עמדת טעינה לבית פרטי - המדריך המלא לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לבית פרטי

עמדת טעינה לבית פרטי: המדריך המלא לשנת 2024

ינו 2023 |

כיום, נוסעים על כבישי הארץ מעל 40 אלף רכבים חשמליים, ביניהם גם החשמלית שלכם. עכשיו כשאתם כבר מכירים את חווית הנהיגה השקטה ומפסיקים לזהם את הסביבה, הגיע הרגע לדבר על טעינה. אנחנו ב-EV Edge הקמנו תשתית טעינה ארצית שכוללת אלפי עמדות טעינה במקומות ציבוריים. למרות המגוון הגדול שמחכה לכם שתצאו לדרך, אין תחליף לטעינה בבית. מתגוררים בבית פרטי בפאתי העיר ומתכננים לטעון את הרכב בחניון בסוף כל יום? הנה כל מה שצריך לדעת על עמדת טעינה לבית פרטי

עמדת טעינה לבית פרטי: סוגי עמדות טעינה

כשאתם מתגוררים בבית פרטי עם חנייה על שמכם בטאבו, יש באפשרותכם לרכוש ולהתקין עמדת טעינה לבית פרטי. אנו ב-EV Edge שואפים להפוך את תהליך טעינת הרכבים החשמליים פשוט ונוח עבור כולם. לכן כחלק מפעילותנו לקידום תחום הרכב החשמלי בישראל, הנגשנו עבורכם חנות אינטרנטית בה ניתן לרכוש מספר סוגים של עמדות טעינה, כבלים ועזרים נוספים לעמדה - כדי שתוכלו להתקין אותה בחניון הביתי ולהנות משקט נפשי. כי כשאתם נטענים באנרגיות לקראת יום חדש, כך גם הרכב שלכם.

בבואכם לרכוש עמדת טעינה חדשה לרכב שלכם תגלו שיש 2 סוגי עמדות AC (לטעינה איטית) שיכולות להתאים לכם (חכמה וקומפקטית). עמדה בעלת 11kw ועמדת טעינה בעלת 22kw. כיום, השימוש בעמדת טעינה 22kw פחות אפקטיבי היות וברוב רובם של הבתים הפרטיים והמשותפים אין כמות כזו פנויה של אמפר כך שגם אם נשים עמדה עם 22kw לא נוכל לנצל את כולם.   לצד עמדות הטעינה האיטיות ישנן גם עמדות DC מהירות, אך אותן תמצאו במרחב הציבורי בלבד. טעינת רכב חשמלי או היברידי בעמדת טעינה מסוג AC עשויה לקחת מספר שעות בעוד שטעינת הרכב בעמדת DC עשויה לקחת בין 20 דקות לשעה לטעינה עד 80% סוללה. בכל הנוגע לעמדות טעינה ציבוריות - אנו החברה המובילה בתחום בישראל.

טעינת הרכב החשמלי מושפעת מ-3 גורמים עיקריים: הספק הסוללה של הרכב, הספק של עמדת הטעינה וכמות האמפר הפנוי בארון החשמל. בעת התקנת ובחירת עמדת הטעינה כפונקציה של מהירות הרכב יש לקחת בחשבון שיקולים אלה כדי לא להיות מופתעים.

לאורך השנים פרשנו רשת עמדות טעינה DC כלל ארצית, שנמתחת מהקצה הצפוני של הארץ עד לקצה הדרומי ועוברת בין מוקדים ציבוריים מרכזיים כגון חניונים, מרכזי קניות, בתי ספר, בתי מלון ועוד רבים. כשאתם יוצאים לדרך, לא משנה מאיפה אתם נוסעים ולאיזה כיוון - תמצאו את עמדות הטעינה הציבוריות שלנו בדרך, עם אפליקציית EV Edge ידידותית וחינמית. את אפליקציית הטעינה תוכלו לרכוש בחנות האפליקציות במכשירי אפל ואנדרואיד גם יחד. כשמדברים על עמדת טעינה לבית פרטי או משותף, מדברים על עמדה רגילה (AC). עמדות הטעינה שאנו מציעים:

  1.  עמדה חכמה - עמדת טעינה לבית פרטי שמנהלת את צריכת החשמל, מנפיקה חשבוניות ומאפשרת לנו גישה מרחוק לטיפול בתקלות בעת הצורך. עמדה זו פועלת בהתאם לזרם החשמל הזמין בבית, בשעות שהחשמל זול יותר.
  2. עמדה קומפקטית - עמדת טעינה מעוצבת, קלילה, נוחה לתפעול ועמידה בפני תנאי מזג אוויר שונים ומגוונים.

עמדת טעינה לבית פרטי: מלווים את תהליך ההתקנה מ-א' ועד ת' תהליך התקנת עמדת טעינה לבית פרטי צריך להתבצע על ידי חשמלאי מוסמך שמבין בתחום. אנחנו ב-EV Edge הכשרנו חשמלאים מטעמנו, סיפקנו להם כלים ומיומנויות חיוניות ונחוצות להתקנת עמדות טעינה חשמליות, ביעילות מיטבית. לנו ב-EV Edge ניסיון רב שנים בביצוע מגוון רחב של התקנות מורכבות ביותר, כך שאתם בידיים טובות.   המטרה שלנו היא להבטיח את השירות האיכותי והמקצועי ביותר ובין היתר, להאיץ את קצב הגעת עמדות הטעינה החשמליות לבתים.

לכן לאחר ביצוע רכישה, אנו דואגים לכם להתקנה מלאה של עמדות טעינה בהתאמה אישית, ומלווים אתכם שלב-שלב בתהליך, מרגע בדיקת התשתית החשמלית הקיימת דרך ביצוע ההתקנה ועד לקבלת עמדת טעינה פעילה ומוכנה לשימוש.

הכדור במגרש שלכם

שנת 2022 מסתמנת כנקודת מפנה לתחום הרכב החשמלי בישראל, נקודה של האצה. בנובמבר האחרון כיכבו בראש טבלאות מכירות הרכבים, לראשונה אי פעם - רכבים מבית טסלה, BYD  וג'ילי ג'יאומטרי. בנובמבר לבד נמסרו סך הכל 6,000 רכבים חשמליים, פי 4 יותר מב-2020 כולה. הרכבים החשמליים נחטפים כמו לחמניות חמות ונראה כי הציבור צמא להם.   אחת הסיבות לעלייה בביקוש והגידול בכמות הרכבים על הכבישים, הוא הפיכת נושא הטעינה החשמלית נגיש ונוח לכל, עם תשתית עמדות טעינה ציבוריות ארצית ועמדות טעינה לרכישה אישית.

כעת כל אחד ואחת שמחזיקים ברכב חשמלי יכולים לקנות עמדת טעינה לבית פרטי - חכמה או קומפקטית, בהתאם לצורך והטעם האישי. תוכלו גם להיעזר בחשמלאים מוסמכים מטעמנו להשלמת מלאכת הטעינה על הצד הטוב ביותר, ולטעון את הרכב בחניון הפרטי, בראש שקט ומצפון נקי. למרות שיש מבחר מרשים של עמדות טעינה במקומות ציבוריים, כעת אתם נהנים מהחופש לטעון את הרכב בבית, בתנאים שלכם.   מחזיקים ברכב חשמלי וצמאים למידע נוסף על עמדות הטעינה? היכנסו לעמוד שאלות ותשובות ותגלו כל מה שחשוב לדעת על טעינת רכב חשמלי בישראל.

שאלות ותשובות בנושא עמדת טעינה לבית פרטי

מה הוא סקר טכני?

סקר טכני הינו בדיקה מקדימה של החשמלאי מטעם חברת EV Edge בבית הלקוח טרם ההתקנה.

האם הסקר הטכני הינו בעלות?

הסקר הראשון הינו בתשלום של 300 ₪ (שיקוזז מעלות התקנה עם תשתית מלאה). ביטול סקר טכני בטווח של 48 שעות ממועד הסקר ו/או במידה ולא יהיה ניתן להמשיך את הסקר מסיבה שאינה קשורה בחברת EV Edge יחוייב הלקוח בעלות הסקר. לתיאום סקר וקבלת מידע נוסף השאר/י לנו פרטים וניצור איתך קשר בהקדם. להשארת פרטים היכנסו לכאן 

מה החשמלאי בודק בסקר הטכני?

החשמלאי בודק את הזרם הפנוי בלוח החשמל הראשי ומהו תוואי ההתקנה ממיקום לוח החשמל ועד מיקומה העתידי של העמדה.

מה נדרש מהלקוח בעת ביצוע הסקר?

הלקוח מחויב להיות בבית בעת ביצוע הסקר, ללקוח צריכה להיות חניה פרטית, נדרש שכל לוחות החשמל הרלוונטיים יהיו פתוחים ונגישים. במידה והלקוח מעוניין שיצטרף לסקר גורם שלישי כגון: נציג וועד הבית, בעל הנכס או מי מטעמם על הלקוח לדאוג לכך טרם ביצוע הסקר.

כיצד מתבצע תהליך ההתקנה?

חשמלאי מטעמנו מגיע לבדיקת היתכנות, לאחר ביצוע הבדיקה חברת EV Edge מעבירה ללקוח הצעת מחיר ולינק לתשלום, לאחר החזרת הצעת המחיר החתומה והסדרת התשלום ניתן להתקדם לתיאום התקנה.

מהי התקנה סטנדרטית?

התקנה סטנדרטית כוללת כבילה שעוברת בתוואי עילי למרחק של עד 30 מטרים מלוח החשמל אליו מתחברים – הדירתי או הציבורי בחניון בניין משותף, ועד המפסק שמותקן לצד העמדה – פקט. כל תוספת להתקנה כגון: חפירה, חציבה, חריצת אספלט וכמו גם תוספות אחרות אינן נכללות בהתקנה סטנדרטית ומתומחרות בתוספת תשלום למול הלקוח לאחר ביצוע הסקר.

מה נחוץ עבור ההתקנה?

עמדת טעינה מתקינים בחנייה הרשומה בטאבו על שם הלקוח / חנייה פרטית של הלקוח. במידה והמגורים הינם בבניין משותף יש להביא אישור וועד חתום לפני ביצוע ההתקנה.

במידה ואין ללקוח חניה פרטית האם ניתן להתקין עמדה?

חברת EV Edge מבצעת התקנה במידה וללקוח יש חניה פרטית והחניה אינה בשטח ציבורי. יש לשים לב שתוואי ההתקנה עובר בשטח פרטי / של הבניין בלבד.

במידה וקיימת התנגדות של וועד הבית האם ניתן להמשיך ולבצע התקנה?

במידה ויש התנגדות אין באפשרות EV Edge לבצע התקנה עד להסדרת האישורים הנדרשים מול וועד הבית.

האם נדרש להביא אישור וועד חתום לפני ביצוע הסקר?

נדרש אישור עקרוני של וועד הבית להתקנה לפני ביצוע הסקר. רק לפני ביצוע ההתקנה נדרש להחתים את וועד הבית על הטופס, בין אם העמדה תחובר ללוח הציבורי או ללוח הפרטי.

היכן מקבלים טופס להחתים את וועד הבית?

חברת EV Edge מספקת את הטופס ללקוח טרם ההתקנה, בנוסף ניתן להוריד את הטופס מבעוד מועד בקישור הבא

מה עלות ההתקנה?

לאחר ביצוע הסקר המקדים בבית הלקוח נוכל לתת הצעת מחיר מדויקת.

האם יש התחייבות להתקנה?

במידה ומגיע סוקר לבית הלקוח ולאחר מכן הלקוח לא מעוניין להמשיך להתקנה הסקר יהיה כרוך בתשלום הסקר שבוצע. לא ייגבה תשלום נוסף מעבר לעלות הסקר.

האם אני יכול/ה להכין תשתית באופן עצמאי?

כן, מצ"ב לינק להורדת טופס להוראות הכנת תשתית באופן עצמאי. מידע נוסף בעמוד - הכנת תשתיות בבניין

האם אני מחוייב/ת להתקין עם חברת EV Edge?

לא, ישנן כמה אופציות להתקנה. התקנה עם חברת EV EDGE, התקנה עם חברת מידרג (מתקינים מוסמכים מטעם חברת EV Edge)  , שליחה / איסוף עמדה והתקנה באופן עצמאי.

במידה וההתקנה מתבצעת באופן עצמאי, האם יש אחריות?

במידה ובוחרים התקנה עצמאית עי חשמלאי לא מורשה מטעם החברה, יחולו התנאים במסמך הזמנת עמדה ללא התקנה על פי תנאי האחריות של חברת EV Edge, חברת EV Edge תשלח את העמדה לבית הלקוח בתשלום של 60 ₪

במידה וההתקנה מתבצעת עם EV Edge או עם חברת מידרג האם יש אחריות?

כן, ישנה אחריות של שנתיים על ההתקנה התשתית והעמדה .

כיצד ניתן להתקין עמדת טעינה עם חשמלאי ממידרג?

ניתן ליצור קשר עם חשמלאי ממידרג באתר האינטרנט של מידרג בקישור הבא: https://www.midrag.co.il , יש לרשום בחיפוש " עמדת טעינה לרכב חשמלי של EV Edge " ולבחור מתקין מורשה בהתאם לאזור מגוריכם. יש לעדכן את נציג המכירה של EV Edge בשם מלא של החשמלאי ומספר רישיונו על מנת לקבל אחריות מלאה, לאחר מכן חברת EV Edge תשלח את העמדה לבית הלקוח בתשלום של 60 ₪.

האם ניתן להתקין את העמדה לפני הסדרת התשלום המלא על הרכב?

כן, ניתן להתקין על פי תנאים מקדימים.

איזה עמדה אני מקבל/ת?

העמדה שמתקבלת הינה העמדה שנסגרה בהסכם הזמנת הרכב מראש / על פי סוג העמדה שהלקוח רוכש. מצורף קישור לסוגי העמדות הקיימות בחברת EV Edge מעבר לעמוד חנות

 

אולי יעניין אתכם גם:

עמדת טעינה לרכבי טסלה

עמדת טעינה לרכבי GEELY

עמדת טעינה לרכבי GAC

עמדת טעינה לרכבי BYD

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה