עמדות טעינה לרכבי קיה - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי קיה

קיה היא יצרנית רכבים דרום קוריאנית שהוקמה בשנת 1944 כחברה לייצור צינורות מתכת ואופניים. פירוש שמה הוא "לצמוח מתוך אסיה" ואכן עם הזמן היא החלה לצמוח לכיוונים נוספים כשהחלה ליצור משאיות ואופנועים. בשנות ה-70 המוקדמות עשתה את צעדיה הראשונים בענף הרכב עם "בריסה", מכונית הנוסעים הראשונה שלה. 

במהלך העשורים הבאים היא השתלטה על חברה מקומית, יצרה שיתופי פעולה מוצלחים עם ענקיות הרכב פורד ומאזדה, נכנסה לשוק האירופאי עם דגמי ה-"מנטור" וה-"ספורטאז" פשטה את הרגל, התמזגה עם חברת יונדאי והפכה לחברת הבת שלה בעקבות המשבר הכלכלי באסיה של סוף שנות ה-90. בשנים 2005-2006 היצרנית הקוריאנית הרחיבה את פעילותה והקימה מפעלים בסלובקיה וארצות הברית. 

לקיה יש שלוחות באירופה, הודו, מקסיקו, מרכז אמריקה ודרום אמריקה. הניסיון הראשון של יצרנית הרכבים הקוריאנית בתחום התחבורה הירוקה היה הדגם קיה אופטימה. הרכב ההיברידי הוצג בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס ב-2010 ושבר שיא גינס בספטמבר 2011 בתור "הרכב ההיברידי שצורך הכי פחות דלק". 

רכבי קיה מאוד אהובים בישראל ועוד מ-2011 הם מתברגים בקביעות במקומות הראשונים בנתוני  מכירות הרכב השנתיים בארץ. יבואנית קיה הרשמית בישראל היא חברת טלקאר, המתמחה גם בייבוא ושיווק רכבי סאנגיונג (בדומה לקיה, גם הם תוצרת קוריאה) וסרס הסינית.  

Kia Niro PHEV

כאמור, קיה הציגה לעולם מכונית היברידית עוד ב-2010 אך נכנסה לתחום התחבורה הירוקה באופן רשמי עם הדגם קיה נירו. האבטיפוס הוצג כבר ב-2013 אך הרכב החל להיות משווק בגרסתו המוכרת בעולם ובישראל בשנת 2016. היצרנית הקוריאנית הציגה גרסה היברידית נטענת בשנת 2017 שהגיעה לישראל שנתיים מאוחר יותר. באותה שנה, 2019 השיקה גרסה חדשה של נירו, שעשתה עלייה ב-2020. 

קיה נירו הוא רכב פנאי קומפקטי בעל עיצוב אלגנטי ומאופק. בפנים הרכב הדבר מתבטא בשימוש בצבע השחור והאפור הכהה שמחמיאים להגה ולמושבים. לצד זה תמצאו מערכת מולטימדיה חדשנית עם מסך מגע 8", לוח מחוונים דיגיטלי Super Vision בגודל 7", מערכת התנעה עם מפתח חכם בלחיצת כפתור, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית ב-2 אזורים, מראות צד חשמליות מחוממות עם אפשרות לקיפול אוטומטי ועוד. לצד זה הרכב ההיברידי הקוריאני מאובזר בשלל מערכות בטיחות מתקדמות כגון: מערכת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עד עצירה מוחלטת, בקרת יציבות ואחיזה עם חיישני התהפכות בתוספת מעררכת בקרת משיכה. 

אנחנו ב-EV Edge הובלנו את תחום התחבורה הירוקה בארץ בעשור האחרון ויצרנו תשתית עמדות טעינה חשמליות רחבה ומרשימה, שמזרזת את בואה של המהפכה החשמלית לישראל. אם אתם מחזיקים בקיה נירו היברידי או מתכננים לרכוש אחד בעתיד הקרוב, תוכלו לטעון אותו בקלות בעמדות הטעינה החשמליות שלנו, הפרוסות ברחבי הארץ. בין היתר תגלו עמדות טעינה במקומות עבודה, עמדות טעינה לעסקים מסחריים ושלל מתחמים ציבוריים נוספים. 

מה גם, שתוכלו לרכוש עמדת טעינה אישית ולטעון את הרכב בחניון הביתי – בבניין או בבית הפרטי שלכם. כדי לסייע לכם לשמור על סוללת הרכב לזמן רב ככל שניתן, ריכזנו עבורכם טבלה עם מידע חיוני אודות טעינת רכבי קיה נירו היברידיים-נטענים. 

עמדות טעינה לרכבי קיה: נתוני טעינה כלליים לרכב Kia Niro PHEV

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
455 ק"מ טווח נסיעה
8.9 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW3.7 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

Kia Sorento PHEV

הסורונטו ההיברידי-נטען הוא דור רביעי לקרוסאובר הקוריאני. הוא הוצג לראשונה בשנת 2020, ושנה לאחר מכן הגיע לישראל. הסורנטו הוא רכב חדשני הן ברמה העיצובית והן מבחינת האופציות הקיימות בו, ביניהן – מסך מולטימדיה 10.25" בעברית, לוח מחוונים דיגיטלי, תא מטען שנפתח באופן חשמלי, 3 שורות מושבים שמתקפלים ליצירת נפח מטען עצום, יציאות USB ומיזוג בשורת המושבים השלישית ועוד שלל עזרים ואביזרים שמשפרים את החוויה עבור הנהג והנוסעים. 

מודל 2022 זכה בציון של 5 כוכבי בטיחות במבחנים של ארגון יורו NCAP ובו קיים היצע מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות ואיכותיות, כגון: מערכת לניטור בלימה ותנועה חוצה מאחור, מערכת לשמירת נתיב הנסיעה שמתקנת את את ההיגוי ושומרת על הרכב במרכז הנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירתו המוחלטת של הרכב ועוד. 

אנחנו ב-Ev Edge היינו מחלוצי המהפכה החשמלית בישראל ודאגנו להכין את התשתיות כך שהיא תגיע במלוא עוצמתה והמעבר מרכבים ממונעי דלק לחשמליים יהיה חלק, טבעי, מהיר. אם אתם מעוניינים לרכוש קיה סורנטו היברידי נטען או לחילופין יש ברשותכם אחד, תוכלו לטעון אותו בעמדות הטעינה הציבוריות שפרשנו לאורכה של הארץ. 

הורידו את האפליקציה שלנו וגלו עמדות טעינה בקרבת מיקומכם, צרו מסלולי נסיעה בעקבות עמדות הטעינה, תראו בזמן אמת האם העמדה שאתם רוצים לטעון בה פנויה, עקבו אחר מצב טעינת הרכב בזמן אמת ובצעו את התשלום בלחיצת כפתור. הכנו לכם טבלה עם פרטי טעינה לרכב זה על מנת שתטענו את הרכב בצורה חכמה ויעילה שתשמור על חיי הסוללה ותאפשר לכם להנות ממנו לזמן רב ככל שניתן. 

עמדות טעינה לרכבי קיה: נתוני טעינה כלליים לרכב Kia Sorento PHEV

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
57 ק"מ טווח נסיעה
13.8 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW3.7 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

KIA NIRO
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה