עמדות טעינה לרכבי יגואר - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי יגואר

יגואר היא יצרנית רכבי יוקרה בריטית שעברה גלגולים רבים מאז הקמתה בשנת 1922. שמה המוכר והידוע הגיע רק לאחר מלחמת העולם השנייה, עד לנקודה זו הייתה קרויה היצרנית הבריטית Swallow Sidecar Cars. בעקבות משבר כלכלי, התמזגה היצרנית הוותיקה עם British Motor Coporation. בשלב מסוים הייתה בבעלות המדינה ובשנות ה-80 זכתה לעמוד בזכות עצמה לראשונה מזה זמן רב, עד אשר נרכשה על ידי חברת פורד בשנת 1990. 

ב-2008 עברה זוג ידיים נוסף – ונרכשה על ידי חברת טאטא ההודית. ב-2012 עברה שינוי שם נוסף, הראשון מזה 70 שנה – והפכה מיגואר ל-Jaguar Land Rover Automotive PLC. בשנת 2021 יגואר חרטה על דגלה להקדיש את כל מרצה ופועלה ליצירת רכבים חשמליים בלבד. 

יבואנית יגואר בישראל היא קבוצת מאיר. הקבוצה פועלת בתחום הרכב כבר למעלה מ-50 שנה ומתמחה ביבוא מכוניות, אוטובוסים, משאיות ואופנועים מטעם ענקיות רכב גלובליות כדוגמת וולו, הונדה, מיצובישי ולנד רובר. למאיר יש מספר חברות בת בתחומים משלמים כמו חברת האוטובוסים "קווים", "אוטו סנטר", קוגול יוניטרייד (יבואנית צמיגי מישלן) ועוד. 

Jaguar iPace

הרכב החשמלי הראשון מבית יגואר. הוא הוצג לעולם במרץ 2018, מספר חודשים לאחר הופעת הבכורה שלו, בקיץ של אותה שנה, הגיע הקרוסאובר החשמלי העוצמתי לישראל. האיי פייס נבחר לרכב השנה של 2019 באירופה וישראל גם יחד וזכה ב-5/5 כוכבים במבחן הבטיחות של ארגון יורו NCAP. 

הוא מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות, מציע עיצוב המשלב בין מודרניזציה לקלאס – מבחוץ חזות נקייה ומבפנים מושבי עור מפנקים אותם גם הנהג וגם הנוסעים יכולים לכוון לנוחיותם. האיי פייס מגיע עם מפרט מרשים למדי הכולל מסך מולטימדיה 10 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, חיבורים ל-AUX ו-USB, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת לאיתור חניה אוטומטית, ומערכות בטיחות מתקדמות, לרבות: התראת תנועה חוצה מאחור, התראה על רכב חולף בפתיחת דלת, בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

אנחנו ב- EV Edge מכינים את הקרקע למהפכה החשמלית כבר עשור, פרשנו מאות עמדות טעינה בכל רחבי הארץ. כך שאם אתם מתכננים לרכוש בעתיד הקרוב יגואר I Pace, תוכלו לטעון אותו במרחב הציבורי ביעילות, בכל אחת מהעמדות שלנו. 

בשימוש באפליקציית EV Edge תוכלו לאתר עמדות טעינה בקרבת מקומכם – במרכזים מסחריים, מקומות עבודה, בתי ספר, בתי מלון, חניונים, לתכנן מסלול נסיעה לפי עמדות טעינה בסביבה, לבדוק האם הן פנויות ולנטר את שלבי טעינת הרכב ועלויות הטעינה בזמן אמת. נוסף ישנה אופציה להתקין עמדות טעינה בהתאמה אישיתעמדת טעינה בבית משותף או בבית פרטי וכך לטעון את הרכב בבית, בנחת.

נתוני טעינה כלליים לרכב Jaguar i Pace

EV סוג הרכב: EV או PHEV
470 ק"מ טווח נסיעה
90 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW7.4 הספק טעינה רגילה AC
KW100 הספק טעינה מהירה DC

 

Jaguar F-Pace

יגואר F פייס הוא קרוסאובר היברידי איכותי ומרשים שהוצג לראשונה ב-2015 והגיע לישראל בשנת 2016. ה-F פייס עבר את מבחן הבטיחות של ארגון יורו NCAP עם ציון של חמישה כוכבים. מדובר ברכב פנאי-פרימיום בינוני מרהיב ביופיו, הוא מעט גדול מהרכבים שנהוג לכלול בקטגוריה זו כמו B.M.W X3 או אאודי Q5. גודלו של הרכב מקנה לו חזות מרשימה ומרחב נדיב מאוד בחלק הפנימי, המספק נוחות מיטבית לנהג ולנוסעים. 

בשנת 2020 עבר הרכב "מתיחת פנים" המתבטאת בשינוי אלמנטים בעיצוב החיצוני, כגון סביבת הנהג ותא הנוסעים וכן שדרוג מערכות הרכב – מנוע טורבו המספק בין 340 ל-400 כוחות סוס, הגדלת מכסת הקמ"ש מ-208 ל-217, הוספת מערכות בטיחות וטכנולוגיות והגברת מהירות ההאצה של הרכב מ-0 ל-100 קמ"ש: מ-8 שניות ל-7.3.      

יגואר F פייס מאובזר במערכת מולטימדיה 11.4", רדיו דיגיטלי, לוח מחוונים חצי דיגיטלי, עמדת טעינה אלחוטית לטלפון, מערכת טיהור אוויר בתא הנוסעים, תא מטען רחב ידיים בגודל 793 ליטרים, ומערכות עזר לשמירה על בטיחות הנהג והעצמת חווית הנהיגה.  פנסי לד פיקסל שמעצימים את הראות בחשיכה ושולטים באלומת האור באופן אוטונומי. נוסף על כך, הרכב ההיברידי היוקרתי מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות – מערכת התרעה על רכב מתקרב בפתיחת דלת, התראת עייפות, מערכת בלימה אוטונומית ברוורס, התראת תנועה חוצה בחלק האחורי של הרכב, מערכת לזיהוי הולכי רגל, מערכת לזיהוי רכבים דו גלגליים וכן הלאה.

 אם אתם מתכננים להתחדש ברכב יגואר F פייס ספורטיבי ונוצץ, דעו לכם שתוכלו לטעון אותו בכל אחת ממאות עמדות הטעינה החשמליות שהקמנו ברחבי הארץ, נוסף על כך תוכלו להיכנס לחנות שלנו ולבחור עמדת טעינה אישית לטעמכo. בשלב הבא תיצרו איתנו קשר ותזמינו מתקין שיטמיע עמדת טעינה לבית משותף שאתם חולקים עם דיירים נוספים או עמדת טעינה לבית הפרטי שלכם, יהפוך את חווית הטעינה לאישית, פרטית, אקסקלוסיבית. הכנו עבורכם טבלה פשוטה שמתארת את פרטי טעינת יגואר F פייס – נתונים אלו יעזרו לכם להבין כיצד לשמור על סוללת הרכב לאורך זמן. 

נתוני טעינה כללים לרכב Jaguar F-Pace

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
59 ק"מ טווח נסיעה
17.1 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW7.4 הספק טעינה רגילה AC
KW32 הספק טעינה מהירה DC

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Jaguar F-pace
Jaguar i Pace
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה