עמדות טעינה לרכבי מיצובישי - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי מיצובישי

מיצובישי היא מארג של חברות יפניות (קונצרן) שמתמחה בענפים רבים בתעשייה – הנדסה גרעינית, פיננסים, בנייה, חלל, רכב ועוד רבים. היא הוקמה בשנת 1870 ובמקור שימשה כחברת ספנות. בשנות ה-80 של המאה ה-19 מיצובישי עסקה בכריית פחם כדי להניע את צי ספינות הקיטור שלה ובתקופת מלחמת העולם השנייה היא יצרה כלי טיס למאמץ המלחמתי. 

למיצובישי ישנה חברת בת בשם מיצובישי מוטורס אשר מייצרת רכבים משנת 1917, היא מתמחה בייצור מכוניות ומשאיות קלות ולה יש 6 שלוחות בפריסה עולמית, בצפון אמריקה, אוסטרליה, אירופה, הפיליפינים ותאילנד. לשם החברה ישנם 2 פירושים אפשריים: שלושה יהלומים או ערמוני מים (צמח בעל מראה ייחודי), שנתנו השראה ללוגו המעויינים האייקוני. 

לאורך השנים מיצובישי מוטורס שיתפה פעולה עם יצרניות רכב גלובליות אחרות כגון קרייזלר, וולוו, יונדאי, והייתה יצרנית הרכב היפנית הגדולה היחידה שהתעלמה מהחרם הערבי שהוטל על ישראל ומכרה את דגמיה בשוק המקומי. מהלך זה הפך את רכבי החברה למבוקשים ואהובים בקרב הציבור הישראלי בשנות ה-90.

יבואנית רכבי מיצובישי בישראל היא קבוצת כלמוביל הוותיקה, החברה הוקמה בשנת 1906 ועסקה במכונות חקלאיות. כיום היא אחראית על ייבוא רכבים פרטיים, מסחריים, משאיות ואוטובוסים פרי יצירתם של מותגי רכב מובילים מהעולם, כדוגמת מרצדס בנץ, יונדאי וסמארט.

Mitsubishi Outlander PHEV

האאוטלנדר ההיברידי נטען הוא קרוסאובר משפחתי איכותי וחדשני. הדגם הושק לראשונה בתערוכת הרכבים בפריז בשנת 2013, והיה הקורסאובר ההיברדי הנטען הראשון בעולם. סדרת הקרוסאובר קיימת משנת 2001 והדגם העדכני ביותר בסדרה הושק בשנת 2021. רכבי מיצובישי אאוטלנדר מאוד אהודים בקרב ציבור בעלי הרכבים הישראלי, עד היום נמכרו כ-51,000 יחידות, מתוכן 1,691 בשנת 2021 לבדה. 

האאוטלנדר ההיברידי הנטען אומנם מאובזר במנוע בנזין 2 ליטר אך מתעדף נסיעה ירוקה (אותה ניתן להפעיל בלחיצה על מתג המותקן בעמדת הנהג). הוא מגיע עם 2 מנועים חשמליים המותקנים כל אחד בציד אחר של הרכב – אחד מלפנים ואחד מאחור. 

באאוטלנדר תמצאו מגוון מערכות בטיחות חדשניות. אחת מהן היא מערכת בקרת שיוט אדפטיבית המסייעת בשמירת מרחק עם הרכב מלפנים, היא בולמת ומאיצה בהתאם לצורך. מערכות עזר נוספות שניתן למצוא באאוטלנדר ההיברידי הנטען: שמירה על נתיב, שליטה אוטומטית על אורות גבוהים, זיהוי רכב בשטח מת, התרעה מפני התנגשות. 

נוסף על כן הוא מגיע עם טכנולוגיות חדשניות שמשפרות את חווית הנסיעה כמו למשל אפשרות להפעיל מזגן מרחוק, מסך מגע מולטימדיה 8" עליו מותקנות אפליקציות כדוגמת: ווייז, Nobex להאזנה לתחנות רדיו מכל העולם, פנגו ועוד. נוסף על כך האאוטלנדר ההיברידי הנטען מצויד במצלמות אחוריות, מתג EV לנסיעה חשמלית, מתג למצב טעינה ומצג למצב שמירת החשמל בסוללה. המיצובישי אאוטלנדר מספק חווית נסיעה איכותית, רגועה, שקטה ומהווה הרכב האידיאלי לנסיעות עירוניות.  

אנחנו ב-EV Edge מקימים תשתית כלל ארצית לתחבורה חשמלית וירוקה. פרשנו עמדות טעינה מצפון עד דרום, במתחמים מרכזיים ששזורים בשגרת היום-יום של כולנו: בתי ספר, מרכזים מסחריים, חניונים תת קרקעיים. כל זאת על מנת לאפשר לבעלי הרכבים החשמליים הנוכחיים והעתידיים גם יחד להנות מפתרון טעינה נגיש, קרוב ונוח לשימוש. 

האם אתם מעוניינים לרכוש מיצובישי אאוטלנדר היברידי נטען בתקופה הקרובה? אנו מניחים שתרצו להנות מיתרונותיו וחווית הנסיעה הייחודית שהוא מציע, לאורך זמן. הכנו עבורכם טבלה שמציגה את כל הפרטים שצריך לדעת על טעינת מיצובישי אאוטלנדר. 

נתוני טעינה כלליים לרכב Mitsubishi Outlander PHEV

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
54 ק"מ טווח נסיעה
13.8 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 1 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW3.7 הספק טעינה רגילה AC
KW50 הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

עמדת טעינה לרכבי מיצובישי
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה