עמדות טעינה לרכבי מיני קופר - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי מיני קופר

מכוניות מיני קופר הקומפקטיות והוותיקות נוצרו לראשונה על ידי חברת British Motor בשנת 1958. בשנת 1969 החברה עברה מיזוג ושינתה את שמה ל-British Leyland ומאז מיני הפכה למותג עצמאי. כיום ענקית הרכב הגרמנית BMW היא זו שאחראית על המותג. לכל דגם מהסדרה המקורית, שהושקה במהלך שנות ה-60 (כדוגמת קלאבמן או קאנטרימן), יצאה גם גרסת ביצועים. דגמי הביצועים של המיני כונו קופר ומכאן נובע שמה. 

הדגמים המודרניים של המיני שואבים השראה מהמקוריים הן ברמה העיצובית והן מבחינת בחירת השמות (המבוססים על הקלאסיים). באותן שנים, מכוניות מיני השתתפו בתחרויות ספורט מוטורי ואף זכו בראלי במונטה קרלו בשנים 1964,1965 ו-1967. ב-2011 חזרה מיני למסלול המירוצים, ומאז ועד היום משתתפת באליפויות העולם בראלי. בשנת 2016 שברה שיא גינס במרוץ ה-Nurburgring – השלמת מסלול 21 ק"מ ב-45 דקות, בנסיעה על 2 גלגלים בלבד.

 ב-2021, לאחר שנים של אבות טיפוס ודגמים ניסיוניים, מיני השיקה את החשמלית הראשונה שלה שעונה לשם – מיני Electric. בדומה ליצרניות רכב גדולות מהעולם, שמאמצות פתרונות אנרגיה ירוקה, גם מיני קופר הכריזה שעד 2030 תעבור לייצור רכבים חשמליים בלבד. יבואנית מיני קופר בישראל היא דלק מוטורס, שאחראית לייבוא והפצת רכבי BMW, פורד, מאזדה ולינקולן. 

MINI Electric Cooper SE

מיני אלקטריק קופר SE היא חשמלית קומפקטית חמודה ומקסימה. היא מגיעה ב-3 וריאציות: Lounge, Legacy ו- Design. המיני אלקטריק נפתחת ומונעת ללא מפתח. בכל אחת מהגרסאות יש 4 מושבים כאשר השניים הקדמיים הם מושבי ספורט. המושב האחורי מתקפל 40:60. 

ברכב יש מערכת בקרת אקלים דו אזורית, לוח שעונים דיגיטלי ומסך מגע 8.8" צבעוני בו מותקנת מערכת ניווט מקורית, מראות צד שמתקפלות באופן חשמלי, משטח טעינה אלחוטי במשענת היד של המושב. נוסף על כך, בחשמלית הקטנה יש תמיכה ב- Apple Carplay ובה ניתן לבחור בין 4 מצבי נהיגה בהתאם לסגנון המועדף ותנאי הדרך כמו גם בחירה בין 2 מצבי בלימת מנוע לטעינת הסוללה החשמלית. 

ברמת האבזור הבטיחותי, מיני אלקטריק מציגה מערכות מתקדמות ומוכיחה שדברים גדולים באים באריזות קטנות. האבזור הבטיחותי שלה כולל מערכת בקרת אלומת אור גבוהה, התראה בפני פגיעה ברכב או הולך רגל, התראה לסטייה מנתיב, סיוע בבלימה אוטומטית בדרכים עירוניות ועוד. 

אנחנו ב-EV Edge מכינים את ישראל לעתיד של עולם הרכב – עתיד שכולו חשמלי. לאורך שנים הקמנו תשתית טעינה ארצית שכוללת מאות עמדות טעינה לרכב חשמלי והיברידי במגוון מוקדים בהם מתקיימת תנועה מרובה של אנשים. החל מבתי ספר, דרך בתי מלון ועד עמדות טעינה לחניונים. הקמנו גם עמדות טעינה בעסקים מסחריים. כמו כן, הקמנו עמדות טעינה לאוטובוסים, ויש עוד עמדות טעינה בבנייה חדשה, להתווסף להצטרף בקרוב לרשת הטעינה הארצית, שכרגע הרשת הארצית מונה מעל 900 עמדות קיימות ו-4,000 נקודות. 

את עמדות הטעינה שלנו ניתן לאתר בעזרת אפליקציית טעינה מבית EV Edge, אפליקציה ידידותית וחינמית שמאפשרת לנהל את מכלול היבטי טעינת הרכב בלחיצת כפתור קטנה ומהירה – לראות אילו עמדות יש במסלול הנסיעה שלכם, אילו עמדות פנויות, לסמן עמדות שאהבתם ותרצו לשוב אליהן, לעקוב אחר תהליך הטעינה ולשלם על הטעינה. אם אתם מחזיקים במיני אלקטריק קופר SE או מעוניינים לרכוש אחת בקרוב, חשוב להכיר את פרטי הטעינה שלה. אספנו עבורכם את הנתונים המדויקים כדי שתוכלו לטעון את המיני שלכם בחוכמה וביעילות.

נתוני טעינה כלליים לרכב MINI Electric Cooper SE 

EV סוג הרכב: EV או PHEV
235 ק"מ טווח נסיעה
32.6 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
11KW הספק טעינה רגילה AC
50KW הספק טעינה מהירה DC

 

MINI Cooper SE Countryman

מיני קופר SE קאנטרימן הוצג לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה בשנת 2010 והיה לדגם המיני הראשון (מאז רכישת המותג ע"י BMW בשנת 2000), שהיה עם 5 דלתות. זהו רכב פנאי שטח היברידי בעל עיצוב מתוחכם, שמציע מגוון פיצ'רים שהופכים כל נהיגה לחוויה בפני עצמה. את הרכב פותחים ומניעים ללא מפתח, וכשנכנסים פנימה מגלים חדשנות במיטבה. 

בגזרת הנוחות, הקאנטרימן מגיע עם גג פנורמי נפתח חשמלי, מראות צד מחוממות מתקפלות חשמליות עם נטייה קלה לשם חניה קלה, דלת תא מטען חשמלית נפתחת בקלות, מערכת בקרת אקלים ל-2 אזורים ולוח שעונים דיגיטלי עם תצוגה צבעונית. בכל הנוגע לתחום הבידור ברכב, הקאנטרימן מציע מסך מולטימדיה 8.8" צבעוני, מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים, בקר שליטה על מערכות הרכב השונות Mini Controller, מערכת Apple Carplay ועוד פיצ'רים מעניינים. 

בתחום הבטיחות הקאנטרימן מגיע עם שלל מערכות חדשניות, להתמודדות יעילה עם אתגרים רבים בדרכים. מערכת שמסייעת בביצוע בלימה אוטומטית בדרכים עירוניות, מערכת התראה בפני פגיעה בהולך רגל או רכב ועוד. אנחנו ב-EV Edge מהווים חוד החנית בתחום התחבורה החשמלית בארץ.

תוך מספר שנים הצבנו 4,000 נקודות טעינה כלל ארציות, ביניהן למעלה מ-900 עמדות טעינה ציבוריות הממוקמות במרכזים מסחריים, חניונים ציבוריים. הקמנו גם עמדות טעינה במקומות עבודה ורשויות מקומיות כחלק ממשימתנו להפוך את ישראל לחשמלית וירוקה יותר. נוסף על כך פתחנו חנות אינטרנטית לרכישת עמדות טעינה אישיות. אנו מסייעים בתהליכי התקנת עמדות טעינה לבית משותף או פרטי כדי להפוך את החיים עם רכב חשמלי מחלום רחוק למציאות ממשית. 

נוהגים במיני קופר SE קאנטרימן? הגיע הרגע ללמוד כיצד לטעון אותה נכון, כדי לשמור על חיי הסוללה ואיכויותיה הרבות לעוד שנים ארוכות ויפות. 

נתוני טעינה כלליים לרכב MINI Cooper SE Countryman

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
49 ק"מ טווח נסיעה
8.82 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
3.7KW הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Mini Electric Cooper SE
Mini Cooper Countryman SE
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה