עלות טעינת רכב חשמלי - עמדות טעינה אישיות במחיר מחשמל | EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר

פתרונות טעינה בהתאמה אישית!

כל התחזיות מצביעות על כך שהרכבים החשמליים הידידותיים לסביבה צפויים, כבר בעשור הקרוב, לכבוש את שוק הרכב העולמי. ואכן, בשנים האחרונות ניכר כי הודות למודעות הגוברת באשר לשמירה על איכות הסביבה, יותר ויותר תחומים משנים צורתם ומוצאים פתרונות אלטרנטיביים לשימוש באנרגיה חלופית ירוקה וחכמה יותר. בתוך כך, גם עולם הרכב מתאים את עצמו למהפכה הירוקה ובישראל יותר ויותר נהגים כבר אימצו זאת ובחרו לרכוש רכבים חשמליים במקום רכבים ממונעים.

המגמה החיובית במעבר מרכבי בנזין לרכבים חשמליים ידידותיים לסביבה איננה מאפיינת רק את השמירה על איכות הסביבה, שכן רבים הבינו כי מדובר בבשורה צרכנית כדאית במיוחד הודות לחיסכון המשמעותי שהרכבים החשמליים מהווים.

לאור הביקוש הגובר לרכישת רכבים חשמליים, ניכרת עליה חדה בביקוש לעמדות הטענה ייעודיות עבור אותם הרכבים. ישראלים רבים התרים אחר פתרונות טעינה מתקדמים בהתאמה אישית עבור רכבם, פונים לחברה הבולטת ביותר בתחום, הלוא היא EV-Edge ונהנים מפתרונות טעינה מותאמים אישית. לא בכדי מדובר בחברה מובילת דרך ידידותית לסביבה מהמובילות בישראל, שכן מדובר בנציגות הישראלית של חברת ABL העולמית.

הודות לשימוש החברה בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד, קיימת האפשרות להתאים את עמדות הטעינה לצרכים הייחודיים של הלקוח בהתאם למותג הרכב שברשותו - מרצדס, אאודי, רנו, לנד רובר, סקודה, גאכ, טיוטה, וולו. כמו כן, באמצעות מחשבון עלות טעינת הרכב החשמלי, ניתן לקבל התאמה אישית מגוונות הכוללת הצעת מחיר רלוונטית.

המהפכה הירוקה כבר סחפה אחריה המוני ישראליים שכבר התקדמו לרכישת רכבים חשמליים ידידותיים לסביבה. אם גם אתם זקוקים לפתרונות טעינת רכב חשמלי, אתם מוזמנים לפנות לחברה EV-Edge וליהנות מעמדות ההטענה המתקדמות והטכנולוגיות ביותר בעולם – בהתאמה אישית לצרכים שלכם!

איזה רכב יש לך?

אני רוצה להתקין ב:

בית פרטי
בבית משותף
במקום העבודה

איזה חיבור קיים?

תלת פאזי חד פאזי
גודל חיבור החשמל בלוח החשמל הביתי
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה