4 שיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת עמדת טעינה לרכב חשמלי - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

שיקולים בבחירת עמדות טעינה

4 שיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת עמדת טעינה לרכב חשמלי

ינו 2024 |

רכבים חשמליים הופכים לחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני המקומי. ישנן מספר שאלות שעולות בקרב בעלי רכבים הראשונה שבהן היא כמובן: "איזה רכב כדאי לבחור?" אך יש גם לא מעט שאלות בנושא טעינת הרכב: "איזו עמדת טעינה הכי תתאים לי?" ו-''האם לטעון בבית או להסתמך על תשתית הטעינה הציבורית?''. עמדת טעינה חשמלית פרטית היא חלק חיוני מחווית נהיגה על רכב חשמלי, איכות חיים של ממש ויש להתחשב במספר גורמים כדי לוודא שעושים את הבחירה הנכונה. EV Edge עם ארבעה שיקולים חשובים בבחירת עמדת טעינה חשמלית פרטית.

סוג הרכב ומאפייניו

לכל רכב חשמלי יש סוללה עם קיבולת והספק שונים, שני הפרמטרים הללו משפיעים במידה רבה על מהירות הטעינה ואיכותה. הסוללה של רכבי Geely תהיה שונה מזו של רכבי יגואר לצורך העניין. יש עמדות שמתאימות לרכבים עם סוללה עם קיבולת Y והספק X בעוד שיש עמדות מתאימות יותר לרכבים עם סוללה עם קיבולת X והספק Y. לכן, חשוב לבחור עמדת טעינה שמסוגלת לספק את קיבולת הטעינה הנדרשת במהירות הרצויה. 

עמדות טעינה שונות מציעות קיבולות ומהירויות טעינה שונות, ויש לבחור את העמדה שתתאים לצרכים היומיומיים של המשתמשים. בחנות שלנו תוכלו לקרוא על עמדות הטעינה לבתים משותפים ובתים פרטיים שאנו מציעים ולעיין בכל הפרטים. במקביל עליכם לקרוא את מפרט הרכב שלכם ולוודא שעמדת הטעינה שבחרתם, בין אם חכמה או קומפקטית, יכולה לספק את ההספק הרצוי. ברגע שתבחרו עמדה תוכלו להעריך פחות או יותר את זמן הטעינה, באמצעות נוסחה פשוטה: הספק סוללת הרכב חלקי הספק העמדה. 

שגרת הנסיעות שלכם

שיקול נוסף שעולה בהעדפת עמדת טעינה אחת על פני אחרת, היא תדירות הנסיעות שלכם. האם אתם נוסעים למרחקים ארוכים באופן קבוע? האם רוב הנסיעות שלכם הן בתוך העיר? התשובות לשאלות אלו יעזרו לכם לבחור עמדת טעינה שתתאים לצרכים הייחודיים שלכם. למשל, אם העבודה, הגן של הילדים ובית הקפה האהוב עליכם, הכל נמצא בתוך העיר במרחק נסיעה של דקות ספורות עד רבע שעה לכל כיוון, עמדת טעינה קומפקטית ביתית עשויה להיות מספיקה. 

לעומת זאת, אם מקום העבודה שלכם נמצא בעיר אחרת, או שאתם נוסעים באופן קבוע למרחקים ארוכים בשביל משפחה, חברים, קניות לבית וסידורים שונים - ייתכן שבנוסף לעמדה ביתית חכמה או קומפקטית, תצטרכו לבדוק אופציה לטעון את הרכב במקום העבודה או בעמדות טעינה DC מהירה או אולטרה מהירה במרחב הציבורי.

מיקום להצבת העמדה

אחד השיקולים החשובים ביותר בבחירת עמדת טעינה פרטית הוא המיקום בו מעוניינים להציב אותה. תרצו למקם אותה בנקודה אסטרטגית, שתהיה לכם נגישה, קרובה ונוחה לשימוש בכל עת. אם יש לכם חניה פרטית בטאבו בדקו אופציה למקם אותה שם. 

במידה ולא, תצטרכו לחשוב איך למקם אותה כך שלא תפריע לשאר דיירי הבניין, לא ''תתפוס מקום'', לא תשפיע יותר מדי על צריכת החשמל של הבניין ותהיה מוגנת מתנאי מזג האוויר. מקומות שונים ידרשו פתרונות שונים, וחשוב להתחשב בנגישות ובטיחות של עמדת הטעינה.

עלויות הטעינה

בחינת עלויות היא חלק חשוב מתהליך הבחירה. מעבר לעלות רכישת עמדת טעינה לרכב חשמלי והתקנתה, חשוב לקחת בחשבון את עלות החשמל בשוטף. בחנות של EV Edge תוכלו כאמור לרכוש עמדות טעינה חכמות שמנהלות את צריכת החשמל דרך אפליקצית Charger Sync, המאפשרת לכם להתחיל או לעצור את הטעינה בקליק, לראות ניהול צריכה סטטיסטי ולבצע ניהול לוחות זמני טעינה בהתאמה אישית. כך למעשה תוכלו להיות בבקרה על הטעינה הביתית בכל זמן, מכל מקום. להיות תמיד עם יד על הדופק ולחסוך עלויות בטווח הרחוק.  

עם EV Edge תתקינו עמדת טעינה איכותית, נוחה ובטוחה בדיוק בשבילכם

התקנת עמדת טעינה לרכב החשמלי שלכם שדרוג משמעותי לחיים עם רכב חשמלי. בחירה נכונה בעמדה המתאימה תבטיח שיהנו מהיתרונות הרבים של נהיגה חשמלית ועל הדרך תחסכו בהוצאות הרכב בטווח הרחוק. אנחנו ב-EV Edge נלווה אתכם לכל אורך תהליך ההתקנה, משלב הבריינסטורם ועד שעמדת הטעינה שלכם עומדת מוכנה ומחכה. 

חשמלאים מוסמכים מטעמנו שהכשרנו במיוחד לעבודה עם עמדות טעינה חשמליות יספקו לכם את כל המידע, הניסיון המקצועי והתמיכה הנדרשים לביצוע הבחירה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. עמדת טעינה לרכב שאתם הכי צריכים. תוך זמן קצר יהיה לכם לכם מקום בטוח לטעון את הרכב בסוף כל יום, ולהכין אותו לקראת יום חדש. 

נוהגים ברכב חשמלי ומחפשים עמדת טעינה ביתית מומלצת? השאירו פרטים בעמוד צור קשר והמומחים שלנו ישיבו אליכם במהרה עם תוכנית עבודה יעילה וחכמה למציאת והתקנת העמדה המתאימה!

אולי יעניין אתכם גם: עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה