עמדות טעינה לרכבי אאודי - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי אאודי

אאודי היא יצרנית רכבים גרמנית ותיקה שקמה בשנת 1910 וכיום מהווה חברת בת של פולקסווגן, יצרנית הרכב הגדולה ביותר באירופה. שם החברה הוא למעשה תרגום לטיני לשם משפחתו של מייסדה, המהנדס הגרמני אוגוסט הורך (בימיה הראשונים, חברת אאודי אכן נקראה על שמו – Horch). החברה יושבת בעיר אינגולשטאדט ומייצרת כ-2 מיליון מכוניות בשנה. 

ליצרנית הגרמנית שלוחות נוספות ברחבי העולם: בברזיל, הונגריה, סין והודו. אאודי ניסתה לפרוץ לשוק הרכבים הירוקים כבר בשנות ה-80 עם מכונית הקונספט ההיברידית Duo, ובשנת 1997 הייתה חברת המכוניות האירופאית הראשונה למכור רכבים היברידיים, אם כי במספרים קטנים. כיום לאאודי יש פס ייצור גדול של רכבים היברידיים וחשמליים כאחד. 

יבואנית אאודי בישראל (מאז 1976) היא חברת צ'מפיון מוטורס הותיקה והידועה, שאחראית על יבוא רכבי פולקסווגן, סקודה, סיאט ועוד. כבר שנים שהצבא קונה מהחברה רכבי פולקסווגן ומחלק אותם לקצינים בדרגת אלוף. ליצרנית הרכבים הגרמנית יש קהל בישראל רכבי אאודי כיכבו במשך מספר שנים בראש טבלאות המכירות של רכבי היוקרה והם אחד מסוגי הרכבים הקבועים בהם נוסעים בכירים בצמרת המדינית.  

 Audi e-tron Q7 

אאודי אי טרון Q7 הוא רכב פנאי היברידי יפייפה שמגיע ב-2 גרסאות שונות – פרימיום וסופריור. כלפי חוץ, האי טרון Q7 מוארך ומוגבה ועושה רושם של רכב סטיישן, מבפנים הוא משדר יוקרה ופאר. הרכב מעוטר בעור חום ואלקנטרה, חומרים נעימים למגע שמעניקים לו תחכום ונוכחות.

לאורך הדשבורד והדלתות יש לוחות עץ, והמושבים הקדמיים של הנהג והנוסע מאובזרים בשלל פונקציות – אוורור, חימום, 3 דרגות לכוונון משענת הראש, כוונון המושב לתמיכה בירכיים, בצד, ובגב התחתון, בגרסת ה-"Superior" ישנה גם מערכת עיסוי במושבים, עם 5 מצבים שלכל אחד מהם 5 עוצמות. 

האי טרוןQ7 מצויד בטכנולוגיות רבות ומגוונות – מערכת בקרת אקלים, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3", נוסף על כך יש מסך מולטימדיה בגודל 8.3" דרכו ניתן להפעיל הגדרות שונות ברכב, מערכת שמע, ניווט וכן הלאה. המסך מתממשק לכל סוגי הסמארטפון, 19 רמקולים של BOSE עם סאונד מדהים (עשרים ושלושה בגרסת הסופריור). לרכב ההיברידי תא מטען מרווח ביותר – בנפח 650 ליטרים. כל פונקציה ופיצ'ר ברכב מטרתה להתאים אותו לנהג בצורה המדויקת ביותר, בין אם זה עם המושבים כפי שציינו קודם או עם כפתור ה-Drive Select שמאפשר לכם לבחור בין 7 מצבי נהיגה שונים בהתאם לאופי הדרך בה נוסעים. נוסף על עיצוב מנצח, האאודי אי טרון Q7 מצויד במערכות בטיחות מתקדמות ויעילות לנסיעה בטוחה ונוחה –  בקרת סטייה מנתיב הכוללת היגוי אקטיבי , מצלמות 360 עם מבט על,  בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית. בגרסת הסופריור יש גם מצלמות ראיית לילה בשחור לבן. גם ההתרעות של מערכות הבטיחות ניתנות להתאמה אישית לפי שיקולו של הנהג. 

ה-Q7 הוא רכב מושלם למשפחות עם ילדים שרוצים להנות מחווית נסיעה נעימה מצד אחד, ועוצמתית מצד אחר. הוא מתאים לנסיעות קצרות בעיר וגם לטיולם ובילויים. אנחנו ב-EV Edge מקיימים מהפכת תחבורה ירוקה כבר למעלה מעשור, הכוללת הצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים והיברידיים בכל רחבי הארץ. 

יש לנו עמדות טעינה לעסקים מסחריים, עמדות טעינה לחניונים ציבוריים ועוד המון עמדות טעינה בבניה חדשה. לצד זה ניתן לרכוש אצלנו עמודת טעינה ביתיות, לבית משותף או בית פרטי. אם אתם מתכננים לעבור לאאודי אי טרון Q7 בתקופה הקרובה – בתחום הטעינה אתם מכוסים. הכנו לכם טבלה ידידותית שמציגה את נתוני הטעינה של רכבי אאודי אי טרון Q7 על מנת לסייע לכם לשמור על חיי סוללת הרכב בחוכמה ולהנות מהגודל והשפע שהוא מציע לזמן רב ככל שניתן. 

נתוני טעינה כללים לרכב Audi e-tron Q7 

 

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
45 ק"מ טווח נסיעה
17.3 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
7.4KW הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

 Audi e-tron A3

האאודי אי טרון A3 הוא רכב משפחתי, היברידי וקומפקטי שמיוצר ב-4 גרסאות: סטיישן, סדאן, קבריולה והאצ'בק (3 או 5 דלתות). ה-A3 הוא אחד הדגמים הותיקים של היצרנית הגרמנית, שמשווקת אותו מאז 1996. הרכבים ההיברידיים שהגיעו לישראל החל מ- 2017 שייכים לדור הרביעי של המותג האהוב. 

לאאודי אי טרון A3 עיצוב אלגנטי מינימליסטי, הן מבחוץ והן מבפנים – זה רכב עם קלאס והוא מאובזר במערכות וטכנולוגיות מתקדמות ואיכותיות. המפרט המרשים של ההיברידי הגרמני כולל מסך מולטימדיה 7" נשלף ממרכז הדשבורד, תאורת פנים LED ( פנסי הרכב הקדמיים, תאורה אחורית ונורות האיתות גם הם מ-LED), פתיחת הרכב והתנעה בטכנולוגית Keyless, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 10.25", מערכת MMI Radio Plus עם מסך מגע בגודל 10.1", הגה בעל שלוש זרועות שדרכו ניתן לשלוט על מערכת המולטימדיה ועוד. 

לצד כל אלו הרכב מאובזר במערכות בטיחות שעוזרות לשמור על נסיעה שלווה ובטוחה – נורת חיווי להתראה על ירידת לחץ אוויר בצמיגים, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב, מערכת שמתריעה על עייפות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמת רוורס, מערכת לזיהוי הולכי רגל, בלימת חירום בפני רוכבי אופניים והולכי רגל ועוד. 

הרכב ההיברידי הקומפקטי מוכיח שדברים גדולים אכן באים באריזות קטנות, הוא מעולה לצעירים שגרים, עובדים ומבלים בעיר הגדולה. EV Edge חרטה על דגלה לקדם מהפכת רכבים חשמלית כאן בישראל ולמעלה מעשור היא פועלת בשטח כדי להפוך את החזון למציאות של ממש. פרסנו מאות עמדות טעינה ברחבי הארץ, במוקדים ציבוריים בהם יש תנועה מרובה של אנשים – עמדות טעינה לעסקים מסחריים, רשויות מקומיות, עמדות טעינה לחניונים. אצלנו תמצאו עמדות טעינה אישיות, עמדת טעינה לבית פרטי או עמדת טעינה לבית משותף

רגע לפני שמטעינים את הרכב בפעם הראשונה יש להכיר את נתוני הטעינה כדי לוודא שעושים זאת בצורה נכונה ויעילה, לשם כך יצרנו טבלה שמפרטת את אותם נתונים במטרה להפוך את החיים עם רכב היברידי לפשוטים ונוחים יותר.

נתוני טעינה כלליים לרכב   Audi e-tron A3

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
42 ק"מ טווח נסיעה
8.8 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
3.7KW הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

   Audi A7 Sportback

אאודי A7 ספורטבק, כפי שהשם מרמז – הוא הטוב מכל העולמות, רכב ספורט יוקרתי ומרשים שמאובזר במיטב הטכנולוגיות ליצירת חווית נסיעה בטוחה ומהנה. אב טיפוס הוצג בתערוכת הרכב של אמריקה הצפונית ב-2009 ושנה מאוחר יותר יצא לשוק. ה-A7 ספורטבק שאנו מציגים כאן שייך לדור השני של המותג, שהושק בישראל בשנת 2018. 

הספורטבק הוא אלגנטי ונעים לעין במבנה החיצוני של הרכב, הצורה, קווי המתאר וחלקו הפנימי ממשיך את מגמה עיצובית זו עם מושבים מרופדים בעור משולב Valcona ו-Milano, מוטיב העור ממשיך גם לדשבורד והדלתות. 

אך הספורטבק לא רק יפה אלא גם עוצמתי, מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.3 שניות בלבד, והוא מצויד במיטב הטכנולוגיות – פותחים ומניעים אותו בטכנולוגיות Keyless ובוחרים מצב נהיגה מועדף בהתאם לתנאי הדרך וסגנון הנהיגה בפונקציית Audi Drive Select.  באאודי A7 ספורטבק יש גם מערכת בקרת אקלים, חימום ואוורור במושבים הקדמיים. 

הרכב מצויד ב-3 מסכים – לוח שעונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה שקוע בתוך הדשבורד ומתחתיו מסך נוסף שמחליף את כפתורי השליטה באוורור ברכב. כמו כן הוא מצויד במערכות בטיחות חדישות – Audi Pre Sense, לניטור מרחק וביצוע בלימת חירום אחורית או קדמית, מערכת לסיוע בעומסי תנועה, חיישני אזהרה ליציאה מהרכב במצב מסוכן, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי הולכי רגל, זיהוי רכבים בשטח מת ועוד. 

EV Edge פועלת כבר יותר מעשור בתחום התחבורה הירוקה ע"י התקנת עמדות טעינה חשמליות בכל רחבי הארץ. יש עמדות טעינה במקומות עבודה, ברשויות מקומיות, עמדות טעינה לעסקים מסחריים שבעזרתן בעלי הרכבים החשמליים, שמספרם הולך וגדל בהתמדה, יוכלו לנהל את טעינת הרכב ביעילות רבה. יתרה מכך, ניתן לרכוש אצלנו עמדות טעינה אישיות, להתקין עמדות טעינה לבית משותף או לבית פרטי ולטעון את הרכב במקום המוכר והאהוב. הכנו לכם טבלה ובה מפורטים נתוני הטעינה של רכבי אאודי A7 ספורטבק, כך שאם תהיו מעוניינים לרכוש אחד בעתיד – תדעו כיצד לטעון אותו נכון. 

 נתוני טעינה כלליים לרכב Audi A7 Sportback

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
50 ק"מ טווח נסיעה
14.1 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
7.4KW הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

Audi e-tron 50 quattro 

אאודי אי טרון 50 קווטארו הוא רכב חשמלי המשלב רמת יעילות גבוהה עם ביצועים ספורטיביים. האי טרון 50 הגיע לישראל בחורף 2020 והוא מעוצב בסגנון אלגנטי ויוקרתי הן מבחוץ והן מבפנים. הוא מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות בודדות ומגיע עם שלל פונקציות נוחות ובטיחות – ריפודי עור, לוח שעונים דיגיטלי 12.3", מסך מולטימדיה 10.1" במרכז הדשבורד. מתחתיו מסך נוסף בגודל 8.6" עם בקרת אקלים (מפוצלת ל-2 אזורים) ושליטה על מושבי הרכב, הכניסה לרכב והנעתו מתבצעת בטכנולוגיית Keyless.

מערכות הבטיחות הקיימות ברכב הן: בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת (גם תנועה חוצה מאחור), חיווי להתראה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי, Cross Traffic assistant ועוד – ליצירת חווית נסיעה בטוחה ונעימה לכולם. 

אנחנו ב-EV Edge מביאים את המהפכה החשמלית לישראל עם רשת עמדות טעינה בפריסה ארצית: עמדות טעינה במקומות עבודה, עמדות טעינה לעסקים מסחריים, רשויות מקומיות ועוד המון מוקדים ציבוריים בהם מתקיימת תנועה רבה של אנשים מדי יום ביומו. אם אתם מעוניינים לרכוש אאודי אי טרון 50 קוואטרו, תוכלו לרכוש אצלנו עמדת טעינה פרטית, להתקין עמדת טעינה בבית משותף או עמדת טעינה לבית פרטי

ולטעון את הרכב בחניון מתחת לבית. הכנו לכם טבלה ובה פירטנו את נתוני הטעינה לרכבי אאודי אי טרון 50 קוואטרו כדי שתדעו כיצד לטעון אותו נכון.  

Audi e-tron 50 quattro   נתוני טעינה כלליים לרכב

EV סוג הרכב: EV או PHEV
332 ק"מ טווח נסיעה
71 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
11KW הספק טעינה רגילה AC
109KW הספק טעינה מהירה DC

 

Audi e-tron 55 quattro

אאודי אי טרון 55 קווטארו קרוסאובר חשמלי מרשים ומאובזר היטב. הרכב הגיע לישראל בשנת 2019 ומציג את יתרונות רבים ומגוונים. אתם תיכנסו לרכב ותניעו אותו בטכנולוגיית Keyless ומיד תרגישו את הפאר והיוקרה הכה אופיינת לאאודי תראו מושבים מרופדים בעור משולב, לוח שעונים וירטואלי צבעוני בגודל 12.3", ממשק MMI Touch עם 2 מסכים – עליון בגודל 10.1" ותחתון בגודל 8.6", ממשק Bluetooth, ומערכת שמע – כולן מתאימות לכל סוגי הסמארטפון. 

לצד זה, האאודי אי טרון 55 מצוידת במיטב מערכות הבטיחות המתקדמות והיעילות ביותר – בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לזיהוי שטח מת, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי, מערכת בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב ועוד רבות. 

אנחנו ב-EV Edge מציעים פתרונות תחבורה ירוקה מאז 2011, ע"י הקמת תשתית טעינה לרכב חשמלי בקנה מידה ארצי – מצפון עד דרום, במרכזים מסחריים, מקומות עבודה, רשויות מקומיות, וישנן עמדות טעינה בבניה חדשה גם כן שיתווספו למאות שכבר עומדות ונמצאות בשימוש בעלי הרכבים החשמליים בארץ. 

אם אתם מתכננים לרכוש אאודי אי טרון 55 קווטארו או כבר מחזיקים באחד, תוכלו לטעון אותו ביעילות רבה במגוון מוקדים ברחבי הארץ, או בסביבה הביתית לרכוש עמדות טעינה לבית משותף, עמדות טעינה לבית פרטי. ריכזנו עבורכם את מפרט הטעינה לאאודי אי טרון 55 קוואטרו כדי לסייע בטעינה חכמה, בטוחה ויעילה.

נתוני טעינה כלליים לרכב Audi e-tron 55 quattro

EV סוג הרכב: EV או PHEV
417 ק"מ טווח נסיעה
95 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
11KW הספק טעינה רגילה AC
155KW הספק טעינה מהירה DC

 

Audi Q5 Plug-in Hybrid

אאודי Plug-in Hybrid Q5 הוא רכב קרוסאובר היברידי חדשני ויפהפה עם 5 מושבים. הדגם הושק לראשונה בשנת 2008 ומאז עבר דור נוסף של רכבים ו-2 מתיחות פנים עיצוביות. Q5 Plug-in Hybrid הגיע לישראל בשנת 2021, עם מיטב הטכנולוגיות המזוהות עם המותג הגרמני הוותיק והאהוב. 

פתיחת והנעת הרכב מתבצעת בטכנולוגיית Keyless, כשנכנסים לרכב מרגישים את טביעת האצבע של אאודי שכוללת עיצוב מהוקצע ומדויק עם מושבי עור משולב, מוטיב העור ממשיך גם להגה ולדשבורד. המושבים הקדמיים של הנהג והנוסע הם מושבי ספורט מתכוונים חשמלית, לכיסא הנהג יש גם זיכרון. לצד זה יש חלון שמש פנורמי, מראה מרכזית ללא מסגרת שמתכהה אוטומטית כדי למנוע סינוור. ברכב יש מערכת MMI Radio Plus עם מסך מגע 10.1", לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3", מערכת בחירת מצבי נהיגה ועוד. 

בתחום הבטיחות הרכב מצטיין גם כן עם מערכות רבות ומגוונות שהופכות את הנסיעה בטוחה ונעימה יותר, כגון- מערכת לזיהוי שטח מת, מערכת שמסייעת למנוע התנגשויות מאחור, מצלמה היקפית 360, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב ועוד. אנחנו ב-EV Edge מכינים את התשתית למהפכה החשמלית הממשמשת ובאה עם רשת עמדות טעינה בפריסה ארצית – עמדות טעינה לחניונים, בתי מלון, רשויות מקומיות, בתי ספר, מקומות עבודה ועוד המון מוקדים ציבוריים שמתאפיינים בתנועה מרובה של אנשים. 

לצד זה, אנו מציעים חנות אינטרנטית בה אפשר לרכוש עמדות טעינה אישיות – עמדות טעינה לבית משותף ועמדות טעינה בבית פרטי להתקנה בחניון הפרטי. אם אתם נמנים בין בעליהם הגאים של אאודי פלאג אין הייבריד Q5, חשוב שתדעו כיצד לטעון את הרכב באופן שישמר את חיי הסוללה לזמן ממושך ככל שניתן. לשם כך אספנו את כל נתוני הטעינה הרלוונטיים וריכזנו אותם בטבלה פשוטה – לטעינה חכמה ובטוחה.

נתוני טעינה כלליים לרכב Audi Q5 Plug-in Hybrid

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
45 ק"מ טווח נסיעה
14.1 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
7.4KW הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

 Audi e-tron GT

אאודי אי טרון GT הוא רכב ספורט יוקרתי, אחד מהדגמים העדכניים יותר שנחתו בישראל בתקופה האחרונה. הרכב הגיע לישראל בנובמבר 2021 והציב סטנדרט לנהיגה דינמית, איכותית ובטוחה שהקהל הישראלי טרם הכיר. גרסת אב טיפוס של ה-GT הוצגה בשנת 2018, בתערוכת הרכב הבינלאומית של לוס אנג'לס וכיום הוא מוצע לציבור הרחב ב-2 גרסאות – הגרסה הבסיסית וגרסת ה-RS, הספורטיבית. 

הרכב מצויד במיטב הטכנולוגיות לנוחות מיטבית במהלך הנסיעה – הוא נפתח בשיטת Keyless, מגיע עם מושבי Sport Pro לנהג ולנוסע, מושבים מעור עם תפירה ייחודית בסגנון חלת דבש, מראה מרכזית ללא מסגרת מתכהה אוטומטית כדי למנוע סנוור, שמשות מבודדות חום, מערכת MMI NAV Plus לניווט, לוח שעונים דיגיטלי צבעוני בגודל 12.3", מערכת סאונד עם 10 רמקולים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים. 

בתחום הבטיחות הרכב מציע מגוון פיצ'רים שישמרו עליכם בדרכים – מערכת לניטור מרחק מלפנים ולביצוע בלימה אוטומטית במקרי חירום, פנסי LED קדמיים ואחוריים עם איתות דינמי, מערכת עזר לחנייה, מערכת התראה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים ועוד.

אנחנו ב-EV Edge היינו הראשונים להרים את הכפפה בנושא התחבורה הירוקה, ע"י פריסת רשת עמדות טעינה ארצית עם עמדות טעינה בשלל מקומות ציבוריים – עמדת טעינה בחניונים, רשויות מקומיות, בתי ספר ואפילו בתי מלון, על מנת להפוך את המעבר לרכבים חשמליים לחלק וטבעי הרבה יותר. 

עד היום הצבנו מאות עמדות טעינה מצפון עד דרום ויש עוד המון עמדות טעינה בבניה חדשה. נוסף על כך אנו מאפשרים לכם לרכוש עמדת טעינה משלכם חנות  EV Edge– עמדת טעינה לבית פרטי או עמדת טעינה לבית משותף ולהתקין אותה בחניון הפרטי. אם אתם מעוניינים באאודי אי טרון GT או מחזיקים אחד בבעלותכם, ודאי תרצו לשמור על חיי הסוללה שלו לזמן רב. לשם טעינה נכונה ובטוחה, הכנו לכם טבלה שמפרטת את נתוני הטעינה של רכבי אאודי אי טרון GT. 

נתוני טעינה כלליים לרכב Audi e-tron GT

EV סוג הרכב: EV או PHEV
487 ק"מ טווח נסיעה
83.7 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
11KW הספק טעינה רגילה AC
270KW הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Audi e-tron Q7
Audi e-tron 50
Audi A7 Sportback
Audi A3 e-tron new
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה