עמדות טעינה לרכבי JAC - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי JAC

ג'אק היא יצרנית רכבים סינית שהוקמה בשנת 1964,  והיא מתמחה בייצור ושיווק משאיות, אוטובוסים, קרוסאוברים ומיני וואנים. החברה הוותיקה נמנית בין עשרת יצרניות הרכב הגדולות במדינתה עם כוח יצור של למעלה ממיליון רכבים בשנה. החברה החלה לשתף פעולה עם קבוצת וולקסוואגן במהלך שנת 2018 במטרה להפיק רכבים חשמליים לשוק הסיני. 

יבואנית הרכבים המסחריים של ג'אק בישראל היא צ'יינה מוטורס ואילו על ייבוא הדגמים החשמליים אמונה קבוצת EV  מוטורס, המתמחה בייבוא רכבים מסחריים ופרטיים המונעים באנרגיה חשמלית ומקיימת שיתופי פעולה עם ארגונים מכזיים בענף התחבורה הישראלית כמו אגד או חברת דרכים.

JAC ES2

JAC ES2 הוא ג'יפון חשמלי קומפקטי בעל מראה נקי ונעים לעין, שמזכיר מעט את סגנון העיצוב הקוריאני. הסוללה החשמלית היא מתוצרת סמסונג וממוקמת מתחת לשלדה, מה שהופך אותו למרווח יותר מבפנים. הג'יפון החשמלי מצויד במושבים ושטיחונים דמויי עור עם חימום שתורמים רבות למרכיב הנוחות. 

יתרה מזאת, הוא מאובזר בטכנולוגיות חדשניות כמו פתיחת   Keyless, מערכת בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה עם מסך 8", חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בקרת אקלים, ומצלמות היקפיות שמשדרגים את חווית הנהיגה והופכים את הג'יפון החשמלי הסיני לרכב מצוין למשפחות עם ילדים, שנסיעות עירוניות הן חלק בלתי נפרד משגרת יומם. 

רכבי JAC ES2 עשו את דרכם לישראל בשנת 2021  כחלק מגל חשמליות סיניות שהציף את שוק הרכב המקומי באותה תקופה.אנחנו ב- EV Edge מובילים את המהפכה החשמלית בישראל עם רשת עמדות טעינה לרכב חשמלי בפריסה ארצית הכוללת מגוון רחב של עמדות טעינה ציבוריות למרכזי קניות, בתי ספר ועמדות טעינה לחניונים

 אם אתם נמנים בין הבעלים הגאים של הגיפון החשמלי החביב JAC ES2 או מעוניינים לרכוש אחד בקרוב ולדעת כיצד לטעון אותו בצורה מיטבית ונכונה – ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש לשמירה על חיי הסוללה של הרכב כדי להמשיך להנות מחווית הנהיגה השקטה והחלקה והיתרונות הכלכליים והסביבתיים הבולטים שהוא מציע.

נתוני טעינה כלליים לרכב JAC ES2

EV סוג הרכב: EV או PHEV
275 ק"מ טווח נסיעה
40 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW6.6 הספק טעינה רגילה AC
KW50 הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

עמדת טעינה לרכבי JAC
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה