עמדות טעינה לרכבי פיאט - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי פיאט

פיאט היא חברה ותיקה המתמחה בתעשייה, פיננסים וייצור כלי רכב מטורינו, איטליה. שמה למעשה מורכב מראשי תיבות של Fabbrica Italiana Automobili Torino (המפעל האיטלקי למכוניות בטורינו – בתרגום חופשי). החברה הוקמה בשנת 1899 וכבר אז השיקה את המכונית הראשונה שלה – פיאט HP. תחילה התמקדה ביצירת מכוניות נוסעים וכלי רכב לחקלאות ולתעשייה.

 עם הזמן הרחיבה את פעילותה לתחומים נוספים ורכשה חברות בתחום התעופה, הפלדה, הצבא ואפילו הוצאה לאור. ביניהן – מותג רכבי הספורט היוקרתי פרארי, מגנטי מרלי שמייצרת טכנולוגיות ומערכות לתעשיית הרכב, חברת הפלדה Teskid, עיתון "לה סטמפה" – אחד העיתונים המקומיים המשפיעים ביותר. כיום פיאט פועלת ב-61 מדינות והיא נחשבת לתאגיד הגדול ביותר במדינת מוצאה, איטליה. פיאט חברה בתאגיד הרכב הרב לאומי סטלנטיס (Stellantis) ובבעלותה 58% ממניות קרייזלר האמריקאית.

פיאט החלה בפיתוח רכבים חשמליים עוד בשנות ה-70 עם מכונית הקונספט פיאט X1/23, הניסיון הבא של ענקית הרכב האיטלקית היה ב-2008, עם דגם הקונספט Phylla. שנה מאוחר יותר היא חברה לחברות השירות הברזילאיות Ceming ו-Itaipu במטרה ליצור ולשווק רכבים חשמליים לשוק הברזילאי, אם כי רגע הכניסה הרשמי שלה לתעשיית הרכבים החשמליים שלה הוא בשנת 2016. בקיץ 2022 הכריזה היצרנית האיטלקית שתתמקד מעתה והלאה ביצירת רכבים היברידיים וחשמליים בלבד. 

יבואנית פיאט בישראל היא קבוצת סמל"ת (בשמה המלא – סוכנות מכוניות לים התיכון) הוותיקה המתמחה בייבוא ושיווק מותגי על בתחום הרכב כגון אלפא רומיאו, ג'יפ, יצרנית המסחריות ראם, מזראטי ועוד. פיאט היה מותג הרכב הראשון שהחברה הייתה מייבאת עוד בתקופת המנדט הבריטי וכיום יש לה סניפים בפריסה ארצית. 

FIAT 500e

פיאט 500e היא מכונית קטנה ומתוקה. היא משווקת בארץ ב-3 גרסאות: אקשן, אייקון 3+1 ולה פרימה. בחלק זה נתמקד בגרסת האקשן. ה-500e מתאפיינת בעיצוב רטרו חמוד למדי שמצד אחד קורץ לדגמים הקודמים בסדרה ומצד שני מנסה לעשות משהו חדש, מרענן ומעניין. פנים הרכב מאוד נעים למראה, סביבת הנהג והנוסע מרווחת ומצויידת בהגה גדול ומרווח עם כפתורים רבים – לפעולות שונות שניתן לבצע בעזרתו. יש בה משטח טעינה לסמארטפון, לוח שעונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה 7" עם קישוריות סלולר, בלם יד חשמלי והתנעת הרכב מתבצעת בלחיצה קטנה על כפתור. 

ה-500e מאובזרת במערכות בטיחות מתקדמות כגון: מערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב, התראה על עייפות, זיהוי תמרורים, מערכת בלימה אוטומטית בחירום, זיהוי הולכי רגל ועוד. מערכות בטיחות אלו הקנו לה בשנת 2021, ציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק של NCAP. כל הפרמטרים הללו הופכים את החשמלית הקטנה למכונית מושלמת לנסיעות עירוניות שגרתיות.

אנחנו ב-EV Edge הקמנו תשתית טעינה איכותית בקנה מידה ארצי כך שאם אתם מעוניינים לרכוש את פיאט 500e תוכלו לטעון אותה בקלות במגוון מוקדים במרחב הציבורי – חניונים, מקומות עבודה, מרכזים מסחריים, רשויות מקומיות ויש עוד המון עמדות טעינה בבנייה חדשה. מנגד תוכלו לרכוש עמדת טעינה פרטית ולאחר שתקבלו את הסכמתם של השכנים, להתקין אותה בחניון הבניין ולטעון את הרכב במקום המוכר והטוב. הכנו לכם טבלה ובה מרוכזים כל פרטי הטעינה לרכב פיאט 500e גרסת אקשן לנוחיותכם. 

נתוני טעינה כלליים לרכב FIAT 500e

EV סוג הרכב: EV או PHEV
190 ק"מ טווח נסיעה
23.7 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW11 הספק טעינה רגילה AC
KW50 הספק טעינה מהירה DC

 

FIAT 500e Icon 3+1

כפי שציינו מוקדם יותר, לפיאט 500e יצאו 3 גרסאות, בחלק זה נתמקד בגרסאת אייקון 3+1. היא לוקחת את כל היתרונות של דגם הבסיס – האקשן ומשדרגת אותם מבלי להתרחק יותר מדי מהמקור. כך מתקבלת מכונית חשמלית קטנה שהיא ססגונית, עוצמתית ואיכותית יותר. טווח הנסיעה שלה גדל, עיצוב הסביבה הפנימית מתעדכן בצבעים משולבים בהרמוניה, הסוללה גדלה ואיתה עוצמת הרכב, והאבזור משתכלל – מסך המולטימדיה קופץ מ-7" ל-10.25", הכניסה לרכב מתבצעת בטכנולוגיית Keyless, נוספים חיישני גשם, ומערכת בקרת אקלים. סט מערכות הבטיחות שלה מתרחב מעט וכעת כולל גם בקרת שיוט אדפטיבית, ומצלמת רוורס. 

אם אתם מתכננים לרכוש את הפיאט 500e אייקון 3+1, היא תשרת אתכם נאמנה בכל אותן נסיעות עירוניות – תוכלו לקחת אותה בקלות לסידורים, קניות וכל פעילות אחרת שדורשת הגעה מנקודה א' ל-ב' בתוך העיר, המכונית הקטנה תוכל להשתחל בכל מקום ולספק לכם חווית נסיעה נעימה, בטוחה ועם המון סטייל. הכנו לכם טבלה ובה פרטי הטעינה של רכב אייקון 3+1, כדי שתוכלו לטעון אותו בחוכמה, לשמר את חיי הסוללה ולהנות מאיכויותיו הרבות לזמן ממושך.      

נתוני טעינה כלליים לרכב FIAT 500e Icon 3+1

EV סוג הרכב: EV או PHEV
320 ק"מ טווח נסיעה
42 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW11 הספק טעינה רגילה AC
KW85 הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

FIAT 500E
FIAT 500E
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה