עמדות טעינה לרכבי לקסוס - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי לקסוס

לקסוס היא מותג רכבי יוקרה שהוקם בשנת 1989 על ידי יצרנית הרכבים היפנית טויוטה, היא מתמחה בייצור רכבי סדאן, האצ'בק, שטח, פנאי, קונספט וספורט. בתחילת הדרך רכבי לקסוס שווקו לארצות הברית ומ-1990 התרחבה לשווקים נוספים: קנדה, אוסטרליה ובריטניה. במהלך שנות ה-90 ביססה לקסוס את מעמדה כיצרנית רכבי יוקרה מוערכת. מכירותיה הלכו וגדלו עד שבנובמבר 1999 מכרה לקסוס את הרכב המיליון בארצות הברית. 

במחצית השניה של שנות ה-2000 הפכה מחטיבה בתוך טויוטה לחברת בת שלה שפועלת באופן עצמאי, באותה תקופה נכנסה לשוק הרכבים ההיברידיים עם השקת דגם ה-RX400h והייתה לחלוצה בתחומה. והחל משנת 2019 החלה לייצר רכבים חשמליים

Lexus UX 300e

רכבי לקסוס עשו עלייה בשנת 2006, וכיום הם מוצגים ב-4 אולמות תצוגה ברחבי המדינה – בהרצליה, פתח תקווה, חיפה וירושלים. יבואנית לקסוס הרשמית בישראל היא חברת לקס מוטורס מקבוצת יוניון (המייבאת רכבי ג'ילי, GAC וחברת האם של לקסוס, טויוטה). הרכב החשמלי הראשון שלקסוס השיקה הוא רכב הפנאי הקומפקטי UX 300e. 

לקסוס UX מציג עיצוב קל לזיהוי המתבטא בחזות צעירה ומדליקה מבחוץ, ומבפנים מראה נקי ומדויק ששם דגש מיוחד על נוחות עם הגה גדול ועבה, מושבים מפנקים עם ריפוד עור וחימום, בקרת אקלים מפוצלת, גג שמש כניסה קלה לכיסא הנהג ושלל אלמנטים שמעצימים את החוויה. 

הוא מגיע מ-0 ל-100 תוך 7.5 שניות ומצויד במערכות בטיחות מתקדמות במיוחד, בניהן מערכת Lexus safety system +, שעוזרת למנוע סטיית הרכב מהנתיב, התנגשות, או תאונות עם הולכי רגל, לצד זה ישנן מערכות נוספות כמו מערכת שליטה באורות גבוהים, בקרת מהירות חכמה, זיהוי רכבים ב-"שטח מת", 8 כריות אוויר ועוד שלל פונקציות שבעזרתן ניתן לנהוג בלקסוס בראש שקט ובנחת. 

ה-UX 300e הוא רכב נהדר לזוגות צעירים המתגוררים ומתניידים בעיר ורוצים להנות מהחוויה החשמלית האותנטית. אם אתם מתכננים לרכוש לקסוס UX בעתיד, בכל הנוגע לטעינת הרכבים אתם מכוסים. 

אנחנו ב-EV Edge, חלוצי התחבורה הירוקה בישראל – קידמנו את המהפכה החשמלית כשהנושא של מעבר לרכבים ממונעים באנרגיה מתחדשת, עוד היה בחיתוליו ברחבי העולם. הקמנו תשתית עמדות טעינה ארצית המורכבת ממאות עמדות במוקדים ציבוריים: עסקים מסחריים, בתי מלון, חניונים, מקומות עבודה לצד עמדות טעינה בבניה חדשה. יצרנו את האפשרות להתקין עמדות טעינה פרטיות בבית משותף או פרטי כך שתוכלו להגיע בסוף כל יום לבית להיטען באנרגיות ליום חדש, וכך גם הרכב שלכם. ריכזנו עבורכם את נתוני הטעינה המדויקים לרכב לקסוס UX 300e, על מנת שתוכלו לדעת כיצד לטעון אותם בחוכמה וביעילות שתשמר את חיי הסוללה ואת החוויה.  

Lexus UX 300e: מפרט

EV סוג הרכב: EV או PHEV
315 ק"מ טווח נסיעה
54 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW6.6 הספק טעינה רגילה AC
KW50 הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Lexus UX 300e
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה