עמדות טעינה לרכבי GAC - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי GAC


גאק היא חברת הבת של GAIG ומהווה אחת מחמשת יצרניות הרכבים המובילות בסין, בשנת 2020 התברגה ברשימת 200 החברות הגדולות בעולם על פי מגזין Fortune. החברה הוקמה בשנת 1955 ולאורך השנים שיתפה פעולה עם כמה מיצרניות הרכב הגדולות בעולם כגון: מיצובישי, טויוטה הונדה, ואחרות במטרה לעודד אותן להעתיק את פסי הייצור שלהן לסין. 

בכל שנה גאק מייצרת 2.5 מיליון רכבים, אותם היא משווקת ב-25 מדינות באסיה, המזרח התיכון ודרום אמריקה. לגאק יש מספר חברות בת שבאמצעותן היא מציפה את שוק הרכב הסיני בכלי רכב מכלל הסוגים: Gonow לשיווק רכבים מסחריים, Chenfeng Motor דרכה היא משווקת רכבי שטח, Trumpchi לשיווק מכוניות רגילות ו-GAC BUS לאוטובוסים, Aion למכוניות חשמליות.

יבואנית GAC בארץ היא חברת אוריון מוביליטי מבית יוניון, מקבוצות הרכב הגדולות במדינה שאחראית בין השאר על יבוא רכבי טויוטה ולקסוס וכעת היא יכולה לזקוף הישג נוסף לזכותה, בתור היבואנית היחידה בישראל לרכבים חשמליים בלבד. בגזרת החשמליות אוריון מוביליטי משווקת גם את רכבי ג'ילי הסיניים ואת גאק היא משווקת משנת 2020.

GAC GE3 

ה-3GE הוא רכב פנאי חשמלי במלואו. הוא מאופיין בעיצוב חיצוני נקי ומינימליסטי, למרות גודלו הקטן יחסית הוא מציע מרווח פנימי מפתיע ורחב. כשנכנסים לרכב מגלים מושבי עור חשמליים מפנקים, מצלמת 360 מעלות, מקום טעינה אלחוטית לסמארטפון, מסך מולטימדיה, ופונקציה בשם I pedal, בעזרתה ניתן לשלוט על עוצמת האטת הרכב. 

החשמלי הסיני מאיץ ל-100 קמ"ש תוך 8.5 שניות ומספק טווח נסיעה של 300 ק"מ עד הטעינה הבאה, מה שהופך אותו לרכב נהדר לנסיעות בעיר. ה-3GE יכול לשמש בקלות כרכב שני למשפחה או רכב ראשי המשמש לכל אותן נסיעות עירוניות שגרתיות. אם אתם מתעניינים ב- GAC GE3 תשמחו לגלות שמבחינת טעינת הרכב – אתם נהנים מראש שקט.

רשת עמדות הטעינה שפרשנו ב-EV Edge לאורך השנים כוללת כבר מאות עמדות שניצבות מצפון ועד דרום הארץ . לצד זה אנו מציעים פתרונות טעינה לאדם הפרטי- עמדות טעינה לבית משותף, עמדות טעינה לבית פרטי כך שניתן לטעון את הרכב בסוף כל יום במקום המוכר והטוב.

נתוני טעינה כלליים לרכב GAC GE3

EV סוג הרכב: EV או PHEV
300 ק"מ טווח נסיעה
54.8 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW7.4 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

עמדת טעינה לרכבי GAC
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה