עמדות טעינה לרכבי BYD - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי BYD – המדריך המלא לשנת 2024

 היא יצרנית רכבים סינית שהוקמה בשנת 2003. החברה מתמחה בייצור רכבים פרטיים, אוטובוסים, משאיות, מלגזות, אופניים חשמליים וסוללות. שמה בנוי מראשי התיבות Build Your Dreams ("בנה את חלומותיך"). בשנת 2008 השיקה את הרכב ההיברידי הראשון שלה ו-3 שנים בלבד אחר כך השיקה את הרכב החשמלי הראשון. בשנת בשנת 2021 הפכה לחברה הרביעית בגודלה בעולם בתחום התחבורה ההיברידית והחשמלית. 

שנת 2022 הייתה נקודת מפנה חשובה עבור BYD – בחצי הראשון של השנה היא מכרה למעלה מ-600,000 רכבים, ותפסה את מקומה של טסלה כיצרנית הרכבים החשמליים הגדולה בעולם. לאורך 2022 כולה החברה מכרה כמעט מיליון כלי רכב חשמליים. בשנת 2021 החלו המאמצים להביא את רכבי BYD לישראל ואכן בספטמבר 2022 הוקם בפתח תקווה אולם התצוגה הראשון של מותג החשמליות הסיני. כשענקית הרכב הסינית לארץ, הייתה בארץ כבר תשתית טעינה גדולה ומרשימה כך שטעינת רכבי BYD הפכה למשימה פשוטה ויעילה במהרה.

טעינת רכבי BYD: תשעה יתרונות לענקית הסינית

יצרנית הרכב הסינית יצרה לעצמה שם גדול בעולם בזכות כמה פרמטרים המבדילים אותה מהמתחרים בשוק הרכב החשמלי בסין, ובכלל זה בעולם. 

 1 – קיימות – אחת הסיבות העיקריות לרכוש רכב BYD היא נושא הקיימות. כשהעולם ממשיך להתמודד עם משבר אקלים שהולך ומחריף, הפחתת טביעת הרגל הפחמנית, צמצום השפעת האדם על הסביבה ומציאת פתרונות אנרגיה ירוקה נהיים בחשיבות עליונה. אחד הענפים המזהמים ביותר בעולם הוא ענף התחבורה, שאחראי לכ-17% מפליטות גזי החממה העולמיים. רכבים חשמליים כמו BYD אינם פולטים חומרים מזיקים לסביבה ועל כן עוזרים לטהר את האוויר ולהפחית את פליטות הפחמן והגזים המזהמים לאטמוספירה. BYD דואגת לשמור על איכות הסביבה והדבר ניכר גם בשרשרת האספקה שלהם, שמשתמשת אך ורק בחומרים ממוחזרים, כך שלא רק התוצר הסופי, הרכבים עצמם ידידותיים לסביבה אלא גם תהליך הייצור שלהם. טעינת רכבי BYD גם היא תורמת לשמירה על איכות הסביבה שכן בתהליך לא נפלטים לאוויר גזים מזהמים.  

 

 2  – טווח נסיעה מרשים – אנשים רבים מהססים מהמעבר לתחבורה חשמלית בגלל טווח הנסיעה, אך הרכבים של BYD מצוידים בטווח נסיעה מרשים למדי, שנע בין 400 ל-520 ק"מ בין טעינות (תלוי דגם). זהו טווח שיכול להספיק לנסיעה לחופשה, סיבוב קטן בעיר או סידורים בעיר הסמוכה. הדבר מתאפשר הודות לשימוש בטכנולוגיית Blade Battery לייצור סוללות הרכב. טכנולוגיה ייחודית זו מספקת צפיפות אנרגיה גבוהה וחיי סוללה ארוכים יותר מאשר אלו של סוללות ליתיום-יון המסורתית המותקנות ברכבים חשמליים של יצרניות עולמיות אחרות. 

 

3  – מערכות בטיחות מתקדמות – רכבי BYD מצטיינים בגזרת הבטיחות. הדגמים השונים של מותג החשמליות הסיני מגיעים עם מערכות המצוידות בטכנולוגיות חדשניות שעוזרות לשמור על יציבות הרכב בכביש, לסרוק את הסביבה, להגדיל את שדה הראיה של הנהג ולהתריע בפני סכנות מראש כדי למנוע תאונת ככל שניתן. כמה דוגמאות: זיהוי רכב בשטח מת, התראת התנגשות מלפנים, Lane Assist (למניעת סטייה מנתיב הנסיעה) יתרון מעניין נוסף, במרבית רכבי BYD ניתן לבחור בין כמה מצבי נהיגה, כדי להתאים את סגנון הנסיעה הנכון ביותר לכל דרך שנוסעים בה כחלק מהשגרה, וכך להקטין עוד יותר את הסיכוי לפגיעות ותאונות.

 

4  – תחזוקה זולה יותר לאדם הפרטי – תחזוקת רכבי BYD זולה יותר מאשר תחזוקת רכבי בנזין מסורתיים מאחר והדגמים השונים של המותג הסיני, בדומה לחשמליות אחרות, מגיעים עם מפרט חלקים קטן הרבה יותר כך ממכוניות המונעות בדלק, שהם רואים מוסך לעיתים רחוקות יותר. כתוצאה מכך הוצאות על תיקונים וחלקי חילוף נחסכים והוצאות הרכב הכלליות של בעליהם מצטמצמות באופן משמעותי. אלמנט קריטי בהוצאות הרכב השוטפות הוא כמובן הדלק, עם הדגמים השונים של היצרנית הסינית, הוא הופך ללא רלוונטי מכיוון שעלויות טעינת רכבי BYD נמוכות יותר ממילוי מיכל דלק. בטווח הארוך חוסכים סכומי כסף לא מבוטלים.

 

5 – טכנולוגיית סוללה משוכללת – כאמור, ל-BYD יש טכנולוגיה מתקדמת לייצור סוללות לרכב חשמלי, ה-Blade, טכנולוגיה שהם עצמם המציאו כבר לפני 27 שנים. טסלה אימצה אותה לחיקה ויישמה אותה בדגם ה-Y המפורסם שלה. מעבר לכך, הסוללות המותקנות ברכבי BYD הן סוללות ברזל-פוספט שנחשבות לעמידות ובטיחותיות יותר. הסיכוי של סוללות אלו להגיע למצב של חימום יתר ולהתלקח הוא קטן יותר, מה שהופך אותן לבטוחות יותר לשימוש. טעינת רכבי BYD הופכת יעילה יותר בעקבות חידושים טכנולוגיים אלו. נכון לשנת 2023 BYD מתכננת להשקיע למעלה ממיליארד דולר בבניית מפעל במרכז סין, לייצור סוללות Blade ולפיתוח טכנולוגיית סוללות חדשה, העונה לשם FinDreams.  

 

6  – עיצוב חדשני – יתרון נוסף שמציב את BYD מעל המתחרות שלה בשוק הרכב החשמלי, הוא העיצוב של הרכבים. המותג מתאפיין בעיצוב מודרני ויוקרתי ששם דגש על חדשנות, הן מבחינת הנראות הכללית של הרכב, בחירת הצבעים, המרחב הגדול והטקסטורות במושבים בדשבורד,  בחלק החיצוני (קווי המתאר העדינים, עיצוב הפנסים) והן מבחינת הפיצ'רים שהרכבים מכילים, ליצירת חווית נהיגה ייחודית אווירה נעימה ומזמינה ואפקט ההשתאות, ה-"וואו" כשפוגשים באחד מדגמי החברה.  

 

7  – שקט מופתי – ברכבי בנזין מסורתיים מותקן מנוע עם חלקים פנימיים שמתחככים זה בזה וכתוצאה מכך גורמים לרעש לא קטן במהלך הנסיעה. רכבים חשמליים שקטים יותר מרכבי בנזין מכיוון שהם מגיעים עם מנוע שפועל על אנרגיה חשמלית. רכבי BYD פותחו על מנת להיות שקטים ככל שניתן, באופן הזה, הם מספקים חווית נהיגה שלווה ונינוחה ונסיעה חלקה ונעימה. 

 

8  – תפוצה רחבה בעולם –  יצרנית הרכבים הסינית בדרך לכבוש את העולם, שכן כיום היא מפיצה את החשמליות שלה ליותר מ-50 מדינות על פני כדור הארץ. ביניהן ישראל. רכבי BYD הגיעו לישראל כאמור ב-2022 והמלאים ממשיכים להתרוקן, הביקוש לרכבים הללו הולך וגובר. 2022 הסתיימה עם מכירות של 2,799 חשמליות מבית היוצר של BYD והיד עוד נטויה. ככל שיותר אנשים נוהגים בדגמי BYD לסוגיהם, כך טעינת רכבי BYD הופכת לנפוצה יותר, אלמנטרית.    

 

9  – חיסכון בעלויות ציי רכב בתחום התחבורה הציבורית – מלבד לרכבים פרטיים, BYD מתמחה בייצור אוטובוסים חשמליים. בשנת 2021 רכשה אגד אוטובוסים חשמליים תוצרת BYD והחלה לשלב אותם בצי האוטובוסים הקיים. שילוב אוטובוסים חשמליים בצי הרכב של מפעילות תחבורה ציבורית כדוגמת אגד יכול לצמצם את עלויות הענף בצורה ניכרת, שכן הם לא צורכים דלק ובקושי רואים מוסך עקב מפרט החלקים הקיים בהם. שני הדברים היחידים שצריך לשים לב אליהם בכל הנוגע לתפעול היום-יומי הם הטעינה והגלגלים. מעבר לכך מדובר בהשקעה חכמה וחסכונית שעוזרת לשמור על הסביבה ולספק לנוסעים רבים ברחבי הארץ נסיעה שקטה ובטוחה. אנחנו ב-EV Edge הקמנו עמדות טעינה לאוטובוסים חשמליים, עמדות AC ועמדות DC מהירות ואולטרה מהירות, בהן ניתן לטעון את האוטובוסים של BYD ביעילות ובקלות. 

עמדות טעינה לרכבי BYD: באילו עמדות ניתן להשתמש?

טעינת רכבי BYD מתבצעת בעמדות טעינה AC, ועמדות טעינה DC מהירות ואולטרה מהירות. את עמדות טעינה AC ספציפית, ניתן לרכוש באופן פרטי ולהתקין בבתים בליווי צמוד של EV Edge. העמדות הזמינות לרכישה הן עמדות קומפקטיות ועמדות חכמות. כל אחת מהעמדות מספקת טעינה אפקטיבית לחשמלית שלכם והבחירה באחת על פני אחרת תלויה בראש ובראשונה בהעדפה אישית. 

עם זאת ניתן למצוא ביניהן כמה הבדלים: העמדות הקומפקטיות הן עמדות טעינה חשמלית שכפי ששמן מרמז, גודלן הוא קטן יחסית. אלו עמדות אסתטיות, בעלות עיצוב נעים לעין שמשתלב נהדר בכל סוג של חניון ביתי, בכל חלק ואזור ברחבי המתחם. העמדות הללו גם מאוד עמידות ויכולות לעמוד במגוון רחב של תנאי מזג אוויר שפוקדים את מדינתנו, החל מגשמים ועד רוחות פרצים. בעזרתן תוכלו לטעון את הרכב בכל עונה ללא דאגה. 

בהשוואה לכך, עמדות הטעינה החכמות שלנו הן עמדות שמאפשרות לנהל את צריכת החשמל הביתי בקלות וביעילות עם אפליקציה ייעודית, הן מתוכנתות לטעון את הרכב בשעות היממה בהן החשמל הוא הזול ביותר וכך לסייע בחיסכון בעלויות החשמל השוטפות של הדירה. דרך העמדות ניתן להנפיק קבלות על החשמל וליצור קשר עם מוקד השירות שלנו 24/7. על עמדות הטעינה הביתיות מקבלים אחריות של שנתיים, הכוללת שירות לקוחות שפעיל 24/7, שירות תיקונים מרחוק, והגעה עד בית הלקוח בעת הצורך. ניתן להרחיב את האחריות לזמן ממושך יותר בתמורה לתשלום נוסף. 

עמדות הטעינה הציבוריות העומדות לרשותכם הן כאמור עמדות AC, וגם עמדות טעינה DC מהירות ואולטרה מהירות. את עמדות הטעינה DC תמצאו במרחב הציבורי בלבד ותוכלו להשתמש בהן לטעון את הרכב בפרק זמן של בין 20 דקות לשעה, תלוי בהספק העמדה, הספק הסוללה של הרכב והזרם המקסימלי שה-BYD שלכם יכול לקבל. עד כה פרשנו כ-200 עמדות טעינה DC לטעינת רכבי BYD במרכזים מסחריים וחניונים ברחבי הארץ. 

כיצד מחשבים את זמני טעינת רכבי BYD?

זמני טעינת רכבי BYD מושפעת מכמה אלמנטים: קיבולת סוללת הרכב, ההספק בעמדת טעינה AC או DC (בהתאם לסוג העמדה שמעוניינים לטעון בה את החשמלית) וההספק הספציפי בסוג העמדה שפוגשים בדרך. כדי להעריך פחות או יותר כמה זמן ייקח לטעון את ה-BYD שלכם, תצטרכו לחלק את קיבולת הסוללה בהספק העמדה הנתונה, בקילו וואט. 

עוד עניין שחשוב לקחת בחשבון, הטעינה של הרכב מתחלקת ל-2 חלקים, טעינה מ-0 ל-80 אחוזים ומ-80 ל-100 (סוללה מלאה). הזמן שלוקח לסוללה להתמלא ממצב ריק לחלוטין עד 80 הוא מהיר יותר, קצר יותר, מאשר השלמת 20 האחוזים הנותרים.  דוגמה: אם יש לפניכם BYD ATTO 3, שקיבולת הסוללה שלה הוא 60 קוט"ש ואתם מגיעים לעמדת טעינה AC עם 22 קילו וואט, כדי להעריך כמה זמן תצטרכו לטעון את הרכב תחשבו: 60 חלקי 22 שזה 2.7 מה שאומר שייקח לכם בסביבות ה-3 שעות לטעון את הרכב בעמדה זו. 

BYD HAN

BYD האן הוא סדאן חשמלי יוקרתי בגודל בינוני שנחשף לראשונה בשנת 2020. שנה אחת מאוחר יותר זכה בפרס בקטגוריית העיצוב בטקס פרסים שנערך מטעם פורום העיצוב העולמי, והיה הסדאן הראשון מטעם יצרנית רכבים סינית לקטוף את הפרס. BYD האן נוצר כתשובה הסינית לטסלה S. בסין הדגם מוצג גם בגרסת פלאג אין היברידית. האן מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות בלבד.

האן מגיע עם עיצוב יוקרתי, עתידני ומינימליסטי. ברמת האבזור והנוחות: נכנסים ויוצאים מהרכב עם מערכת Keyless, הגה ומושבים מחוממים ומעוצבים מעור Nappa, גג שמש פנורמי עם פתיחה חשמלית, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען, מערכת בקרת אקלים דו אזורית שניתנת לשליטה גם במושבים האחוריים, משענת יד אחורית עם קונסולה לשליטה על מערכות הרכב. לצד כל אלו תמצאו בהאן 6 שקעי USB – שניים מקדימה, שניים בקונסולה המרכזית ושניים במושבים האחוריים, מסך מולטימדיה 15.6" מסתובב ידנית אופקית ואנכית – במרכז הדשבורד ולוח שעונים דיגיטלי. 

בגזרת הבטיחות, BYD האן מצויד במיטב הטכנולוגיות והמערכות ליצירת חווית נהיגה נעימה ובטוחה: מצלמת 360, מערכת בחירת מצבי נהיגה, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב, זיהוי רכבים בשטח מת, תנועה חוצה מאחור ועוד. 

אנחנו ב-EV Edge הבאנו את מהפכת הרכבים החשמליים לישראל עם תשתית טעינה ארצית שכוללת למעלה מ-1,000 עמדות טעינה ציבוריות – עמדות טעינה במקומות עבודה, עמדות טעינה לחניונים, בתי ספר, בתי מלון ועוד מגוון רחב של עמדות טעינה בבנייה חדשה. נוסף על כך תמצאו בחנות האינטרנטית שלנו עמדות טעינה אישיות אותן תוכלו להתקין בעזרתנו בבית פרטי או בבניין משותף (לאחר שתשיגו את הסכמת השכנים). אם אתם מתכננים לרכוש BYD האן בקרוב, מומלץ להכיר את פרטי הטעינה לשמירה על סוללת הרכב וחוויית הנהיגה הייחודית. אספנו עבורכם את נתוני הטעינה לרכב BYD האן וריכזנו אותם בטבלה לנוחיותכם.

נתוני טעינה כלליים לרכב BYD HAN

EV

סוג הרכב: EV או PHEV

521 ק"מ

טווח נסיעה

86 קוט"ש

קיבולת סוללה

חד פאזי/ תלת פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

7.4KW

הספק טעינה רגילה AC

120KW

הספק טעינה מהירה DC

 

BYD ATTO 3

BYD ATTO 3 (הידוע בשווקים מסוימים כ-BYD Yuan Plus) הוא רכב פנאי שטח סאב קומפקטי חשמלי, שנחשף לראשונה בקיץ 2021 והגיע לישראל בסוף 2022. אטו 3 מגיע ב-2 רמות גימור: עיצוב ונוחות. הדגם החשמלי מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות ומגיע בעיצוב ספורטיבי וחדשני. 

בגזרת הנוחות אטו 3 מצויד בטכנולוגיית Keyless לפתיחת הרכב, מערכת תפעול קולי למגוון פעולות ברכב, בקרת אקלים עם פתחים למושבים האחוריים, מסך מולטימדיה מסתובב אנכית ואופקית בגודל 15.6" בגרסת העיצוב ו-12.8" בגרסת הנוחות. 2 הגרסאות מגיעות עם 4 שקעי USB – שניים בקונסולה המרכזית ושניים נוספים במושבים האחוריים ועם משטח טעינה לסמארטפון.

בתחום הבטיחות האטו 3 מגיע עם מבחר מערכות המסייעות לשמור על הנהג והנוסעים בדרכים – מצלמת 360 לרכב, התראה על התנגשות קדמית, התראה על התנגשות אחורית, זיהוי רכבים בשטחים מתים, מערכת בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב (Lane Assist), בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בשמירה על נתיב וכן הלאה.

אנחנו ב-EV Edge מקדמים את תחום התחבורה החשמלית בישראל כבר שנים עם תשתית טעינה ארצית שכוללת מעל 1,000 עמדות טעינה שנפרשות מצפון ועד דרום. את עמדות הטעינה שלנו תמצאו במוקדים ציבוריים רבים כגון: חניונים, רשויות מקומיות, חניונים. תנווטו אליהן בקלות בעזרת אפליקציית EV Edge הידידותית והחינמית. נוסף על כך, תוכלו לרכוש עמדת טעינה אישית משלכם בחנות שלנו, ולהיעזר בחשמלאים המוסמכים שלנו להתקנתה. אנו מלווים תהליכי התקנת עמדות טעינה בבית פרטי ובית משותף מ-א' ועד ת', ומוודאים שהעמדה שלכם עומדת ומוכנה לפעולה. אם אתם רואים בעתידכם רכב BYD ATTO 3, מומלץ להכיר את פרטי הטעינה על מנת לשמר את חיי הסוללה ולהמשיך להנות מהפיצ'רים השונים ברכב וחוויית הנהיגה השקטה והנעימה לאורך זמן. הכנו לכם טבלה ובה מפורט כל המידע שאתם צריכים לדעת על טעינת BYD ATTO 3.

נתוני טעינה כלליים לרכב BYD ATTO 3

EV

סוג הרכב: EV או PHEV

420 ק"מ

טווח נסיעה

60 קוט"ש

קיבולת סוללה

חד פאזי/ תלת פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

7.4KW

הספק טעינה רגילה AC

88KW

הספק טעינה מהירה DC

 

BYD TANG

BYD טאנג הוא רכב פנאי גדול חשמלי בעל 7 מושבים. בסין הוא משווק גם בגרסה היברידית פלאג אין וכן בגרסת מנוע בנזין. טאנג נחשף לראשונה בתערוכת הרכב בבייג'ינג בשנת 2014 ושווק תחילה כרכב היברידי בלבד, שהפך לרכב הנמכר ביותר בסין בשנת 2016. שנתיים לאחר מכן הושק בתערוכת הרכב הדו שנתית של בייג'ינג הדור השני של הדגם, שהציג וריאציה חשמלית לדגם האהוב. 

גם כאן מדובר ברכב בעל מראה ספורט אלגנט, שמאיץ מ-0 ל-100 ב-4.6 שניות ומכיל פיצ'רים ייחודיים שהופכים את חווית הנהיגה לנוחה, בטוחה ומהנה. בכל הנוגע לאבזור נוחות, החשמלי הסיני לא מאכזב: מערכת היקפית של תאורת אווירה עם 31 גוונים, מערכת שמע עם 12 רמקולים, מסך מולטימדיה 12.8" מתכוונן אנכית ואופקית, משטח טעינה לסמארטפון, 4 שקעי USB, מערכת Keyless לפתיחת הרכב ופיצ'רים מעניינים נוספים. 

בסגמנט הבטיחות, BYD טאנג מצויד במערכות יעילות לשמירה על נסיעה בטוחה ומניעת תאונות: מערכת לבחירה בין מצבי נהיגה, התראה על התנגשות קדמית, אזהרת פתיחת דלת, התראה על תנועה חוצה מאחור, בקרה על ירידה במדרון, בקרת שיוט אדפטיבית וכיוצא בזה. 

אנחנו ב-EV Edge הכנו את הקרקע לקראת מהפכת הרכבים החשמליים עם תשתית טעינה בקנה מידה ארצי שכוללת למעלה מ-1,000 עמדות טעינה פעילות המוצבות בשלל מוקדים ציבוריים בכל הארץ. תמצאו עמדות טעינה לאוטובוסים, עמדות טעינה ברשויות מקומיות, עמדות טעינה לעסקים מסחריים, בתי ספר ומקומות רבים נוספים המהווים חלק בלתי נפרד מחיי היומיום. 

אצלנו תוכלו לרכוש עמדת טעינה פרטית ולטעון את הרכב בחניון מתחת לבית, בין אם אתם גרים בבית משותף או בית פרטי. לאחר שתצרו איתנו קשר כאן, נתאם יחד את כל הפרטים. לאחר מכן, חשמלאים מוסמכים מטעמינו, שעברו הכשרה מיוחדת לעמדות טעינה חשמליות, יגיעו לביתכם לביצוע התקנה. כך תהנו מפתרון טעינה זמין, קרוב, אסתטי ואיכותי. נוהגים ברכב BYD TANG? כדאי להכיר את פרטי הטעינה שלו כדי להבטיח חיי סוללה ארוכים וחווית נהיגה ייחודית ומהנה שנשמרת לאורך זמן. ריכזנו את כל הנתונים החשובים בטבלה שלפניכם. 

נתוני טעינה כלליים לרכב BYD TANG

EV

סוג הרכב: EV או PHEV

400 ק"מ

טווח נסיעה

86.4 קוט"ש

קיבולת סוללה

חד פאזי/ תלת פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

7.4KW

הספק טעינה רגילה AC

120KW

הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה