עמדות טעינה לרכבי פורשה - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי פורשה

פורשה היא יצרנית רכבים גרמנית שהוקמה בשנת 1931 בעיר שטוטגרט ע"י המהנדס פרדיננד פורשה, ומכאן שמה. בין עבודותיו של פורשה לאורך השנים, ניתן למנות את החיפושית המקורית ואב הטיפוס לטנק Tiger I. 

הדגם הראשון מבית פורשה הושק בשנת 1939 ונקרא "פורשה 64". בעקבות מלחמת העולם השנייה, החברה נקלעה לקשיים כלכליים שהובילו אותה לחפש אפיקי הכנסה אלטרנטיביים כגון תיקון רכבים חקלאיים או עבודות הנדסה. בשנת 1947 החלה לעבוד על מכונית מירוץ עבור קבוצת צ'יסיטליה, צעד זה עזר לפורשה לקום על הרגליים ולהתייצב. עד שבשנת 1950 הפכה לחברה עצמאית לחלוטין. 

במהלך שנות ה-50 וה-60 השתלבה בתחום המרוצים כספקית של מנועים קטנים למכוניות מירוץ. בשנות ה-70 פורשה עלתה על מסלול המירוצים וכבשה אותו בסערה. לפורשה יש למעלה מ-60 שנות ניסיון בתחום הספורט המוטורי והיא מחזיקה ביותר מ-30,000 ניצחונות וכיום היא נחשבת ליצרנית מכוניות המירוץ המובילה בעולם. 

בשנת 2009 השיקה את הרכבים ההיברידיים הראשונים שלה – Panamera  ו- Cayenne  והציבה יעד להפסיק את פליטות גזי החממה באופן גורף עד שנת 2030. יבואנית פורשה בישראל היא אורכיד ספורטס קארס ישראל שהיא חברת בת של Orchid Sports Cars International – אחת מהמפיצות הגדולות בעולם לרכבי פורשה. 

Porsche Panamera

פורשה פנמרה היא מכונית ספורט יוקרתית היברידית בגודל בינוני. פנמרה נחשפה לראשונה ב-2009, בתערוכת הרכב של שנחאי. שנתיים מאוחר יותר יצאה ב-2 גרסאות: היברידית ומנוע דיזל. בשנת 2013 עברה מכונית היוקרה מתיחת פנים והושקה גם בגרסה היברידית פלאג אין, הדור השני של הדגם יצא לדרך ב-2016 והגיע לישראל בסתיו של אותה שנה.

פנמרה היא האיזון המושלם בין ספורט ואלגנט, עם ביצועים מרשימים, עיצוב יוקרתי וחווית נוחות מדהימה. בקטגוריית הנוחות מכונית היוקרה ההיברידית בולטת ביתרונותיה – מושבי עור (מושבים קדמיים מחוממים), מערכת בקרת אקלים דו אזורית, גג שמש פנורמי. נוסף על כך תמצאו בה מערכת סטריאו עם 10 רמקולים, מסך מגע 12.3" עם גישה ל- Bluetooth, רדיו לווייני ואפליקציות Apple Carplay ו-Android Auto. 

בגזרת הבטיחות, מכונית היוקרה ההיברידית מגיעה עם מערכות שעוזרות לשמור עליכם ועל הנוסעים שאתכם, כשאתם עולים לכבישים – התראה על תנועה חוצה מאחור, ניטור שטחים מתים, התראת התנגשות מלפנים, בלימת חירום אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית. 

EV Edge עבדה מתחת לפני השטח כדי להפוך את החיים עם רכב חשמלי לפשוטים ונוחים, עם תשתית טעינה ארצית ועמדות טעינה פרטיות להמונים. תוכלו לנווט בין עמדות הטעינה עם אפליקציית EV Edge ולטעון את החשמלית שלכם בעמדות טעינה במקומות עבודה, רשויות מקומיות, בתי ספר, וכשאתם יוצאים לחופשה מפנקת ברחבי הארץ – תטענו את המכונית במגוון בתי מלון בקלות וביעילות.

 אם אתם מתכננים לקנות פורשה פנמרה ולטעון אותה בבית, תוכלו לרכוש עמדות טעינה לבית פרטי או עמדות טעינה לבית משותף ואנו נעזור לכם בתהליך ההתקנה מתחילתו ועד סופו. על מנת לפשט עבורכם את אספקט טעינת הרכב, הכנו עבורכם טבלה ובה מפורט כל המידע שצריך לדעת על טעינת רכבי פורשה פנמרה.

נתוני טעינה כלליים לרכב Porsche Panamera

PHEV

סוג הרכב: EV או PHEV

56 ק"מ

טווח נסיעה

17.9 קוט"ש

קיבולת סוללה

חד פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

16 אמפר

זרם חשמלי

KW3.7

הספק טעינה רגילה AC

הספק טעינה מהירה DC

 

Porsche Cayenne PHEV

פורשה קאיין PHEV הוא גרסה היברידית נטענת לקרוסאובר הספורטיבי היוקרתי, שמשווק ע"י ענקית הרכב הגרמנית מ-2002. הרכב הושק לראשונה בשנת 2014 עם עיצוב אלגנטי וביצועים מרשימים כחלק מהדור השני של המותג. 

בתחום הנוחות הוא מגיע עם מגוון פיצ'רים ליצירת חווית נסיעה עוצמתית ומרהיבה – כניסה והנעה ללא מגע עם טכנולוגיית Keyless, מושבים מעור, מערכת סטריאו עם 10 רמקולים, מסך מולטימדיה עם תמיכה ב- Bluetooth, Apple Carplay, Android Auto, וחיבור USB. לצד כל אלו תמצאו ברכב היוקרתי מערכת בקרת אקלים דו אזורית, מראות מחוממות ועוד. 

בתחום הבטיחות, הקאיין מגיע עם שלל מערכות שעוזרות לשמור על הנהג והנוסעים בדרכים – סיוע בלימה בחירום, בקרת יציבות, מערכת התראה מפני גניבות שפועלת מרחוק, ניטור לחץ צמיגים, אימובילייזר ומערכות נוספות. 

אנחנו ב-EV Edge הבאנו את מהפכת הרכבים החשמליים לישראל באמצעות יצירת תשתית טעינה איכותית ורחבה. פרשנו עמדות טעינה מכל קצוות הארץ ומיקמנו אותן במוקדים ציבוריים המהווים חלק בלתי נפרד מהחיים. לכן תמצאו עמדות טעינה לעסקים מסחריים, עמדות טעינה לחניונים, בתי ספר ומוקדים נוספים. פתחנו חנות אינטרנטית בה כל אדם יכול לרכוש עמדת טעינה משלו ולהתקין אותה בביתו. 

אנו מסייעים בתהליכי התקנת עמדות טעינה לבית פרטי או לבית משותף, מלווים אתכם לכל אורך הדרך עד שהעמדה שלכם מוכנה לפעולה. אם אתם מעוניינים בפורש קאיין PHEV ורוצים לדעת כיצד לשמר את חיי הסוללה ואת חווית הנהיגה המדהימה, תגלו את כל המידע שאתם צריכים כאן בטבלה. 

נתוני טעינה כלליים לרכב Porsche Cayenne PHEV

 

PHEV

סוג הרכב: EV או PHEV

25 ק"מ

טווח נסיעה

14.1 קוט"ש

קיבולת סוללה

חד פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

32 אמפר

זרם חשמלי

KW7.2

הספק טעינה רגילה AC

הספק טעינה מהירה DC

 

Porsche Taycan Turbo

פורשה טייקאן היא סדרה חשמלית של יצרנית הרכבים הגרמנית. שמה של הסדרה נובע מטורקית ופירושו "סוס צעיר ומלא חיים". דגם קונספט הושק בתערוכת הרכב בפרנקפורט בשנת 2015, בתערוכת הרכב בפרנקפורט של שנת 2019 חשפו כי הדגם מוכן להפצה לקהל הרחב ואכן בשנת 2020 המכירות יצאו לדרך. בין הדגמים שהושקו באותה שנה היה הטייקן טורבו, דגם הביצועים של החברה. 

הטייקאן טורבו הוא סדאן חשמלי בעיצוב נקי ויוקרתי. הוא מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות בלבד, ומגיע עם מגוון פיצ'רים ליצירת חווית נהיגה נוחה ונעימה – מושבים עם כוונון חשמלי, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, לוח שעונים דיגיטלי 10.9", מסך מגע מרכזי 8.4" ופונקציות נוספות. נוסף על כך, הסדאן החשמלי מגיע עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ויעילות – מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב, סיוע בחניה, זיהוי תמרורים, סיוע בראיית לילה, סיוע במעבר בין נתיבים וכן הלאה. 

אנחנו ב-EV Edge הפכנו את המעבר לתחבורה חשמלית לחלק וטבעי עם תשתית טעינה בקנה מידה ארצי. הצבנו למעלה מ-1,000 עמדות טעינה חשמליות במרכזים מסחריים, מקומות עבודה, חניונים, בתי מלון וישנן עוד לא מעט עמדות טעינה בבנייה חדשה

כמו כן, פתחנו חנות ובה עמדות טעינה קומפקטיות וחכמות לרכישה פרטית. הכשרנו חשמלאים מוסמכים לעבודה עם עמדות טעינה לבית פרטי ועמדות טעינה לבית משותף. החשמלאים שלנו ילוו אתכם מרגע הגדרת הצרכים ועד לרגע שהעמדה מוצבת בחניון הביתי שלכם. מעוניינים לרכוש בקרוב פורשה טייקאן טורבו? הנה כל מה שצריך לדעת על טעינת הרכב. 

נתוני טעינה כלליים לרכב Porsche Taycan Turbo

EV

סוג הרכב: EV או PHEV

412 ק"מ

טווח נסיעה

93.4 קוט"ש

קיבולת סוללה

תלת פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

16 אמפר

זרם חשמלי

KW11

הספק טעינה רגילה AC

KW270

הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Porsche Taycan Turbo
Porsche Cayenne PHEV
Porsche Panamera
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה