עמדת טעינת לרכבי Geely - המדריך לשנת 2024 EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינת לרכבי Geely – המדריך לשנת 2024

ג'ילי היא יצרנית רכבים סינית, השביעית בגודלה בסין, והגדולה ביותר מבין החברות הפרטיות. שמה של החברה הוא תעתיק של השם המקורי בשפה הסינית, ופירושו "מבשר טובות". לג'ילי מספר חברות בת, בניהן: וולוו השבדית ולוטוס, יצרנית מכוניות הספורט הבריטית. החברה הוקמה בשנת 1986, כיצרנית מקררים. בשנת ה-90 החלה לייצר אופנועים ובשנת 1997 נכנסה לתעשיית הרכב. 

ג'ילי פרצה לתודעת הציבור בשנת 2010 כאשר קנתה את וולוו. אך מסע הכיבושים של ג'ילי לא הסתיים שם, בשנת 2017 רכשה את Terrafugia, חברה אמריקאית המתמחה בייצור מכוניות מעופפות. כיום ג'ילי מדורגת במקום ה-247 במצעד 500 העסקים הגדולים של מגזין Fortune.ב-2021 השיקה ג'ילי את המותג Zeekr המתמחה בייצור רכבי יוקרה וספורט חשמליים. באותה שנה שילבה כוחות עם רנו לצורך פיתוח מכוניות עבור סין ומכרה למעלה מ-2.2 מיליון רכבים בכל העולם. 

ענקית הרכב הסינית חיפשה תקופה ארוכה נציג שיווק בישראל, עד שלבסוף בחרה בשנת 2020 את יוניון מוטורס, שאחראית על ייבוא מותגים כדוגמת טויוטה או GAC הסינית.באביב 2022 ג'ילי עקפה את טסלה מודל 3 במכירות הרכב התקופתיות, וקטפה את התואר המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בישראל.

החשמליות הסיניות כובשות את העולם

תעשיית הרכב הסינית, מגזר מפתח במאמצי התיעוש והמודרניזציה של סין, מתפתח במהירות מאז שנות התשעים. בשנים האחרונות סין הפכה ליצרנית הרכבים שחווה את הגידול המהיר ביותר. מכירות רכב שנתיות קפצו מ-2 מיליון רכבים בסוף שנות ה-90 ל-9.5 מיליון רכבים בשנת 2008. מבחינת נפח הייצור, סין היא השניה בגודלה בעולם, אחרי יפן. 

תעשייה זו חוותה גידול משמעותי בעשורים האחרונים הודות ל-3 אלמנטים עיקריים:

עליה באיכות החיים של האזרחים הסינים – מאז 1980 ההכנסה של העובדים במשק בסין עלתה כ-100 פעמים. המשמעות היא שיותר ויותר אנשים יכלו להרשות לעצמם מכונית ולכן מספר הרכבים הפרטיים על הכבישים קפץ מ-104.9 מיליון ב-2011 לכ-302 מיליון בשנת 2021. 

מיזמים משותפים רבים בין חברות רכב סיניות בבעלות ממשלתית למותגים זרים, מארצות הברית, דרום קוריאה וגרמניה. ניסאן, יונדאי, פורד, דיימלר-בנץ הם מותגי רכב עולמיים שהקימו מרכזי פיתוח בסין, בהם מייצרים את הרכבים עם שותפים מקומיים. 

השקעות זרות בתעשיית הרכב הסינית – תעשיית הרכב הסינית התפתחה בקצב מואץ בזכות השקעות של חברות זרות ביצרניות הסיניות. אותן השקעות באו לידי ביטוי בצורת שיתופי פעולה מקצועיים בין יצרניות רכב מהעולם לשותפים סיניים. 

בעקבות כך, מותגי רכב סיניים רבים עלו לתודעה. מותגים חדשים יחסית שצוברים תאוצה ברחבי העולם כמו BYD, או XPeng כמו גם חברות רכב ותיקות כמו GAC, שכבר עשו כברת דרך בשוק היצוא העולמי, וכעת זוכות לפריצה מחודשת.  

 ב-2021 הרכבים החשמליים תוצרת סין היוו 60% מכלל היצוא העולמי בתחום התחבורה הירוקה, וכך היה גם בשנת 2022. כיום ישנן למעלה מ-500 חברות רכב סיניות עם רישיונות לפיתוח מכוניות חשמליות, כ-200 מתוכן כבר פיתחו רכבים חשמליים. יצרניות הרכב הסיניות צפויות לקחת נתח מהותי משוק הרכבים החשמליים העולמי ולבסס את מעמדן כאוטוריטות מובילות בתחום. בשנת 2022 נתח השוק של מותגי הרכב הסיניים כדוגמת BYD, ג'ילי וגדל ב-17%. באותה שנה, סין מכרה 5.6 מיליון רכבים חשמליים והיברידיים ברחבי העולם.  יצרניות הרכב הסיניות פרצו לשוק המקומי ב- 2021, וכבשו אותו בסערה – 8 מתוך 10 רכבים חשמליים על כבישי הארץ הם דגמים תוצרת סין. 

Geely Geometry C 

הג'ילי גיאומטרי הוא רכב פנאי קומפקטי, עוצמתי ובטיחותי. מותקנות בו שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות: מערכת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לסטייה מנתיב, זיהוי הולכי רגל, זיהוי תמרורים. יתר על כן, גרסאותיו השונות מגיעות עם טווחי נסיעה נוחים ומספקות חוויה שקטה ורגועה בדרכים.

רכבי ג'ילי גיאומטרי C הפכו בשנים האחרונות מבוקשים בקרב הצרכן הישראלי. במאי 2021 נמכר הג'ילי גיאומטרי C ה-1,000 בישראל ואילו ברבעון הראשון של שנת 2022, המותג הסיני התברג במקום השני בטבלת הרכבים החשמליים הנמכרים ביותר בארץ, עם 751 מסירות בפרק זמן זה, וביסס את מעמדו כמותג חשמלי מוביל בשוק הרכב המקומי. 

הרכבים החשמליים הסינים כובשים את העולם. ב-2021 הרכבים החשמליים תוצרת סין היוו 60% מכלל היצוא העולמי בתחום, וכך היה גם בשנת 2022. כתוצאה מהשקעות גדולות מחברות זרות ומקומיות בתעשיית הרכב הסינית, ישנן למעלה מ-500 חברות רכב סיניות עם רישיונות לפיתוח מכוניות חשמליות, כ-200 מתוכן כבר פיתחו רכבים חשמליים. 

אנחנו ב-EV Edge מובילים את מהפכת הרכב החשמלי בישראל עם רשת טעינה ארצית המורכבת מיותר מ-1,000 עמדות טעיניה חשמליות שהצבנו במגוון מוקדים ציבוריים. תוכלו לנווט בין עמדות הטעינה שלנו עם אפליקציית EV Edge, ולטעון את הרכב שלכם בעמדות טעינה במקומות עבודה, עמדות טעינה בחניונים, עמדות טעינה לעסקים מסחריים, בתי מלון, בתי ספר ומוקדים נוספים. תוכלו לתכנן מסלול נסיעה בהתבסס על עמדות הטעינה המצויות בכיוון נסיעתכם. 

בין הפעולות שתוכלו לבצע דרך האפליקציה, ליצירת חווית טעינה אופטימלית: מעקב אחר טעינת רכבי ג'ילי בזמן אמת, ניטור עמדות פעילות, ביצוע תשלום על הטעינה ופנייה לעזרה בעת הצורך – למוקד התמיכה שלנו, שזמין עבורכם 24/7. נוסף על כך תקבלו התראות הישר לנייד בנוגע לשינויים בתעריפי החשמל. האפליקציה היא חינמית וזמינה בחנויות האפליקציות של אפל ואנדרואיד. 

בנוסף לעמדות הטעינה הציבוריות, יצרנו אפשרות לרכישת עמדות טעינה אישיות לטעינת רכבי ג'ילי מתחת לבית. לאחר שתשיגו את הסכמת השכנים ואת כל האישורים הדרושים, תוכלו לרכוש בחנות האינטרנטית עמדות טעינה AC (טעינה רגילה, "איטית") קומפקטיות וחכמות. 

עמדות טעינה קומפקטיות הן עמדות קטנות, קלילות ומעוצבות אשר חסינות בפני תנאי מזג האוויר השונים. גשם, שמש, רוחות חזקות, הן ישרדו הכל. מנגד, עמדות הטעינה החכמות שלנו הן עמדות משוכללות שעוזרות לכם לנהל את צריכת החשמל באופן יעיל ומבוקר, בהתאם לזרם החשמל הקיים בביתכם. הן מנפיקות חשבוניות ופועלות בשעות שמחירי החשמל הם הנמוכים ביותר ביום. 

הבחירה בין עמדה קומפקטית לחכמה תלויה בהעדפה ובצרכים האישיים שלכם בתחום הטעינה. כל עמדה שתבחרו, בין אם קומפקטית או חכמה, תהפוך את החיים עם הרכב החשמלי לנוחים ונטולי חרדת טווח נסיעה. חרדת טווח היא הפחד שסוללת הרכב לא תספיק לנסיעה מנקודה א' ל-ב' ותיגמר לפני שתגיעו ליעד. אך הודות לתשתית טעינה רחבה והאפשרות לרכוש עמדות טעינה אישיות לבתים – החרדה נעלמת ואתם טוענים את הרכב בראש שקט, בתנאים שלכם.    

אם כבר אימצתם את מהפכת התחבורה הירוקה לחיקכם וכעת אתם נמנים בין בעליהם הגאים של רכב חשמלי מסוג ג'ילי, או לחילופין, מעוניינים לרכוש אחד בעתיד הקרוב – עליכם לדעת כיצד לטעון אותו ביעילות, כדי לשמר את חווית הנסיעה ברכב חשמלי לטווח ארוך ככל שניתן. הכנו טבלה ובה פירטנו את כל המידע החיוני על טעינת רכבי ג'ילי גיאומטרי C 350 פרו.

נתוני טעינה כללים לרכב Geely Geometry C 350 pro  

EV

סוג הרכב: EV או PHEV

350 ק"מ

טווח נסיעה

53 קוט"ש

קיבולת סוללה

תלת פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

16 אמפר

זרם חשמלי

11KW

הספק טעינה רגילה AC

70KW

הספק טעינה מהירה DC

Geometry C 460 pro


ג'ילי גיאומטרי 460 C פרו הוא קרוסאובר קומפקטי חשמלי, הדגם הראשון מבית היוצר של ענקית הרכב הסינית שמשווק מחוץ לארץ המוצא. מדובר בגרסה חשמלית לרכב הבנזין אמגרנד GS. ה-460 פרו הושק ברחבי העולם בשנת 2019 והגיע לישראל בנובמבר 2021. 

הגיאומטרי C 460 פרו מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 7.7 שניות. החשמלי הסיני מתהדר בעיצוב אלגנטי ועתידני שניכר בחלקו החיצוני וכן בפנים הרכב – לאחר שנכנסים לתוכו בטכנולוגיית Keyless מגלים רכב מרשים עם מושבים בכיסוי דמוי עור (כאשר מושב הנהג מתכוונן באופן חשמלי עם 6 זיכרונות), גג שמש פנורמי נפתח עם כיסוי מלא, מסך מולטימדיה 12.3" במרכז הדשבורד, חיבורי USB ופתחי מיזוג אוויר במושבים האחוריים. על מסך המולטימדיה תוכלו לבחור בין 3 מצבי נהיגה – אקו, ספורט ואקו פלוס. 

בקרוסאובר החשמלי תמצאו גם לוח מחוונים דיגיטלי שעולה ויורד יחד עם מוט ההגה, כך שתמיד הוא יהיה לכם מול העיניים במהלך הנסיעה, מצלמות היקפיות, תאורת אווירה, בקרת אקלים, מערכת שמע של Bose, חיבור ל-Bluetooth ועוד פיצ'רים מגניבים ליצירת חווית נהיגה דינמית ואיכותית.

כיאה לרכב שזכה בציון 5 כוכבים במבחני הבטיחות של C-NCAP, החשמלי הסיני לא מאכזב גם בגזרת הבטיחות. הוא מגיע עם מגוון מערכות וטכנולוגיות מתקדמות לשמירה על נסיעה בטוחה עבור הנהג והנוסעים – בלימת חירום אוטונומית, ניטור רכב בשטח מת, בקרת גלישה במדרון, זינוק בעליה, כפתור E-Call ועוד. 

אנחנו ב-EV Edge הקמנו תשתית טעינה ארצית בעשר אצבעות. התשתית כוללת עמדות טעינה במגוון מוקדים המהווים חלק בלתי נפרד מהשגרה השוטפת – מרכזי קניות, חניונים תת קרקעיים, בתי ספר, מקומות עבודה, בתי עסק שונים, בתי מלון. נוסף על כך, תוכלו להיכנס לחנות שלנו ולרכוש עמדות טעינה לבית פרטי ועמדות טעינה לבית משותף – לטעינת רכבי ג'ילי במקום הבטוח והאהוב. לצד כל אלו, תמצאו אביזרים לשדרוג חווית הטעינה, כבלים, תיקים, יחידות נעילה ועזרים נוספים.

עמדות הטעינה שאנו מציעים לרכישה פרטית הן עמדות חכמות וקומפקטיות. העמדות החכמות מאפשרות לכם לנהל את צריכת החשמל של הרכב באופן פשוט ומהיר תוך התחשבות ברשת החשמל הביתית, ואילו עמדות הטעינה הקומפקטיות יעמדו בתנאי מזג האוויר ויספקו פתרון מעוצב, קליל ונוח לטעינת רכבי ג'ילי בחניון מתחת לבית. 

לאחר שתבחרו את עמדת הטעינה המועדפת עליכם, תצרו איתנו קשר ואנו נלווה את תהליך ההתקנה מתחילתו ועד סופו, מרגע הגדרת הצרכים ובדיקת תשתית החשמל הקיימת במקום מגוריכם, ועד לרגע שהעמדה עומדת במקומה, כשהיא מוכנה לפעולה. הכשרנו חשמלאים מוסמכים מטעמנו, לעבודה עם עמדות טעינה חשמליות, כך שאתם בידיים טובות ומקצועיות. למידע נוסף על התקנת עמדות טעינה חשמליות בבית פרטי, היכנסו למאמר – "עמדות טעינה חשמליות בבית פרטי – המדריך לשנת 2023". מעוניינים להתקין עמדת טעינה בבית משותף? הנה כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לדרך. 

כ-40,000 רכבים חשמליים נוסעים על כבישי ישראל, ואחד מהם הוא הג'ילי גיאומטרי סי 460 פרו שלכם? אז לאחר שכבר הכרתם את חווית הנהיגה הייחודית והפכתם את הכבישים, הרחובות והדרכים למקום שקט וירוק יותר, הגיע הרגע להכיר את פרטי הטעינה של הקרוסאובר הקומפקטי הסיני. היכרות טובה עם נתונים אלו מבטיחה טעינה חכמה ויעילה יותר ולפיכך – שמירה על חיי סוללה ומעלות נוספות של הרכב החשמלי שלכם. לכן, אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על טעינת רכבי ג'ילי גיאומטרי C 460 פרו, וריכזנו בטבלה מסודרת, לנוחיותכם.  

Geometry C 460 pro נתוני טעינה כללים לרכב 

EV

סוג הרכב:  EV או PHEV

460 ק"מ

טווח נסיעה

70 קוט"ש

קיבולת סוללה

תלת פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

16 אמפר

זרם חשמלי

11KW

הספק טעינה AC

70KW

הספק טעינה DC

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Geely Geometry C 350
Geely Geometry C 460
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה