עמדות טעינה לרכבי סקודה - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי סקודה

סקודה היא יצרנית רכבים צ'כית שהוקמה על ידי ולצב קלמנט ו-ולצב לורין. החלה את דרכה בשנת 1895 כ-"לורין את קלמנט", חברה לייצור אופניים, מתחילת המאה ה-20 החלה להוסיף לרזומה שלה גם מכוניות. ברוב הארצות דוברות האנגלית, וגם כאן בישראל מבטאים את שמה של היצרנית הצ'כית עם ס', אך זו למעשה טעות נפוצה. הדרך הנכונה לבטא את שמה, כפי שהוא נאמר בשפת המקור, היא שקודה. 

רכבי סקודה הובאו לישראל עוד בימי המנדט הבריטי אך המגמה נעצרה כיוון שצ'כוסלובקיה הייתה אז חלק מברית המועצות. בשנות ה90, עם נפילת מסך הברזל, רכבי סקודה שבו לישראל. בעשור האחרון הם מככבים בעשירייה הפותחת בטבלאת הרכבים הנמכרים ביותר בארץ. מ-2015 סקודה שומרת באדיקות על המקום הרביעי והמכובד. 

יבואנית סקודה בארץ הייתה חברת סכו-קאר עד שנת 2000, באותה תקופה פולקסווגן רכשו את סקודה ועל כן הייבוא עבר מידיה של סכו-קאר לצ'מפיון מוטורס, יבואנית מותגי פולקסווגן (וחברות הבת שלה) לסוגיהם. 

Skoda Superb Phev

הסקודה סופרב היא מכונית משפחתית היברידית גדולה שהוצגה לראשונה בשנת 2001, הדור השלישי למותג יצא ב-2015 ועבר מתיחת פנים 4 שנים לאחר מכן. הסופרב מגיעה ב-4 גרסאות לבחירה: אמבישן, סטייל, ספורטליין ו-  L&K (לורן את קלמנט), כמחווה למקימי החברה. המכונית, על שלל גרסאותיה, מצוידת במיטב הטכנולוגיות ליצירת נוחות ובטיחות מיטבית בכל נסיעה.  

הסקודה סופרב מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-7.7 שניות, נפתחת ומתניעה בטכנולוגיית Keyless ומציגה מרווח גדול בפנים הרכב עם אבזור עשיר במיוחד. מושבים מפוארים לנהג ולנוסעים, לוח שעונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה צבעוני 9.2", פיקוד קולי, מערכת בקרת אקלים דו אזורית, חימום למושבים קדמיים ואחוריים, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, דלת חשמלית לתא המטען ועוד.

ברמת האבזור הבטיחותי הרכב מציע מגוון מערכות בטיחות אקטיביות יעילות – זיהוי הולכי רגל, בלימת חירום אוטונומית, מערכת המסייעת בזינוקים בעלייה, ניטור עייפות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני לחץ אוויר בצמיגים ועוד. 

אנחנו ב-EV Edge מביאים את המהפכה החשמלית לישראל עם רשת עמדות טעינה בפריסה ארצית. עד כה הצבנו מאות עמדות טעינה, ביניהן עמדות טעינה לעסקים מסחריים, עמדות טעינה לחניונים, לרשויות מקומיות. נוסף על כך יש עוד המון עמדות טעינה בבניה חדשה ועמדות טעינה אישיות לרכישה בחנות שלנו. אצלנו תמצאו עמדות טעינה לבית משותף, עמדות טעינה לבית פרטי והמון עזרים ואביזרים במחירים אטרקטיביים. אם אתם רואים בעתידכם סקודה סופרב, חשוב לדעת כיצד לטעון אותו ביעילות. הכנו לכם טבלה שממפה את נתוני הטעינה לרכבי סקודה סופרב, לחווית טעינה נכונה ופשוטה.

נתוני טעינה כללים לרכב Skoda Superb Phev

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
62 ק"מ טווח נסיעה
13 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
3.7KW הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

Skoda Enyaq IV

סקודה Enyaq IV הוא רכב פנאי חשמלי, הראשון מבית היוצר של חברת הרכבים הצ'כית. הוא הגיע לישראל בשנת 2021 ב-4 רמות גימור שונות, כל גרסה של האניאק מציעה חווית נסיעה ייחודית אך עדיין מציעה את הסטנדרט הגבוה, המוכר והידוע של רכבי סקודה.

אניאק IV לסוגיו מאובזר במיטב הטכנולוגיות והגדג'טים ליצירת נוחות ואווירה – מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 13" שתומך ב-Apple Car Play, סאנרוף חשמלי פנורמי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים עם פנל שליטה במיזוג, ופתחי מיזוג בשורת המושבים השניה ועוד פיצ'רים רבים נוספים.

בשנת 2021 עבר את מבחני הבטיחות של ארגון NCAP וזה לציונים גבוהים בהגנה על מבוגרים וילדים בפרט. ואכן הרכב החשמלי הצ'כי מגיע עם מגוון מערכות בטיחות יעילות ואיכותיות: מערכת Front Assist שמנטרת מרחק מלפנים ובולמת את הרכב כשמזהה סכנת התנגשות, מערכת לזיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית בעת נסיעה לאחור, מערכת למניעת סטיה מנתיב ועוד. 

אנחנו ב-EV Edge מציעים פתרונות תחבורה ירוקה מאז 2011 וממלאים את הארץ בעמדות טעינה לרכב חשמלי. עד כה הקמנו מאות עמדות טעינה במקומות ציבוריים שונים ומגוונים – עמדות טעינה לעסקים מסחריים, עמדות טעינה במקומות עבודה, ברשויות מקומיות, בתי ספר והיד עוד נטויה. נוסף על כך, אנו מציעים אפשרות לרכוש עמדת טעינה אישית, עמדת טעינה לבית משותף או לבית פרטי אותה ניתן להתקין בחניון הביתי ולטעון את הרכב בכל יום מחדש. אם אתם מעוניינים לרכוש סקודה אניאק IV בעתיד, מומלץ לבדוק כיצד נכון לטעון אותה על מנת לשמור את איכות הסוללה לזמן ממושך. הכנו לכם טבלה ובה מפורטים פרטי הטעינה לרכבי סקודה אניאק IV – ליצירת חווית טעינה נעימה, נוחה ובטוחה.   

 נתוני טעינה כלליים לרכב Skoda Enyaq IV

EV סוג הרכב: EV או PHEV
517 ק"מ טווח נסיעה
82 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
11KW הספק טעינה רגילה AC
125KW הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Skoda Superb Phev
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה