הגיע הזמן להתאים את סטנדרט המגורים למהפכת הרכבים החשמליים | EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

קבלנים, הגיע הזמן שתתאימו את סטנדרט מבני המגורים למהפכת הרכבים החשמליים בישראל!

מרץ 2021 |

בשנים האחרונות ניכרת המהפכה המשמעותית שעוברת תעשיית הרכבים בכל העולם. הודות למודעות הגוברת בכל הקשור לזיהום הסביבה והשימושים האלטרנטיביים באנרגיה ירוקה יותר ומזהמת פחות - גם עולם הרכבים משנה צורתו ופונה לרכבים חשמליים מתקדמים וידידותיים לסביבה.
כמובן שלא מדובר בשמירה על איכות הסביבה בלבד, שכן המעבר מרכבים ממונעים לרכבים חשמליים מהווה חיסכון כלכלי משמעותי: עלויות נסיעה מוזלות, עלויות תחזוקה שוטפות נמוכות יותר, הטבות מס ממשלתיות, עלויות ביטוח נמוכות ועוד ועוד.

ואכן, גם בישראל יותר ויותר נהגים עוברים לרכישת רכבים חשמליים או רכבי פלאג- אין (המשלבים את שני הסוגים). תחזיות המומחים צופות שכבר בעשור הקרוב תופחת משמעותית פעילות ייצור הרכב הממונע, ולצד זאת שוק הרכבים החשמליים יימצא בזינוק גובר. כתוצאה מכך, הדרישה להתקנת עמדות טעינה לרכבים החשמליים בחניות הפרטיות הולכת וגוברת, ועל כן סטנדרט הבנייה בעידן החדש והידידותי לסביבה - חייב לקחת זאת בחשבון ולספק עבור הדיירים עמדות טעינה ייעודיות. לקריאה נוספת, מאמר מלא בנושא התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית משותף.

לאור המגמה החיובית בביקוש לעמדות הטענה לבתים פרטיים (ובכלל בבניינים משותפים, מקומות עבודה, עסקים מסחריים ועוד), נמצא אחד מהפתרונות האיכותיים והמתקדמים ביותר בעולם הרכב החשמלי, של חברת EV-Edge. למעשה, מדובר באחת החברות המובילות בארץ המספקת עמדות הטענה טכנולוגיות ומקיפות במיוחד, תוך עמידה קפדנית בתקני האיכות והבטיחות המחמירים ביותר של אירופה.

מלבד לעובדה החשובה שמדובר בעמדות הטעינה הבטוחות ביותר לשימוש על פי ארגון ה-ADAC (ארגון בעלי הרכבים והאופנועים הגדול ביותר באירופה), ל-EV-edge יתרונות משמעותיים נוספים בכל הנוגע לעמדות הטעינה המגוונות שהיא מספקת. למשל, עבור בתים פרטיים החברה מציעה שני פתרונות אידיאליים לטעינת הרכב: טעינה חכמה המנהלת את צריכת החשמל ומפיקה דיווחים עדכניים כל העת, או עמדת טעינה קומפקטית אשר קלה לתפעול, עומדת בתנאי מזג אוויר לא צפויים ומעוצבת בצורה אסתטית.

כמו כן, כל עמדות הטעינה של EV-Edge יכולות לספק עד 22 ק"ו, בהתאם לתשתית הבית. חשוב לציין כי התקנתן נעשית על ידי צוות מקצועי ומיומן, שאחראי על ביצוע בדיקה מקדימה של חשמלאי מוסמך לבחינת התשתית. לאחר ביצוע תהליכי הבדיקות, תינתן הצעת מחיר מדויקת בשקיפות מלאה.

לא זאת בלבד, שכן לקוחות החברה יוכלו לקבל גישה למפת עמדות הטעינה בכל הארץ ולבצע סינון על פי סוג העמדה, באמצעות האפליקציה המאפשרת את האיתור והניווט אליהן. כמו כן, האפליקציה מאפשרת לקבל מידע ישירות לנייד על עוצמתן של עמדות הטעינה, תמחור החשמל בכל אחת מהן, בנוסף למידע שוטף לגבי תהליך הטעינה או סיומו. חשוב לציין כי בכל העת ניתן ליצור קשר עם מוקד התמיכה המקצועי של החברה, וליהנות משירות זמין לאורך כל שעות היממה ובכל ימות השבוע.

אז בין אם אתם קבלנים שמעוניינים להתאים את סטנדרט הבנייה שלכם למהפכת הרכבים החשמליים שפוקדת את ישראל, ובין אם אתם צרכנים חכמים שהתקדמו לעולם הרכבים החדש - אתם מוזמנים ליצור קשר וליהנות מפתרונות הטעינה הטכנולוגיים והמתקדמים של חברת EV-Edge.

אולי יעניין אתכם גם: סוגי עמדות טעינה | בחירת עמדת טעינה לרכב חשמלי

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה