עמדות טעינה לרכבי Ferarri - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי Ferarri

פרארי S.P.A היא יצרנית מכוניות ספורט ומכוניות מירוץ שהוקמה מתוך קבוצת אלפא רומיאו על ידי אנצו פרארי בשנת 1947. בבעלותה חברת בת בשם סקודריה פרארי, ושווקים במזרח התיכון והרחוק. פיאט רכשה 50% מהחברה בסוף שנות ה-60 והגדילה את הנתח שלה ל-90% בשנות ה-80. תור הזהב שלה היה משנות ה-60 עד מותו של האב המייסד בשנת 1988. בשנות ה-80 החלה לייצר את המכוניות בסגנון המזוהה איתה עד היום.

החברה השאירה את חותמה על עולם המרוצים המוטורים לאורך השנים: היא מהווה יצרנית הרכב המעוטרת ביותר בתולדות מרוצי פורמולה 1 עם 16 זכיות יצרן ו-4 ניצחונות נהגים אלופים, כמו כן, דגמי הרכבים של פרארי הפכו מזוהים עם התחרות. 

היצרנית הותיקה השתתפה באליפות העולם למכוניות ספורט מאז תחילתן בשנת 1953, ועד אמצע שנות ה-70 קטפה 12 תארי אליפות – מה שמיצב אותה בתור יצרנית הרכבים עם הכי הרבה זכיות, תואר אותו חולקת עם היצרנית הגרמנית פורשה (לה מספר זכיות זהה). יבואנית פרארי בישראל היא קבוצת סמלת המייבאת מותגים יוקרתיים כמו פיאט, ראם, מזראטי ועוד. 

Ferrari SF90 Stradale 

בעקבות החלטת האיחוד האירופי לאסור מכירת רכבי בנזין עד שנת 2035, פרארי החלה להפנות את משאביה ליצירת מכוניות היברידיות. הסנונית ההיברידית הראשונה של פרארי הייתה ה-SF90 סטרדלה, שעם השקתה בשנת 2019 סימנה את כניסתה של ענקית הרכב האיטלקית לעידן חדש. 

הסטרדלה הגיעה לישראל באביב 2021 והפכה למכונית היקרה ביותר המשווקת על ידי יבואנית רכב סדירה, זו גם המכונית היקרה ביותר בישראל עד כה, מחירה מתחיל מ- 3.65 מיליון ש"ח. פירוש המילה "סטרדלה" באיטלקית הוא "כביש", שם שמרמז על איכויותיה – זו מכונית עוצמתית המיועדת לנסיעות ארוכות. 

היא משלבת באלגנטיות אלמנטים של יוקרה וספורט ומבוססת ברמה העיצובית על מכונית העל פרארי F8 טריבוטו. האיטלקית המרשימה מגיעה עם מפרט טכני מרשים הכולל 3 מנועים חשמליים – 2 מקדימה, אחד מאחור, מסך מולטימדיה, לוח מחוונים דיגיטלי 16 אינץ', הגה עם משטחי מגע וכפתורים ועוד שלל פיצ'רים שמצדיקים את מעמדה. היא מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-2.5 שניות בלבד והיא יכולה להגיע למהירות מקסימלית של 340 קמ"ש. 

אנחנו ב-EV Edge מקדמים את המהפכה הירוקה עם רשת עמדות טעינה בפריסה ארצית, הכוללת עמדות טעינה במרכזים ציבוריים כמו חניונים, מתחמי קניות, בתי מלון ועוד. כך שאם אתם חושבים לרכוש פרארי SF90 סטרדלה בעתיד, תוכלו לטעון אותה בקלות בכל אחת מעמדות הטעינה האיכותיות שלנו. תוכלו לנווט לעמדות הקרובות אליכם באמצעות אפליקציית EV Edge או לברר בנוגע להתקנת עמדת טעינה בבית משותף וליהנות מפתרון טעינה זמין, קרוב ונוח לרכב המפואר שלכם.    

 

נתוני טעינה כלליים לרכב Ferrari SF90 Stradale 

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
25 ק"מ טווח נסיעה
7.9 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW3.7 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

עמדת טעינה לרכבי Ferarri
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה