עמדות טעינה לרכבי מקסוס - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי מקסוס

מקסוס היא יצרנית רכבים מסחריים ורכבי נוסעים שהייתה חלק מהחברה הבריטית הותיקה LDV Group מהקמתה בשנת 2004 ועד לרכישתה על ידי ענקית הרכב הסינית SAIC בשנת 2011. SAIC Motor היא החברה הגדולה ביותר מבין 4 יצרניות הרכב המובילות ביותר בסין (The Big 4), נוסף על כך היא מדורגת במצעד 100 החברות הגלובליות של מגזין Fortune במקום ה-60. 

היא מחזיקה בבעלותה חברות כמו MG, Nanjing ו- Roewe. כיום מקסוס מהווה חלק בלתי נפרד מהקונצרן וכתוצאה מכך יש לה שווקים באסיה, אירופה, אמריקה ואוקיאניה (ניו זילנד ואוסטרליה). החל משנת 2017 מתמחה מקסוס בייצור רכבים חשמליים. 

יבואנית מקסוס בישראל היא צ'יינה מוטורס. החברה הוקמה בשנת 2009 ועד מהרה הפכה לאחת החברות המובילות בתחום התחבורה והתשתיות בארץ היא מתמחה ביבוא אוטובוסים, משאיות, כלי צמ"ה ורכבים פרטיים מסין תוך מתן דגש על איכות, בטיחות והטכנולוגיות המובילות בשוק. 

Maxus Euniq 5

מקסוס איוניק 5 הוא מיניוואן 7 מקומות חשמלי, גרסה חשמלית לדגם ה-G50 של היצרנית הסינית, שהושק לראשונה בשנת 2019 והגיע לישראל כשנתיים לאחר מכן, ב- 2021 והיה המיניוואן 7 מקומות היחיד מסוגו בארץ. הוא מתאפיין בעיצוב סולידי ומינימליסטי כלפי חוץ, אך כשנכנסים פנימה מגלים עולם אחר – רכב גבוה עם חלונות גדולים שמאפשרים כניסת אור מכל הכיוונים, ואם זה לא מספיק אפשר תמיד לפתוח את הסאן רוף הפנורמי.

לא תוכלו להתעלם ממושבי העור האיכותיים, 3 שורות מושבים – נהג ונוסע, שורה שניה (שהמושבים בה מתכוונים גם הם) ושורה שלישית של 2 מושבים עם פתחי מיזוג, מחזיקי כוסות וכניסות USB נפרדים. מסך מולטימדיה 10 אינץ', מכוון מושבים החשמלי לנהג והנוסע לידו. שולחנות מתקפלים בגב מושבי הנהג והנוסע לשימוש הנוסעים בשורה השניה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' המכיל פיצ'רים נוספים כמו התראת נסיעה מאחור, חיישני חניה היקפיים, מצלמת 360 ועוד. 

הרכב מצויד במערכות בטיחות משוכללות ביותר, ביניהן מערכת לזיהוי הולכי רגל ותמרורים, מערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם מצב מתאים לפקקים והעומסים של כבישי הארץ, בלימה אוטונומית – כדי לאפשר נסיעה בטוחה ונעימה. 

אם אתם מתכננים לרכוש את המיניוואן החשמלי העוצמתי תוכלו לטעון אותו בכל אחת מעמדות הטעינה הציבוריות שפרשנו לאורכה של הארץ – במקומות עבודה, מרכזי קניות, חניונים ועוד. כמו כן תוכלו להיעזר בשירותיהם של EV Edge כדי לרכוש עמדת טעינה אישית ולטעון את הרכב בבית משותף או בבית פרטי. ריכזנו עבורכם כמה נתונים שכדאי להכיר בכל הקשור לטעינת רכבי מקסוס איוניק 5 –  על מנת לשמור על חיי סוללה ארוכים יותר וחווית נסיעה אופטימלית. 

נתוני טעינה כלליים לרכב Maxus Euniq 5

EV סוג הרכב: EV או PHEV
260 ק"מ טווח נסיעה
52.5 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW6.6 הספק טעינה רגילה AC
KW75 הספק טעינה מהירה DC

 

Maxus eDeliver 3

מקסוס E דליבר 3 הוא רכב מסחרי חשמלי בינוני. הוא הוצג לראשונה בשנת 2018 ועלה ארצה בפברואר  2021. קיימות בארץ 2 גרסאות של המסחרי החשמלי הסיני, ארוכה וקצרה הנבדלות ביניהן בטווח הנסיעה, נפח תא המטען (4,800 ליטרים לקצרה, 6,300 לארוכה), וכושר ההעמסה (קצרה – 905 ק"ג, ארוכה – 990 ק"ג). 

בעולם ובעיקר בארץ המוצא, סין, ה-E דליבר מכונה מקסוס EV30. הוא מתהדר בעיצוב סולידי, נקי ומינימליסטי. הוא מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-12 שניות, מאובזר במצלמות קדמיות ואחורית במראת הפנים של הרכב, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה, מושבים נוחים. נוסף לכל אלו הוא מצויד במערכות בטיחות כגון מערכת המסייעת בבלימת חירום, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת שמתריעה על סטייה מנתיב. 

אם אתם שוקלים לצרף את המקסוס E דליבר 3 לצי הרכב של החברה שלכם, תוכלו לטעון אותו בכל אחת ממאות עמדות הטעינה שאנו ב-EV Edge פרשנו ברחבי הארץ, בניהן עמדות טעינה במרכזי קניות, בחניונים וגם בבתי ספר. מה גם שתוכלו להתקין עמדות טעינה בהתאמה אישית במקום העבודה שלכם כדי לטעון את הרכבים לקראת יום העבודה הבא ולהבטיח שהם יהיו מוכנים ליציאה לדרך בזמן. 

ריכזנו עבורכם טבלה ובה פרטי הטעינה החיוניים לרכבי מקסוס E דליבר 3 על מנת שתוכלו לשמור על חיי הסוללה שלהם ביעילות רבה ולהנות מהיתרונות שלהם – טווח נסיעה נוח, נפח מטען רחב, יכולת העמסה מרשימה וחווית נסיעה שקטה לאורך זמן.     

נתוני טעינה כלליים לרכב Maxus eDeliver 3

EV סוג הרכב: EV או PHEV
240 ק"מ טווח נסיעה
52.5 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW6.6 הספק טעינה רגילה AC
KW80 הספק טעינה מהירה DC

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה