עמדות טעינה לרכבי לנד רובר - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי לנד רובר

לנד רובר היא יצרנית רכבים בריטית, חברת בת של רובר הוותיקה אשר מתמחה בייצור רכבי שטח ורכבי שטח-פנאי. הג'יפ האמריקאי ממלחמת העולם השניה היה מקור ההשראה לרכבי הלנד רובר הראשונים. תחילה השם "לנד רובר" שימש לתיאור רכב שטח ספציפי שהוצג בתערוכה המוטורית באמסטרדם בשנת 1948, אך עם הזמן השם הפך למזוהה עם המותג. 

במרוצת השנים, היצרנית לנד רובר עברה בין מספר זוגות ידיים: BMW, פורד ולבסוף נרכשה על ידי חברת טאטא ההודית. ב-2010 החליטה היצרנית הבריטית לפצל את המותג ל-2 שלוחות נפרדות: רכבי יוקרה (ריינג' רובר) ורכבי שטח (לנד רובר). רכבי לנד רובר הופיעו לא מעט על המסך הגדול – בסרטים כמו ג'יימס בונד סקייפול, טומב ריידר ומהיר ועצבני. 

יבואנית רכבי לנד רובר בישראל היא חברת המזרח לשיווק מכוניות. החברה נולדה כתוצאה ממיזוג 2 חברות אחרות – "ליאו גולדברג" ו-"חברת המזרח למכוניות ומסחר". היא מתמחה בייבוא ושיווק רכבי לנד רובר ויגואר, אם כי החלה לשווק בישראל גם את היצרנית Great Wall הסינית מאז 2010. 

Range Rover

ריינג' רובר הוא רכב פנאי-שטח היברידי שופע כריזמה ונוכחות. הריינג' הושק לראשונה בשנת 1970 והיה הרכב שהמציא את קטגוריית הפנאי-שטח, כיום מותג זה נמצא בדור החמישי שלו. הריינג' רובר העדכנית לוקחת את כל האלמנטים שהפכו את המותג לאייקוני ומתאימה אותם לזמנים מודרניים – עוצמה, עיצוב מעודן ומפרט עשיר רווי פונקציות. 

החלל הפנימי של הרכב מעוצב באלגנטיות, עם 7 מושבי עור וגימורי עץ שמעטרים את הדלתות הפנימיות ואת תיבת ההילוכים. לצד זה, הרכב מצויד במערכת PIVI Pro הכוללת מסך אינטראקטיבי לנהג בגודל 13.7" שמציג נתונים כמו מהירות, מיקום ההילוכים וניווט ב-3D ומסך מגע צף 13.1" לשליטה במערכות הרכב. לצד זה יש מערכת בידור למושבים האחוריים – 2 מסכי HD בגודל 11.4" עם חיבור HDMI בעזרתם הנוסעים יכולים לצפות בתוכניות או לשחק בקונסולה במהלך הנסיעה. 

משענות הראש ברכב מגיעות עם טכנולוגיה ייחודית – רמקולים ראשונים מסוגם בעולם שמבודדים רעשים חיצוניים באופן אקטיבי. בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים שונים ברכב, ועוד פיצ'רים ייחודיים שמשדרגים את האווירה ברכב. לצד זה הריינג' מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות המשפרות את השליטה ברכב וממטבות את הנסיעה – מתלי אוויר אלקטרוניים עם Response Pro (בקרת התהפכות אלקטרונית אקטיבית), מערכת חלוקת מומנט לפי בלימה, מערכת דינמיקה אדפטיבית המפקחת על המרכב ועל ההיגוי, דיפרנציאל אלקטרוני אקטיבי אחורי עם נעילה לתוספת משיכה בסיבובים ואחיזת כביש משופרת בנסיעות שטח. 

אנחנו ב-EV Edge מקדמים את נושא התחבורה החשמלית בישראל משנת 2011 ומכינים את הקרקע לקראת המעבר מרכבים ממנועי בנזין ודלק לרכבים חשמליים – עם תשתית עמדות טעינה בקנה מידה ארצי. מאות עמדות טעינה חשמליות שפרוסות במגוון מוקדים ציבוריים:  עמדות טעינה לעסקים מסחריים, עמדות טעינה בחניונים, ברשויות מקומיות, בתי ספר, בתי מלון ועוד רבים. 

לצד זה ישנן עמדות טעינה בבניה חדשה ועמדות טעינה בהתאמה אישית – ניתן לרכוש אצלנו עמדות טעינה חשמליות פרטיות לחניון הביתי. עמדות טעינה לבית משותף כמו גם עמדות טעינה לבית פרטי ניתן לרכוש בחנות שלנו ולהיעזר במתקינים מטעמנו על מנת לבצע הטמעה מדויקת ואיכותית. אם אתם חושבים לרכוש ריינג' רובר היברידי עוצמתי, תוכלו לעיין בטבלה שהכנו כדי להבין כיצד לטעון אותו ביעילות ובפשטות.    

נתוני טעינה כללים לרכב Range Rover

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
50 ק"מ טווח נסיעה
13 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW3.7 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

Range Rover Sport

ריינג' רובר ספורט הוא רכב פנאי-שטח בגודל בינוני, גרסה ספורטיבית ומתוחכמת לריינג' רובר המוכר והאהוב. הוא הוצג לראשונה בשנת 2005 ואילו הדור השני למותג הושק בתערוכת הרכב בניו יורק ב-2013, החל מ-2022 אנו נמצאים בדור השלישי למותג. הריינג' רובר ספורט הוא רכב מפואר, טכנולוגי ומרשים שמספק ביצועים מדהימים בשטח וגם בכבישים, ההגדרה המדויקת לספורט אלגנט. 

 הרכב מאופיין בעיצוב מינימליסטי עם קווי מתאר דרמטיים, שמשדר עוצמה.  כשנכנסים פנימה נדהמים ממושבי העור המפנקים ושלל הפונקציות הקיימות – מסך בעמדת הנהג שמציג את נתוני הנסיעה, מסך מגע צף בדשבורד לשליטה על מדיה, מיזוג אוויר ופונקציות שונות ברכב, מסכים בגב המושבים לנוחיותם של הנוסעים במושב האחורי, מערכת בקרת אקלים ועוד.

נוסף על כך, הרכב מצויד בשלל מערכות בטיחות מתקדמות – בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לזיהוי רכבים בשטח מת, מערכת לבלימת חירום בפני רוכבי אופניים והולכי רגל, בלימה אוטומטית בחירום, מערכת התרעה על עייפות הנהג ועוד. 

אנחנו ב-EV Edge מחוללים מהפכה חשמלית בישראל עם תשתית עמדות טעינה ארצית הפרוסה מצפון ועד דרום, בשלל מוקדים במרחב הציבורי. הצבנו את עמדות הטעינה שלנו בכל אותם מקומות שכל אדם עובר בהן בשגרת יומו כמעין דרך לשזור את טעינת הרכבים החשמליים באותה שגרה, להפוך אותה לפעולה טבעית. 

לכן תמצאו עמדות טעינה לעסקים מסחריים, רשויות מקומיות, עמדות טעינה במקומות עבודה, חניונים ציבוריים ועוד. נוסף על כך, ניתן לרכוש עמדות טעינה לבית פרטי כמו גם עמדות טעינה לבית משותף בחנות שלנו ולטעון את הרכב בחניון הביתי. מעוניינים בריינג' רובר ספורט? הגיע הזמן ללמוד כיצד לטעון אותו נכון. הכנו לכם טבלה ובה ריכזנו את פרטי הטעינה לרכבי ריינג' רובר ספורט – לטעינה נוחה, יעילה ובטוחה.

נתוני טעינה כללים לרכב Range Rover Sport

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
50 ק"מ טווח נסיעה
13 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW3.7 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Range Rover
Range Rover Sport
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה