עמדות טעינה לרכבי DS - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי DS

 אוטומובילס היא יצרנית רכבים צרפתית המתמחה בייצור רכבי יוקרה, מירוצים, מנהלים וספורט. DS היא חברת בת של קבוצת PSA, סיטרואן ושל סטלנטיס N.V – תאגיד רב לאומי האוגד תחתיו 14 יצרניות רכב מהעולם: פיאט, קרייזלר, אופל, פג'ו סיטרואן ועוד. בשנת 2009 הוקמה כשולחה של סיטרואן וב-2015 התפצלה ממנה והפכה למותג עצמאי. בשנת 2010 השיקה DS את המכונית הראשונה שלה, ה-DS3, שהייתה שייכת בעבר לסיטרואן. 

באותה שנה, מגזין Top Gear הכתיר אותה למכונית השנה בעולם. בשנת 2022 החברה השאירה את חותמה בשנית על תעשיית הרכב, כשמכונית ה-DS4 השתתפה בפסטיבל הרכב העולמי והוכתרה למכונית היפה ביותר בעולם. באוגוסט 2021 DS הכריזה היצרנית הצרפתית שהחל משנת 2024 תעבור לייצור אך ורק רכבים חשמליים. 

יבואנית רכבי DS בישראל היא קבוצת לובינסקי, אחת מיבואניות הרכב המובילות והוותיקות בישראל. לובינסקי פועלת בענף למעלה מ-80 שנה ואחראית בין היתר על יבוא רכבי אופל, פג'ו, סיטרואן ו-MG. נוסף על כך היא מספקת שירותי טרייד וליסינג להמונים. בשנת 2021 נמכרו בישראל 213 מכוניות DS, מדובר בעלייה מהשנה שקדמה לה. שכן ב-2020 נמכרו 128 יחידות בלבד ממותג היוקרה הצרפתי.  

DS 7 CROSSBACK E

אלגנטיות צרפתית במיטבה. ה-DS 7 הוא רכב קומפקטי יוקרתי היברידי, שהושק לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה בשנת 2017 כ-DS 7 קרוסאובר E. באותה שנה הושבע נשיא צרפת עמנואל מקרון ובחר ב-DS 7 כמכונית הנשיאותית שלו, והיה הראשון להשתמש ברכב מסוג קרוסאובר בטקס השבעה. 5 שנים מאוחר יותר, ב-2022, עבר המותג "מתיחת פנים" שכללה נגיעות עיצוביות קטנות, שימוש בחומרים חדשים למראה מודרני ועדכני יותר, עדכון מערכת ההנעה ההיברידית ושינוי שם – השמטת ה-Crossback משם המותג האהוב. 

רכב הפנאי הקטן הוא חוד החנית של יצרנית הרכבים הצרפתית וככזה הוא מציג כריזמה ואישיות. כבר כשנכנסים לרכב מושב הנהג זז אחורה באופן אוטומטי, מקבל את פניו של הנהג, וזז חזרה למקומו כשקמים ויוצאים מהרכב. המושבים כולם מעוצבים ליצירת נוחות מקסימלית. המושבים הקדמיים מגיעים עם פונקציות למסאז', אוורור וחימום ובמושבים האחוריים ניתן לכוון את המשענת ב-23 או 32 מעלות לנוחיותכם. 

נוסף על כך ה-DS 7 קרוסבק מצויד במיטב הטכנולוגיות ליצירת חווית נהיגה דינמית ואיכותית – לוח שעונים דיגיטלי עם מסך מולטימדיה צבעוני 12.3", מסך מגע ראשי 12" עם מערכת ניווט, פונקציה להפעלת אלמנטים שונים ברכב בפקודות קוליות, הפעלת הסמאטרפון דרך ההגה בפקודה קולית, בקרת אקלים אלקטרונית דו אזורית,  תמיכה בממשקי Apple Carplay ו-Android Auto, טעינה אלחוטית לסמארטפון, שקעי USB לטעינה במושבים האחוריים ועוד. 

הצרפתי המפואר מציג מערכות בטיחות מתקדמות שעוזרות להתמודד עם מגוון מצבים ואתגרים בדרך – מערכת התרעת ניטור מרחק מלפנים, מערכת התראת ערנות לנהג, אדפטציית מהירות, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

אנחנו ב-EV Edge מביאים את מהפכת הרכבים החשמליים וההיברידיים לישראל עם תשתית עמדות טעינה ארצית, הכוללת מאות עמדות טעינה בשלל מוקדים ציבוריים: עמדות טעינה במקומות עבודה, ברשויות מקומיות, עמדות טעינה לחניונים וגם עמדות טעינה לאוטובוסים. יחד עם זאת אנו עובדים על הקמת עמדות טעינה רבות נוספות, שיספקו מענה מהיר ונגיש לכל בעלי הרכבים ההיברידיים והחשמליים. כמו כן אנו מספקים את האפשרות לרכוש עמדות טעינה אישיות לכל אדם, ומסייעים בהתקנת עמדות טעינה לבית פרטי או בית משותף. אם אתם מתכננים לקנות רכב DS 7 קרוסבק E יוקרתי ויפיפה, חשוב שתדעו כיצד לטעון אותו, על מנת ליהנות מיתרונותיו הרבים לעוד שנים רבות. הכנו עבורכם טבלה ידידותית ופשוטה המציגה את נתוני הטעינה.  

נתוני טעינה כלליים לרכב DS 7 CROSSBACK E

PHEV סוג הרכב: EV או PHEV
62 ק"מ טווח נסיעה
13.2 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW6.6 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

DS 3 CROSSBACK E-TENSE

DS 3 קרוסבק אי-טנס, הוא רכב פנאי חשמלי יוקרתי ועוצמתי. הוצג לראשונה בתערוכת הרכב בפריז ב-2018 ועשה עלייה לישראל ביולי 2019. הוא מציג עיצוב חדשני, אלגנטי ובלתי מתנצל, כיאה למותג היוקרה הצרפתי. לאחר שתפתחו את הרכב עם טכנולוגיית Keyless (כולל חיישן קרבה שמתחיל לפעול במרחק 1.5 מטר מהרכב), ותיכנסו פנימה, תגלו שלמרות גודלו הקומפקטי הוא מרווח ונוח. 

ההגה ומושבי הרכב מרופדים בעור. המושבים הקדמיים מתכווננים לגובה ובחלקם האחורי יש מקום אחסון. המושב האחורי מתכוונן ⅓-⅔. ב-DS 3 יש קיפול מראות חשמלי, כניסת USB ועוד אחת בין המושבים הקדמיים לטעינת סמארטפון, 8 רמקולים, בקרת אקלים אלקטרונית, לוח שעונים דיגיטלי 7" ושלל פיצ'רים שמשדרגים את החוויה. בגזרת הבטיחות הרכב מצטיין גם כן, עם 3 מצבי נהיגה לבחירת הנהג (ספורטיבי, רגיל וחסכוני), בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירה על המיקום בנתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי, בלם חניה חשמלי, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית למניעת סינוור ועוד. 

המהפכה החשמלית דופקת בדלת ואנחנו ב-EV Edge מכינים את ישראל לעתיד ירוק יותר. הקמנו עד כה מאות עמדות טעינה בפריסה ארצית במגוון מוקדים ציבוריים: עמדות טעינה לעסקים מסחריים, עמדות טעינה בחניונים ועמדות טעינה במקומות עבודה. אצלנו תוכלו לרכוש עמדות טעינה אישיות ואנו נסייע בהתקנת עמדות טעינה לבית משותף או פרטי כדי להפוך את החיים עם רכב חשמלי לנוחים, יעילים ופשוטים. 

רגע לפני שרוכשים DS קרוסבק אי-טנס, מומלץ להכיר את נתוני הטעינה שלו, כדי לוודא שאתם מטעינים אותו בצורה נכונה, שמשמרת את חיי הסוללה. הכנו לכם טבלה קטנה שמסכמת בקצרה את הפרטים החשובים אודות טעינת רכב מסוג זה, כדי לעזור לכם לשמור על עוצמתו, יופיו ואיכויותיו הרבות לעוד שנים ארוכות.

 נתוני טעינה כלליים לרכב DS 3 CROSSBACK E-TENSE

EV סוג הרכב: EV או PHEV
317 ק"מ טווח נסיעה
50 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
16 אמפר זרם חשמלי
KW11 הספק טעינה רגילה AC
KW100 הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

DS7 Crossback E
DS3 Crossback E Tense
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה