עמדות טעינה לרכבי JEEP - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי JEEP

ג'יפ הוא מותג רכבי שטח ותיק שהחל את דרכו כרכב צבאי בשנת 1941, תקופת מלחמת העולם השנייה, בעקבות הצורך של הצבא האמריקאי ברכבי סיור איכותיים שיוכלו להתמודד עם מגוון תנאי שטח מאתגרים ולשנע ציוד לחימה, אספקת מזון וחיילים לשדה הקרב באופן יעיל ובטוח.

בשלב מאוחר יותר גי'פ שווק גם למגזר האזרחי, אך הדגם הצבאי נותר בשימוש צבאות רבות ברחבי העולם, בניהן גם צבא ישראל עד לכניסתו של רכב ההאמר. על אף שמדובר במותג רכבים ספציפי, השם ג'יפ תפס בישראל כשם כוללני לרכבי שטח ו-SUV

המותג האמריקאי הותיק שואף ליצור צי רכבי שטח חשמלי במאת האחוזים עד שנת 2030 שיכלול טכנולוגיות חדשניות כגון מערכת זיהוי ביומטרית לנהג, כבל טעינה שאפשר לחלוק עם רכבים אחרים, רחפן ייעודי, נהיגה אוטונומית בשטח. היבואנית הרשמית של ג'יפ בישראל היא חברת סמלת הותיקה והמוערכת שמייבאת את מותגי הרכב היוקרתיים ביותר בעולם, לרבות אלפא רומיאו, מזראטי, ראם, פיאט כבר יותר מ-75 שנה. 

JEEP COMPASS PHEV

בשנת 2021 החלה ג'יפ להשיק גרסאות פלאג אין היברידיות לדגמים האייקוניים שלה, בניהם הקומפאס האהוב שהושק לראשונה אי שם בשנת 2006. הקומפאס ההיברדי הוא רכב המשמר את חווית נהיגת השטח במלוא עוצמתה, עם הנעה כפולה, המורכבת מיחידת הנעה היברידית ומנוע טורבו בנפח 1.3 ליטר שהשילוב ביניהם מפיק 190 עד 240 כ"ס. נכון להיום, הג'יפ קומפאס משווק בארץ ב-2 גרסאות: Limited  ו-S Model. 

לכל אחד מדגמי הקומפאס מראה מעוצב ומרשים והם מצוידים בטכנולוגיות מתקדמות לקידום נוחות ושיפור האווירה בנסיעה – Keyless, מסך מגע 8.4", מחשב דרך בלוח המחוונים, מערכת מולטימדיה חדשנית Apple Carplay. יתר על כן רכב השטח ההיברידי על גרסאותיו, מאובזר במערכות בטיחות חיוניות, לדוגמא – מערכות עזר לחנייה וזינוק בעליה, התראת סטייה מנתיב, חיישן גשם, בלימה אוטונומית במצבי חירום.  

אנחנו ב-EV Edge פרשנו מפת עמדות טעינה בקנה מידה ארצי כדי לסייע להפוך את המעבר מרכבי בנזין לרכבים היברידיים וחשמליים טבעי ככל האפשר. לצד זה יצרנו את האפשרות לרכוש ולהתקין עמדות טעינה פרטיות – עמדות טעינה במקומות עבודה, עמדות טעינה לבית פרטי או לבית משותף. 

אם אתם מעוניינים לרכוש ג'יפ קומפאס היברידי ורוצים לבדוק כיצד עליכם לטעון את הסוללה החשמלית, כדי להבטיח שחווית הנהיגה הייחודית ברכב שטח תישמר לפרק זמן ארוך ככל שניתן – ריכזנו עבורכם את כל המידע הדרוש לטעינת רכבי ג'יפ. 

נתוני טעינה כלליים לרכב JEEP COMPASS PHEV

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
50 ק"מ טווח נסיעה
11.4 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW7.4 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

עמדת טעינה לרכבי JEEP
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה