בה, המשתמש מתחייב למלא ולמסור לחברה מידע מלא, נכון, מדויק ותקף. אם יתברר למשתמש כי מסר לחברה מידע שגוי, חלקי או לא תקף, הוא יודיע על כך לחברה לאלתר ויתקן מידע זה באפליקציה.
- המשתמש מאשר בעת הרשמתו לאפליקציה כי הוא הבעלים החוקי של הרכב כפי שעולה מרישיון הרכב, או שקיבל הרשאה מבעל הרכב להשתמש באפליקציה וכי עדכן את כל הנוהגים ברכב בדבר היכולת לנטר את מיקום הטלפון הנייד של המשתמש באפליקציה וקיבל מהם הסכמה לכך.
- השימוש באפליקציה לא יגרע מאחריות המשתמש בה להשתמש ברכב ובסוללה שלו בהתאם לכל דין ובהתאם להוראות יצרן הרכב או יבואן הרכב.
- תשומת לבו של המשתמש כי שימוש בחניה הייעודית לעמדת טעינה היא עבור טעינת רכב חשמלי בלבד ולאחר סיום הטעינה, על המשתמש או מי מטעמו לפנות את הרכב מהחניה באופן מיידי.
- כפוף להסכמת המשתמש מראש לשימוש האפליקציה ביישומים ובמערכות הטלפון הנייד שלו כאמור בסעיפים 4יג-יד לעיל, מובהר למשתמש שהודעות בדחיפה הינן ברירת המחדל של האפליקציה וכי תתאפשר לו חסימת הודעה בדחיפה באפליקציה והרשאות הגישה למערכות הטלפון הנייד, לרבות מערכת נתוני מיקום (GPS), אם ירצה בכך, על ידי שינוי בהגדרות ההרשאות בממשק הטלפון הנייד. אולם, חלק משירותי האפליקציה יימנעו ממנו או ייפגעו חלקית בשל כך. למשל, ללא מתן הרשאה לנתוני מיקום, האפליקציה לא תוכל לספק שירותי ניווט לעמדות הטעינה ביחס למיקום המשתמש וללא מתן הרשאה לקבלת הודעה בדחיפה, המשתמש לא יקבל התראת פינוי טרם חיובו בדמי שהיית יתר בעמדת הטעינה.
- המשתמש ישלם עבור כל שימוש בשירות שנעשה באמצעות חשבונו באפליקציה, אף אם אלה לא נעשו בידיעתו או בהסכמתו.
- המשתמש יפרע כל חוב לחברה בתוך 7 ימים מהמועד בו קיבל דרישה לכך בכתב מהחברה.
- המשתמש יישא במלוא הוצאות החברה בגין גביית התשלום עבור טעינת הרכב, אם לא יהיה ניתן לגבות את התשלום באמצעי התשלום שמסר המשתמש, מסיבות התלויות במשתמש.
- למשתמש לא יהיו טענות כלפי החברה בגין אי-דרישה מצד החברה למסור פרטי זיהוי אישי של המשתמש בטעינת הרכב באמצעות צ'יפ, גניבת הצ'יפ או בגין שימוש לא מורשה בצ'יפ, וזאת עד למועד פנייתו בכתב לחברה בבקשה לחסום את השימוש בצ'יפ באחת מדרכי יצירת הקשר המפורטות בסעיף 16א' מטה. עד למועד פנייתו בכתב, המשתמש יישא בתשלום במלוא עלות השירות, גם במקרים שבהם מדובר בשימוש לא מורשה.
- על המשתמש להודיע לחברה באופן מידי עם היוודע לו על כל אירוע שיש בו כדי להשפיע על השימוש בשירותי האפליקציה בחשבון המשתמש, לרבות שימוש בלתי מורשה, אובדן הטלפון הנייד, אמצעי התשלום או הצ'יפ או אם פרטי הזיהוי האישי של המשתמש, חלקם או כולם, נחשפו לצד שלישי. המשתמש ימסור הודעה בכתב באחת מדרכי יצירת הקשר המפורטות בסעיף 16א' מטה. ניתנה הודעה בכתב כאמור, תהא החברה רשאית לחסום את חשבון המשתמש עד להסדרת האירוע והמשתמש יהיה מחויב בתשלום מלוא עלות השירות מחשבונו באפליקציה עד למתן הודעה כאמור.
- ביטול עסקה יעשה בהתאם לתנאי העסקה אותה מבקשים לבטל וכפוף להוראות כל דין הנוגעות לביטול עסקה, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981 והתקנות שהותקנו מכוחו ולרבות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010.
- מבלי לגרוע מהאמור, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן תהיה החברה רשאית, מבלי שהדבר יתפרש כנטילת אחריות כלשהי ומבלי לגרוע מיתר הוראות תנאי האפליקציה, לבטל את העסקה, כולה או חלקה, לזכות את המשתמש בגינה או לבטל את חיוב כרטיס האשראי שבאמצעותו בוצעה העסקה: (א) במקרה של טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באפליקציה לגבי השירות או המוצר, לרבות מחיר השירות או תיאורו על בסיסם נערכה העסקה; (ב) במקרה של השבתה או תקלה בפעילותה התקינה של האפליקציה עקב "כוח עליון", במקרה של תקלה מהותית במערכת המחשוב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה ובכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותה התקינה של האפליקציה או את אספקת השירותים או המוצרים. התקשרות שבוטלה כאמור לא תזכה את המשתמש בכל סעד שהוא ולא יהיו למשתמש כל טענות כנגד החברה בשל כך.
- המשתמש רשאי בכל עת לפנות לשירות לקוחות החברה באחת הדרכים המצוינות בסעיף 16א' מטה, בבקשה כי תחסום את ההרשאות לחיוב כרטיס האשראי באפליקציה מכל סיבה שהיא. יובהר, כי אין בהודעה זו מטעם המשתמש כדי לגרוע מחובתו לשלם לחברה בגין השימוש בשירותי האפליקציה עד למועד ההודעה.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, משתמש הסבור כי חשבונו חויב שלא כדין, יפנה לחברה עד שלושים ימים ממועד החיוב באחת מדרכי יצירת הקשר המפורטות בסעיף 16א' מטה.
- בפנייה המשתמש יכלול את פרטי החיוב מושא הפנייה, שמו המלא, תעודת הזהות של המשתמש, כתובת הדוא"ל עמה נרשם לאפליקציה, מספר הטלפון של המשתמש וארבע הספרות האחרונות של אמצעי התשלום. ללא מסירת כל הפרטים האמורים לא תהיה באפשרות החברה לברר את פניית המשתמש.
- מבצעים, הטבות, חבילות טעינה, מסלולי טעינה – ודרך מימושם
- האפליקציה תעודכן מעת לעת במידע על מבצעים, הטבות, חבילות ומסלולי טעינה המוצעים למשתמשים. הצטרפות למסלולי טעינה והשתתפות במבצעים וניצול ההטבות או שוברי המתנה כפופים לתנאי אותו מסלול טעינה, מבצע או הטבה, לפי העניין, שייקבעו על-ידי החברה ויפורסמו למשתמשים באפליקציה.
- החברה תהא רשאית לשנות את תנאי חבילת הטעינה, מסלול הטעינה, תנאי המבצע או ההטבה, לפי העניין, וכן להאריכם, לקצרם או לסיימם, כפוף להוראות הדין.
- תנאים לרכישת חבילת טעינה דיגיטלית ומימושה
- חבילת הטעינה
-
-
באמצעות חבילת הטעינה של החברה הזמינה לרכישה בדף המיועד לכך באפליקציה, המשתמש הרוכש את חבילת הטעינה (להלן: "הרוכש")יוכל לשלם עבור השירות כאמור בסעיף 6ז'(2) לעיל.
-
חבילת הטעינה מזכה את הרוכש, בנוסף לסכום ששולם עבורה, בבונוס בשווי המצוין על גבי חבילת הטעינה (להלן: "הבונוס"). תוקף הבונוס כתוקף חבילת הטעינה.
-
חבילת הטעינה והבונוס הינם אישיים ולא ניתנים למכירה או להעברה לצד שלישי.
-
בעת רכישת חבילת הטעינה יכול הרוכש, אם הוא מעוניין בכך, לבחור באפשרות "רכישה מחזורית" בדף "היתרה שלי" באפליקציה. בחירה באפשרות רכישה מחזורית משמעה שעם ניצול מלוא סכום חבילת הטעינה, תתבצע רכישה אוטומטית של חבילת טעינה זהה, וחוזר חלילה. ראה פירוט והוראות נוספות לעניין זה בסעיף 10.1.ו' להלן.
-
תוקף חבילת הטעינה
תוקף חבילת הטעינה הינו 5 שנים מיום רכישתה או עד לניצולה במלואה, לפי המוקדם מבין השניים.
-
הוראות לעניין אובדן או גניבת חבילת הטעינה
במקרה של אובדן או גניבת חבילת טעינה, הרוכש יודיע על כך מיד לחברה בטלפון: 9704* החברה תפעל לשחזר את היתרה הצבורה לבקשת מי שנחזה בעיניה כמי שהחזיק כדין בחבילת הטעינה אם במועד הבקשה קיימת בה יתרה. זאת, למעט במקרים שבהם אין ביכולתה, במאמצים סבירים, לזהות את חבילת הטעינה של אותו מבקש לצורך שחזור היתרה כאמור.
-
ביטול חבילת טעינה
-
ביטול רכישת חבילת טעינה יהיה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 העוסקות במכר מרחוק ולהוראות ביטול עסקה המפורטות בתנאי השימוש בסעיף 9 לעיל.
-
ניתן לבטל את רכישת חבילת הטעינה בתוך 14 ימים מיום קבלתה באפליקציה, וכל עוד לא נעשה בה שימוש, על ידי הודעה לחברה באחת מן הדרכים המצוינות בתנאי השימוש בסעיף 16א' מטה. רוכש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל בתוך 4 חודשים.
-
במקרה של ביטול כאמור בסעיף 10.1.ד' זה לעיל, החברה תשיב לרוכש את הסכום ששולם על ידו עבור חבילת הטעינה, בניכוי דמי ביטול כדין.
-
ביטול רכישת חבילת הטעינה כאמור בסעיף 10.1.ד' זה לעיל מבטל את זכאות הרוכש לבונוס, כהגדרתו בסעיף 10.1.א'(2) לעיל.
-
תנאים כלליים לחבילת הטעינה
-
חבילת הטעינה מונפקת על-ידי החברה הפטורה מרישיון לפי חוק הסדרת העיסוק בשירותי תשלום וייזום תשלום, התשפ"ג-2023, ולכן אינה מפוקחת על-ידי רשות ניירות ערך בקשר לחבילת הטעינה.
-
רכישת חבילת הטעינה מחייבת הזנת כרטיס אשראי בתוקף וכפופה לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות.
-
תעריפי הטעינה יהיו בהתאם לתעריפים העדכניים במועד טעינת הרכב אשר מופיעים באפליקציה.
-
רכישה מחזורית של חבילת טעינה וביטולה
-
ברכישה מחזורית כאמור בסעיף 10.1.א'(6) לעיל, נותן הרוכש הרשאה קבועה לחברה, לתקופה בלתי קצובה, לרכוש עבורו חבילת טעינה זהה נוספת בכל פעם שחבילת הטעינה שקדמה לה נוצלה במלואה ולחייב את כרטיס האשראי שהזין כאמור בסעיף 10.1.ה'(2) לעיל (להלן: "כרטיס האשראי").
-
הרוכש רשאי לבטל את הרכישה המחזורית בכל עת, בהודעה שימסור לחברה באחת מן הדרכים המצוינות בתנאי השימוש באפליקציה. ביטול על ידי הרוכש לפי סעיף זה ייכנס לתוקף בתוך שלושה ימי עסקים מיום שנמסרה הודעת ביטול ואם נמסרה הודעת הביטול באמצעות דואר רשום – בתוך שישה ימי עסקים מיום מסירתה למשלוח, והכל אם לא נקב הרוכש במועד מאוחר יותר בהודעת הביטול (להלן: "מועד הביטול"); במועד הביטול, תיפסק הרכישה המחזורית. אין באמור כדי לגרוע מהוראות סעיף 10.1.ד' לעיל לגבי חבילת טעינה שנרכשה קודם למועד הביטול.
-
החברה רשאית לבטל את הרכישה המחזורית במקרה של ביטול ההרשאה לחיוב כרטיס האשראי או פקיעת תוקפו של כרטיס האשראי, וזאת באופן מיידי ובהתאם לסעיף זה, ומבלי לגרוע מכל זכות או סעד אחר הקיים לחברה לפי תנאים אלה או הדין.
-
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה רשאית לבטל את הרכישה המחזורית מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה הבלעדי, בהודעה לרוכש 60 (שישים) ימים מראש, שתישלח לכתובת הדוא"ל שהזין הרוכש ברישומו לאפליקציה.
- בזמן השימוש באפליקציה, ייתכן שיוצגו בתוך האפליקציה קישורים לאתרי אינטרנט שונים או לאפליקציות, הודעות שיווקיות ופרסומות, לרבות בתצוגת Pop-up או באנר, הכוללות תכנים מסחריים שיכולים שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול. תכנים מסחריים אלה נמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים לרבות מטעם החברה או שותפות עסקיות של החברה. סירוב מצד המשתמש לקבל פניות שיווקיות ודברי פרסומת, לא יחול על הצגת הודעות אלה ולא ימנע הצגתן.
- החברה לא תישא בכל אחריות לתכנים המסחריים שיפורסמו באפליקציה, האחריות הבלעדית לתכנים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליה הינה על המפרסמים.
- אין בהופעת תכנים אלה באפליקציה כדי להעיד על הסכמת החברה לתוכנם ואינה מהווה ערובה לדיוקם, לאמינותם, לעדכניותם או לחוקיותם. פרסום תכנים מסחריים באפליקציה אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים, הנכסים או המוצרים המוצעים בהם למכירה.
- כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באפליקציה יסוכמו ישירות בין המשתמש לבין המפרסם הנוגע בדבר. החברה איננה צד לכל עסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באפליקציה או ירכשו באמצעותן.
- אין באמור בפרק זה לעיל כדי לגרוע מאחריות החברה לתכנים מסחריים המפורסמים על-ידה.
- המידע באפליקציה וקניין רוחני
- האפליקציה היא פרי פיתוחה של אמפקו ואין להעתיק את השירות שניתן מכוחה, לרבות קוד האפליקציה, פעולת הנדסה חוזרת (Reverse Engineering) וכיו"ב. זכויות אמפקו באפליקציה חלות, בין היתר, על עיצובה הגרפי של האפליקציה, בסיסי הנתונים של אמפקו וכל פרט אחר הקשור באפליקציה. סימני המסחר ומודעות פרסומת של מפרסמים שונים באפליקציה, אם יפורסמו באפליקציה, הם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. גם בהם אין לעשות שימוש אלא בהסכמת המפרסם מראש ובכתב.
- הסימנים המופיעים באפליקציה הינם סימני המסחר אשר נרשמו על-ידי בעליהם, ואין לעשות בהם כל פעולה אשר עלולה לפגוע בזכויות הקניין של בעלי סימני המסחר.
- החברה אינה אחראית לתכנים של אתרי אינטרנט, להם קישורים ('לינקים') מהאפליקציה, והיא אינה מתחייבת כי כל הקישורים שיימצאו באפליקציה יהיו תקינים ויובילו לאזור פעיל. בנוסף, רשאית החברה להסיר מהאפליקציה קישורים אשר נכללו בה או להימנע מהוספת קישורים חדשים, הכל בהתאם לשיקול דעתה המלא והבלעדי. מובהר כי אין בקישורים באפליקציה כדי לפרש הבעת תמיכה, מתן חסות על-ידי החברה לאותם מקורות מידע ותכנים או המלצה לעשות בהם שימוש.
- כל התמונות, הוידאו וכיו"ב, המופיעים באפליקציה ובמערכות קשורות, לרבות המערכות המתקדמות, הינן להמחשה בלבד. החברה מספקת את האפליקציה וכן כל מידע, תוכן, ושירות המסופקים באמצעותה כמות שהוא (AS IS), בלי שום הצהרות או התחייבות שהן.
- למען הסר ספק, כל זכויות הקניין הרוחני באפליקציה ובתוכן האפליקציה, לרבות העיצוב, קוד המקור והקוד הבינארי, סמלים מסחריים, מושגים, מידע סודי או מסחרי, סימני מסחר וסימני שירות, זכויות יוצרים, מאגרי מידע, יצירות נגזרות, נוסחאות, מוניטין, רעיונות, מדגמים, לוגו, נתוני שוק, שיטות, זכויות מוסריות, קובץ גרפי, שמות מסחריים, מידע טכני וכל זכות מקבילה או נגזרת לכל אחד מן האמורים לעיל – הינם של אמפקו, החברה או של צד שלישי שעובד בשיתוף פעולה עם החברה, ככל שישנו, שהעניק לה זכות שימוש בהם, והשימוש בהם על-ידי כל גורם אחר הינו אסור בהחלט.
- למעט אם מצוין מפורשות בתנאי השימוש, האפליקציה ושירותי האפליקציה ניתנים כמות שהם ("AS-IS") ועל בסיס זמינות ("AS-AVAILABLE") ללא כל אחריות, מכל סוג שהוא, מפורשת או משתמעת, לרבות, ללא הגבלה, מצגים, התחייבויות והתאמה למטרה מסוימת.
- השימוש באפליקציה עלול לחשוף את המשתמש לסכנות הכרוכות בשימוש בשירותים סלולריים ובאינטרנט, ובכלל זאת, חדירה למחשב, וירוסים, תוכנות זדוניות וכדומה. החברה עושה מאמצים רבים לספק למשתמש חווית שימוש איכותית באפליקציה. עם זאת, האפליקציה אינה חסינה מתקלות וייתכנו מקרים שבהם למשתמש לא תהיה גישה לשירותי האפליקציה. החברה אינה מתחייבת ששירותי האפליקציה לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, תקלות או כשלים בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל החברה.
- החברה עושה כל שביכולתה ונעזרת באמצעי אבטחה טכנולוגיים וארגוניים מקובלים כדי לאבטח את האפליקציה ואת דרכי התקשורת דרכה ואת המידע המצוי בשליטתה, כנגד ניצול מקרי או מכוון, אובדן, הרס או כנגד גישה על ידי אנשים בלתי מוסמכים או מורשים. ההתקשרות בין מכשיר המשתמש באפליקציה לבין המחשבים התומכים בה מאובטחת באמצעות שיטות הצפנה מקובלות, בהתאם לתקנים הנהוגים. כמו כן, החברה נוקטת באמצעים מקובלים להגנה על האפליקציה ועל רכיבי חומרה ותוכנה הקשורים בתפעולה ודואגת לעדכנם באופן שוטף, בין היתר, כדי להגן על האפליקציה ועל תוכנה מפני חדירות, פרצות או האזנות בלתי מורשות.
- על אף האמור לעיל, החברה אינה יכולה להבטיח את אבטחת המידע ושמירתו באופן מוחלט ואינה מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית למידע או לתוכן המאוחסן בהם. לפיכך, מובהר בזאת כי החברה לא תהא אחראית ולא תישא בכל אחריות במקרה של חדירה או פריצה או נזק כלשהוא שנגרם בשל השימוש באפליקציה או בתוכנה או בשירותים הנלווים לה, על ידי המשתמש באפליקציה או מי מטעמו או בשל כשל אבטחתי אל מעבר לשליטתה.
- השימוש בשירותי האפליקציה מותנה בין היתר, בתקינות הרשת הסלולארית אליה משתייך המכשיר של המשתמש אשר הינו האחראי הבלעדי לתקינות או זמינות השירותים והרכיבים הדרושים לצורך קבלת שירותי האפליקציה ואשר ניתנים לו על ידי צד שלישי כלשהו, לרבות תקינות הרשת הסלולארית או רשת האינטרנט וזמינותה, תקינות רכיבי היישומים הדרושים, קיום שירות מיקום והפעלתו, הרשאה לקבלת מסרונים ועוד.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה לא תהיה אחראית ולמשתמש לא תהיה כל טענה או דרישה כלפיה, בגין כל עיכוב, שיבוש, הפרעה, הפסקה או סיכול באספקת שירותי האפליקציה וכן כל אי-נוחות, הוצאה, הפסד או נזק בגין השימוש באפליקציה מהטעמים הבאים:
- מאירועים שאינם בשליטת החברה או מי מטעמה, כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, ירידה באיכות או בטיב, פגיעה ברצף הפעילות באפליקציה, גניבת מידע מהאפליקציה או חשיפתו על-ידי צדדים שלישיים שאינם החברה או מי מטעמה, תקלות במערכת המחשוב או באינטרנט אליה מחוברים הטלפון הנייד של המשתמש ועמדת הטעינה או תקלה במערכות של צדדים שלישיים רלוונטיים.
- שיבוש או הפסקה של אספקת החשמל לעמדת הטעינה.
- תקלות מכל סוג שהוא בעמדת הטעינה המפריעות או מונעות את השימוש בה.
- שיבוש, חסימה או סיכול הגישה הפיזית לעמדת הטעינה, מכל סיבה שהיא.
- אי מתן הרשאות על-ידי המשתמש במכשיר המשתמש לרבות הפעלת נתוני מיקום, הפעלת קבלת הודעת בדחיפה, ומסרונים מהאפליקציה או מהחברה, או אי-שימוש בגרסה העדכנית של האפליקציה או של מערכת ההפעלה של הטלפון הנייד.
- אי-שימוש נכון של המשתמש בשירותי האפליקציה או בהטענת הרכב, לרבות אי-שימוש בכבל טעינה תואם.
- אי-דיוק או שלמות המידע המופיע באתר או באפליקציה, בין היתר (אך לא רק) לגבי מיקום עמדות הטעינה, מספר עמדות הטעינה, תקינותן או זמינותן מכל סיבה שהיא, ובכלל זה תקלה, הסרה, החלפה או הזזה של עמדות הטעינה על-ידי החברה.
- הפסקת טעינת הרכב לצורך ביצוע תחזוקה בעמדות הטעינה, לרבות ניתוק כבל הטעינה מרכב המשתמש וזאת אף מבלי ליידע את המשתמש. החברה תעשה את מירב המאמצים לחבר מחדש את הרכב לעמדת הטעינה עם סיום עבודות התחזוקה בעמדה.
- כתוצאה מתמיכה טכנית או שירות לקוחות שתספק החברה למשתמש.
- שימוש בלתי מורשה בחשבון המשתמש שלא הודיע לגביו באופן מידי לחברה.
- במקרה ששירות כלשהו משירותי האפליקציה ניתן על ידי צדדים שלישיים לרבות מידע המסופק על ידי צדדים שלישיים, החברה לא תישא באחריות בגין רמת השירות, טיב השירות, תקינות השירות או המידע וכל עניין אחר בקשר עם השירות עצמו או המידע כאמור, אשר אינו קשור לתשלום עבור השירות בלבד. על המשתמש לפנות ישירות לצד השלישי הרלוונטי בכל טענה לעניין השירות המסופק, הכל כמפורט בתנאי השירות הרלוונטיים.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תהיה אחראית עבור המשתמש אך ורק לנזקים הכספיים הישירים אשר ייגרמו לו, אם ייגרמו, בשל רשלנותה או בשל הפרת התחייבויותיה לפי תנאי השימוש או מדיניות הפרטיות, עד לסך הכספי של דמי הטעינה בגין אותו שימוש שבעניינו מועלת טענה כלפי החברה. החברה או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק אחר או העולה על הסך האמור, בין אם נזק ישיר, עקיף, תוצאתי, עונשי או מיוחד, שיגרם למשתמש או מי מטעמו, לרבות לציוד, כתוצאה משימוש בשירותי האפליקציה או בעמדת הטעינה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה, אי שמירה או גיבוי או אובדן מידע ביחס למשתמש או לשירותי האפליקציה, עוגמת נפש ופגיעה באוטונומיה.
- המשתמש מתחייב לשפות את החברה, עובדיה, וכל גורם הקשור בה או פועל מטעמה, בגין כל פגיעה, הפסד, נזק, תשלום או הוצאה שייגרמו להם (לרבות שכר-טרחת עורך-דין והוצאות משפט), כתוצאה מהפרת המשתמש את תנאי האפליקציה ומכל נזק או פגיעה שייגרמו לעמדות הטעינה על-ידי המשתמש.
- סיום התקשרות ומחיקת חשבון המשתמש
- משתמש זכאי להפסיק את השימוש באפליקציה ובשירותיה על-ידי לחיצה על "הסר חשבון" (Remove Account) באפליקציה. יובהר, כי אין בהסרת המשתמש באפליקציה, מחיקת האפליקציה או התנתקות ממנה כדי לגרוע מחובת המשתמש לשלם לחברה בגין השימוש בשירותי האפליקציה עד למועד הסרת המשתמש, מחיקתו או התנתקות ממנו כאמור.
- החברה רשאית להפסיק את שימוש המשתמש באפליקציה בהתאם לאמור בסעיפים 4יא-יב שלעיל.
- אם בסיום ההתקשרות על-ידי אחד הצדדים, נותרה יתרה באפליקציה (למשל – יתרה של חבילת טעינה, של הטבה כספית, שובר או קופון) דינה יהיה בהתאם לתנאי החבילה/ ההטבה/ השובר/ הקופון הספציפיים, לפי העניין וההרכב של היתרה שנותרה באפליקציה.
- החברה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, וכפוף לכל דין, למחוק מידע שנשמר או הופק בקשר למשתמש, בלא לשמור כל גיבוי ממנו וללא הודעה כלשהי מעבר למפורט בתנאי שימוש אלו.
- על השימוש באפליקציה, תנאי השימוש, מדיניות הפרטיות ותנאי השירות, יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי בגין כל דבר ועניין הנובע מתנאי השימוש או מהאפליקציה הוא בבתי המשפט המוסמכים בעיר תל-אביב-יפו.
- אין במסמך זה או בתנאים הכלולים בו או בשימוש באפליקציה בכל אופן שהוא, כדי ליצור או להתפרש כאילו יוצר שותפות, מיזם משותף, יחסי עובד מעביד, סוכן או שלוח בין המשתמש לבין החברה או מי מטעמה.
- אם תנאי מתנאי שימוש אלה או ממדיניות הפרטיות או ימצא בלתי חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה, תנאי זה ימחק מתנאי השימוש ומחיקתו לא תשפיע על חוקיות ותקפות התנאים הנותרים. במקרה שכזה, יראו בקיומו של תנאי דומה אחר אכיף במקום התנאי שנמחק או הוסר.
- החברה שומרת על זכותה להפסיק או לשנות כל היבט בשירות, בכל עת. תנאי השימוש הללו, מדיניות הפרטיות השימוש באפליקציה וכן ההתקשרות בין המשתמש לבין החברה הינם כפופים לחוקי מדינת ישראל ויפורשו לפיהם.
- מבלי לגרוע מהאמור בתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות המשתמש מודע, מסכים ומאשר בזאת, כי תקופת ההתיישנות לגבי כל טענה או דרישה או תביעה כנגד החברה, תוגבל לתקופה של שישה (6) חודשים, והצדדים רואים בכך כהסכם לתקופת ההתיישנות כמשמעו בסעיף 19 לחוק ההתיישנות, התשי"ח-1958.
- בכל עניין, שאלה או בקשה, יש לפנות אל שירות הלקוחות של החברה באמצעות אחת מהדרכים הבאות: שליחת הודעה ב-WhatsApp דרך האפליקציה; טופס יצירת קשר באתר החברה; בטלפון: 9704*; בדואר אלקטרוני שכתובתו: cr@evedge.co.il; בדואר לכתובת מרחוב הברזל 26, תל-אביב. בכל תכתובת לחברה יש לכלול את פרטי המשתמש המלאים לרבות, כתובת, טלפון ודוא"ל ליצירת קשר. החברה תשתדל להגיב לכל בקשה סבירה בזמן סביר.
- החברה עשויה לאפשר למשתמשים לתת לה משוב בקשר לאפליקציה ותנקוט מאמצים סבירים לשם הפקת לקחים בהתאם למשוב שיתקבל. על אף האמור, החברה אינה נושאת בכל אחריות או חבות כלשהי הנוגעת לכל משוב והיא שומרת לעצמה את הזכות שלא לפרסמו או להסירו בכל עת ללא הודעה מוקדמת ולפי שיקול דעתה הבלעדי.
- כל הודעה אשר תישלח על ידי החברה למשתמש באמצעות האפליקציה או על פי הכתובת המצוינת בחשבונו תיחשב כאילו הגיעה למענה לאחר 48 שעות מיום שנשלחה באפליקציה או מיום שנמסרה לדואר או נשלחה בדוא"ל, לפי העניין.
תאריך עדכון אחרון
30.10.2024