עמדות טעינה לרכבי Skywell - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי Skywell

סקיוול הוא מותג רכבים חשמליים מבית היוצר של קבוצת סקאייוול – אחת מיצרניות הרכב המובילות בסין בתחום האנרגיה המתחדשת. כבר משנת 2012 היא מתמחה בייצור אוטובוסים בינוניים וגדולים, רכבי לוגיסטיקה ורכבים למטרות מיוחדות. בשנת 2018 הוכרזה כחד קרן (סטארט אפ ששוויו גבוה ממיליארד דולר) במחוז ג'יאנגסו, שנה אחת לאחר מכן ותוצריה בתעשיית הרכבים המסחריים המונעים באנרגיה מתחדשת זינקו למקום הראשון במחוז ולמקום השני בכל סין. 

קבוצת סקאיוול היא חברת בת של ענקית הטכנולוגיה הסינית SKYWELL הנמנית בין 3 יצרניות הטלוויזיות הגדולות בעולם שבין היתר אחראית על יצירת מסכי ה-OLED הגדולים והמרשימים ביותר בשוק העולמי. היבואנית הרשמית של רכבי סקאיוול בישראל היא קבוצת כדורי, אחת השחקניות הוותיקות והגדולות ביותר בתחום הרכב בישראל, המציגה ניסיון מפואר של למעלה מ-70 שנה בענף, ומשמשת חברת אם ל- OTO, אחת החברות הגדולות בעולם הרכב, שמציעה שירותי ליסינג תפעולי וטרייד אין למגזר הפרטי והעסקי.

Skywell ET5

סקאיוול ET15 הוא רכב פנאי גדול ממדים המשתייך לקטגוריית ה-D-SUV ומתאפיין במראה נקי, מרשים ובלתי מתאמץ שנותן תחושה של יוקרה ופאר. הוא עלה לראשונה לכבישי הארץ בשנת 2021 וברבעון הראשון של שנת 2022 התברג במקום השמיני ברשימת הרכבים החשמליים הנמכרים ביותר בישראל.

סקאיוול ET15 מכיל מגוון אלמנטים שתורמים לאפקט הנוחות ברכב ולחווית נהיגה חדשנית ומדליקה- בתא הנהג תמצאו מערכת מולטימדיה מתקדמת, המושבים מאובזרים במערכות חימום וקירור, יש שקעי USB  ושקעי 220v. תא המטען הוא עצום והדלת שלו נפתחת באופן חשמלי. 

לצד מרכיב הנוחות, בדגם זה ניתן דגש רב על נושא הבטיחות עם שלל מערכות שמסייעות להיערך למגוון רחב של מצבים בכביש, לדוגמא כריות אוויר קדמיות וצדיות, מערכת לתיקון סטייה מנתיב, מערכת שיוט שמתאימה את הנהיגה לתנאי הדרך, מערכת בלימה אוטונומית, מערכת למניעת גניבות שאפשר להפעיל ממרחק. 

EV Edge היא מחלוצות ענף התחבורה הירוקה בישראל – בשנים האחרונות דאגה להקים מאות עמדות טעינה לרכב חשמלי בפריסה ארצית. לצד זה יצרנו את האפשרות לרכוש עמדות טעינה לבית משותף  או לבית פרטי, במטרה להפוך את החיים עם רכב חשמלי מפריווילגיה ששמורה לפלח זניח באוכלוסייה לחוויה יום-יומית, שגרתית.  אם אתם מחזיקים ברכב חשמלי מסוג סקאייוול ET15 או מעוניינים לרכוש אחד ורוצים לדעת כיצד לטעון אותו נכון, אספנו בשבילכם מספר נתונים חשובים שיסייעו לכם לקיים טעינה אפקטיבית שתשמר את חיי הסוללה ואיכויות הרכב החשמלי לאורך זמן.

נתוני טעינה כלליים לרכב Skywell ET5

EV סוג הרכב: EV או PHEV
460 ק"מ טווח נסיעה
72 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW6.6 הספק טעינה רגילה AC
145KW הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

 

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

עמדת טעינה לרכבי Skywell
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה