עמדות טעינה לרכב חשמלי בארץ - לטעון את הרכב בראש שקט - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכב חשמלי בארץ - לטעון את הרכב בראש שקט

עמדות טעינה לרכב חשמלי בארץ – לטעון את הרכב בראש שקט

פבר 2023 |

רשת עמדות טעינה איכותית ויציבה ממלאת תפקיד מרכזי במעבר לרכב חשמלי. ככל שהשתשתית הלכה והתרחבה כך גדל מספר הנהגים שבוחרים לנטוש את רכב הבנזין המסורתי לטובת רכב חשמלי אקולוגי וחסכוני. כיום אנו מציעים רשת טעינה כלל ארצית המונה למעלה מ-1,000 נקודות טעינה ציבוריות לשימוש בעלי הרכבים החשמליים. היכן תוכלו לטעון את הרכב החשמלי במרחב הציבורי, וכיצד מוצאים עמדות טעינה בקרבת אזור מגוריכם? התשובת בכתבה שלפניכם. 

מרכזים מסחריים

לאורך השנים הצבנו עמדות טעינה חשמליות במגוון רחב של מוקדים ציבוריים, ביניהם מרכזים מסחריים רבים. תמצאו עמדות טעינה לרכב חשמלי במתחמים כגון קניון TLV, קניון דיזינגוף סנטר, איקאה, מחסני השוק, רשת חצי חינם ומקומות נוספים. כל זאת במטרה לשלב את טעינת הרכב בפעילות היומיומית בצורה טבעית ויעילה. 

כך כשאתם יוצאים לעשות ''השלמות'' לבית, שופינג או בוחרים סלון חדש במרכז המסחרי המועדף עליכם, הרכב שלכם נטען ומחכה לכם כשתחזרו. עמדות טעינה לבתי עסק תורמות בין היתר, גם לבעלי המתחם, מספקת להם אפיק הכנסה נוסף, שכן כעת הם יכולים  להגדיל את הרווחים ולשפר את החוויה עבור העוברים ושבים. 

עמדות טעינה לרכב חשמלי בארץ: מקומות עבודה רבים

התקנת עמדות טעינה חשמליות במקום העבודה מקנה לארגון או החברה נקודות זכות בקרב עובדים ומשקיעים פוטנציאליים כאחד. עובדים רבים נוהגים היום ברכב חשמלי ולא כולם יכולים עדיין להתקין עמדת טעינה פרטית בביתם, כך שטעינת הרכב במקום העבודה לאורך היום, מהווה שיפור משמעותי בתנאי ההעסקה ובאיכות החיים. 

נקודה מעניינת נוספת שיש לקחת בחשבון בעת התקנת עמדות טעינה במקומות עבודה - לאור החרפה במשבר האקלים, משקיעים מעוניינים לטפח ולקדם חברות וארגונים עם ראייה ארוכת טווח, חשיבה מחוץ לקופסא בכל הקשור לנושא הקיימות, ארגונים וחברות שמשקיעים את מרצם בישום פתרונות בשטח לצמצום טביעת הרגל הפחמנית. משקיעים רבים תומכים בעקרונות מדד ה-ESG, מדד עולמי שבוחן ומדרג חברות וארגונים על פי שלושה קריטריונים: חברה, ממשל וסביבה. הצבת עמדות טעינה בחניונים מגדילה את ערך המדד ומושכת יותר משקיעים לאותו ארגון. 

המהפכה החשמלית הגיעה למקומות העבודה בישראל.  EV Edge התקינה עד כה יותר מ-800 נקודות טעינה בחניונים של חברות וארגונים רבים ברחבי הארץ בתחומי ההייטק, נדל''ן, קמעונאות ועוד. חברות מובילות כדוגמת אמדוקס, פלייטיקה, VPG גב ים, אמות, קבוצת רובינשטיין ופלקסטרוניקס אשר בחרו ב-EV Edge כספקית עמדות הטעינה החשמליות הבלעדית, והעצימו את המוניטין שלהן במשק.

בתי מלון

רשתות המלונאות הגדולות בארץ הולכות איתנו יד ביד בדרך ליצירת יעדי חופשה אטרקטיביים עבור ציבור הנוהגים ברכבים חשמליים. כחלק מפעילותנו הענפה, הצבנו עמדות טעינה חשמליות בבתי מלון מרשת פתאל, ישרוטל, כמו גם מלונות מצוינים אחרים כדוגמת דויד אינטרקונטיננטל, ניר עציון - לשימוש אורחי המלון בעת שהותם. 

יוצאים לחופשה בישראל עם כל המשפחה, החברים או בני הזוג? קחו את החשמלית שלכם אתכם ולא תצטרכו לדאוג עוד לעניין הטעינה. כשאתם עושים בטן-גב בבריכה, נהנים מארוחת בוקר מפנקת, קורעים את העיר או סתם נחים אחרי יום שלם של טיולים בסביבה, החשמלית שלכם נטענת בחניון המלון לקראת יום חדש של בילויים וכיף. 

עמדות טעינה לרכב חשמלי בארץ: גישה מהירה לרשת עמדות הטעינה

רשת עמדות הטעינה הארצית זמינה לכם בכל עת עם אפליקציית טעינה חינמית מבית EV Edge. בעזרתה תנהלו את כל היבטי הטעינה בלחיצת כפתור קטנה: החל ממעקב אחר תהליכי הטעינה בזמן אמת, סינון עמדות לפי תעריפי חשמל מקומיים וסוג הרכב שמעוניינים לטעון (בין אם אתם נוהגים ב- BYD, מיצובישי או טסלה), סימון עמדות טעינה מועדפות על המפה, תכנון מסלול טיול או עבודה לפי עמדות הטעינה, צפייה בהיסטוריית הטעינה ועד ביצוע תשלום במהירות ובקלות.

יתרון מהותי נוסף לאפליקציית הטעינה שלנו, היא תומכת בעמדות בהן מותקן מונה תעוז של חברת החשמל. מונה תעוז מחלק את היממה לתעריפי החשמל, לפי שעות ''שפל'' בהן מחירי החשמל נמוכים ו-''פסגה'' בהן מחירי החשמל גבוהים יותר. כך אתם יודעים בדיוק מתי הכי משתלם לטעון את הרכב.

לטעון את הרכב החשמלי במרחב הציבורי

עמדות טעינה לרכב חשמלי הופכות נפוצות יותר ויותר במרחב הציבורי. עד כה הצבנו מאות עמדות טעינה במקומות עבודה, מרכזים מסחריים, בתי מלון, חניונים ציבוריים ואפילו בתי ספר במטרה לספק לבעלי הרכבים החשמליים את החופש לטעון את הרכב בכל עת, בכל מקום, מבלי לדאוג בנוגע לטווח הנסיעה או מידת זמינות עמדות הטעינה. ניתן לשדרג את חווית הטעינה בעזרת אפליקציה חינמית וחביבה, להתאים אותה באופן מדויק לצרכים האישיים שלכם. עם תשתית טעינה כה רחבה, המעבר לרכב חשמלי מעולם לא הרגיש טבעי יותר.

מעוניינים במידע נוסף על טעינת רכב חשמלי בישראל? היכנסו לעמוד שאלות ותשובות וגלו כל מה שצריך לדעת על תהליכי הטעינה. מעוניינים לטעון את החשמלית שלכם בבית? כתבו לנו בעמוד צור קשר ואנו נשוב אליכם בהקדם עם תוכנית פעולה חכמה ויעילה. 

שאלות ותשובות

שאלה 1: איפה אפשר למצוא עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל?

תשובה: ניתן למצוא עמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל במגוון מוקדים ציבוריים כגון מרכזים מסחריים, מקומות עבודה, בתי מלון, חניונים ציבוריים ועוד. כמו כן, ניתן לאתר עמדות טעינה באמצעות האפליקציה החינמית של חברת EV Edge.

שאלה 2: האם כדאי להתקין עמדת טעינה לרכב חשמלי במקום העבודה?

תשובה: כן, התקנת עמדות טעינה במקום העבודה יכולה להוות יתרון עבור העובדים שנוהגים ברכב חשמלי וגם עבור הארגון עצמו שיכול לשפר את המוניטין שלו בתחום הקיימות. כמו כן, זה יכול למשוך משקיעים התומכים בעקרונות ESG.

שאלה 3: מהם היתרונות של אפליקציית הטעינה של EV Edge?

תשובה: אפליקציית הטעינה של EV Edge מאפשרת לנהל את כל היבטי הטעינה בקלות דרך הטלפון, לאתר עמדות טעינה, לעקוב אחר הטעינה בזמן אמת ועוד. בנוסף, האפליקציה תומכת במונה תעוז של חברת החשמל כך שהמשתמשים יודעים מתי הכי כדאי מבחינה כלכלית לטעון.

 

 

אולי יעניין אתכם גם:

עמדת טעינה לרכבי טסלה

עמדת טעינה לרכבי GEELY

עמדת טעינה לרכבי GAC

עמדת טעינה לרכבי BYD

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה