עמדות טעינה לרכבי ניסאן - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי ניסאן

ניסאן היא יצרנית מכוניות נוסעים ומשאיות שנוסדה בשנת 1911 תחת השם "קוואישינשה מוטורקאר וורקס" תוך 3 שנים בנתה את המכונית הראשונה שלה שנקראה DAT על שם ראשי התיבות של מייסדיה. החברה עברה גלגולים, שינויי שם ומיזוגים עם חברות אחרות ב-20 השנים הראשונות להקמתה, עד שהפכה ליצרנית הרכבים שאנו מכירים. 

את השם "ניסאן" קיבלה מעצם המיזוג עם חברת "ניהון סאנגיו" (שכן זהו שמה בגרסתו המקוצרת) ב-1933. שנה אחת מאוחר יותר השם "ניסאן" הפך לרשמי. בתחילת דרכה חברה לחברת אוסטין האנגלית והחלה לבנות את המכונית הראשונה תחת השם החדש – "דאטסון 1000", ששמה הוא מחווה לדגם ה-DAT המיתולוגי.

בשנות ה-50 החלה לייצא את תוצריה לעולם ואלו נחלו הצלחה, למרות משבר הנפט של שנות ה-70, ניסאן הייתה אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם, בגלל שהמכוניות שלה הן חסכוניות. בשנות ה-90 היצרנית היפנית הייתה על סף פשיטת רגל, אך לקראת סוף העשור נרכשה על ידי רנו הצרפתית. נשיא החברה באותם ימים, קרלוס גוהן החל בפעילות שיקום החברה – וניסאן עשתה מהפך, שבה לגדולתה תוך שנים בודדות. עקב כך, גוהן קיבל מעמד של כבוד לאומי ביפן – הוא הוזכר בתרבות הפופולארית המקומית, וקיבל מדליה מהקיסר.  

ניסאן עשתה את דריסת הרגל הראשונה שלה בשוק הרכבים החשמליים בשנת 1997, כשחשפה את הדגם "ניסאן אלטרה" בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס. אב טיפוס נוסף בשם EV-11 הושק בשנת 2009, אך היא נכנסה לשוק באופן רשמי שנה אחת לאחר מכן, עם ניסאן Leaf, החשמלית הראשונה בשיווק המוני. 

יבואנית ניסאן בישראל היא פסיפיק רכב ותחבורה בע"מ, חברת הבת של קרסו (יבואנית רנו, דאצ'יה וצ'רי). בעשור האחרון רכבי ניסאן שומרים על מקום בעשירייה הפותחת במצעדי מכירות הרכבים בישראל. 

Nissan Leaf

ניסאן Leaf ("עלה") היא מכונית חשמלית משפחתית קומפקטית, החשמלית הראשונה מבית היוצר של ענקית הרכב היפנית. כאמור היא נחשפה בשנת 2010 והייתה המכונית החשמלית הראשונה ששווקה לעולם ונחלה הצלחה מסחררת. באותה שנה זכתה ב-Green car vision Award. שנה אחת מאוחר יותר היא קטפה את התארים הבאים: מכונית השנה באירופה, מכונית השנה בעולם ומכונית השנה ביפן (בו זכתה שנתיים ברציפות). 

הדור השני של ניסאן ליף הושק בשנת 2019, מבחינה עיצובית הוא נשען על הקודם אך משפר את הביצועים ומגדיל את טווח הנסיעה. המכונית מציגה עיצוב אלגנטי ונקי ומאובזרת במגוון פיצ'רים ליצירת חווית נהיגה נוחה ומהנה – פתיחה ונעילה בטכנולוגיית Keyless, מראות צד עם כוונון חשמלי, לוח שעונים דיגיטלי 7", מסך מולטימדיה במרכז הדשבורד 8", Bluetooth, תמיכה באפליקציות Apple Carplay ו-Android Auto, חיבור USB מקדימה, חיבור AUX, חיישן גשם, ועוד. 

בתחום הבטיחות, הניסאן ליף מציגה מגוון מערכות לשמירה על בטיחות הנהג והנוסעים בדרך – התראה על סטייה מנתיב, התראת תנועה חוצה מאחור, בלימת חירום אוטומטית עם מערכת זיהוי הולכי רגל, אזהרת התנגשות מקדימה וכן הלאה. 

המהפכה החשמלית עשתה עליה והיא מתרחשת במלוא העוצמה, כל זה הודות לתשתית עמדות טעינה איכותית ורחבה. EV Edge עמלה מאחורי הקלעים במשך שנים כדי לקדם את תחום התחבורה החשמלית בישראל, ולהביא את המהפכה למחוזותינו. מאז 2019 הקימה רשת עמדות טעינה ארצית הכוללת עמדות טעינה במרכזים מסחריים, עמדות טעינה במקומות עבודה, בחניונים, רשויות מקומיות ומגוון מוקדים ציבוריים שמהווים חלק בלתי נפרד מן השגרה היומית. 

לצד זה פיתחנו עמדות טעינה אישיות אותן ניתן להתקין באזורי מגורים – עמדות טעינה לבית פרטי ועמדות טעינה לבית משותף שאנו מסייעים לכם בכל תהליך ההתקנה, מרגע רכישת העמדה ועד שהיא עומדת בחניון הביתי, מוכנה לשימוש. מתכננים לרכוש בקרוב ניסאן ליף? כדאי להכיר את הרגלי הטעינה שלו על מנת לשמור על חווית הנסיעה ברכב חשמלי לזמן ממושך ככל שניתן. הכנו לכם טבלה קטנה ופשוטה שמתמצתת לכם את עיקרי הטעינה.    

נתוני טעינה כלליים לרכב Nissan Leaf

EV

סוג הרכב: EV או PHEV

458 ק"מ

טווח נסיעה

40 קוט"ש

קיבולת סוללה

חד פאזי

חיבור מתאים

Type 2

סוג שקע

32 אמפר

זרם חשמלי

KW6.6

הספק טעינה רגילה AC

KW50

הספק טעינה מהירה DC

 

Nissan E-NV200

ניסאן E-NV200 היא מסחרית חשמלית קטנה המתאפיינת בעיצוב קלאסי, נקי ומינימליסטי, מצוינת לנסיעות עירוניות. גרסת קונספט הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב הבינלאומית של צפון אמריקה שנערכה בדטרויט, והמכונית החלה להיות משווקת לקהל הרחב בתערוכת ז'נבה ב-2014. E-NV200 הגיעה לישראל בינואר 2020.

בגזרת הנוחות היא מציגה מגוון פיצ'רים לנסיעה מהנה –  מערכת מולטימדיה, חיבור AUX, חיבור USB, Bluetooth, מערכת בקרת אקלים, הנעה בלחיצת כפתור, נפח תא מטען מרשים שנע בין 1,900 ל-3,400 ליטרים, תמיכה באפליקציות Android Auto ו-Apple Carplay ופיצ'רים נוספים. 

בכל הנוגע לבטיחות, המסחרית החשמלית מגיעה עם מגוון מערכות, שעוזרות לשמור עליכם, על הנוסע שלצידכם ועל הסחורות שלכם בדרכים – מצלמת חנייה אחורית עם חיישן, ייצוב הרכב בעליות, ניטור היגוי ובלימה, התראה מפני גניבות ומערכות נוספות. 

EV Edge הופכת את המעבר לרכב חשמלי לפשוט, נוח וטבעי עם תשתית טעינה כלל ארצית – 1,000 עמדות טעינה המוצבות במרכזים מסחריים, בתי ספר, בתי מלון, מקומות עבודה וזאת רק ההתחלה כי יש עוד המון עמדות טעינה בבניה חדשה. בואו לגלות עמדות טעינה חשמליות בדרך שלכם עם אפליקציית EV Edge, אפליקציה חינמית בה ניתן לנהל את כל היבטי הטעינה בלחיצת כפתור קטנה. אם תמיד חלמתם לטעון את הרכב בחניון הפרטי, מתחת לבית, תגשימו אותו בקלות עם עמדות הטעינה הקומפקטיות והחכמות שלנו. 

צרו איתנו קשר, ויחד נגדיר את הצרכים שלכם ונעזור בתהליך ההתקנה, משלב תכנון ההקמה ועד שהעמדה תהיה מוכנה לפעולה. הובולות הם חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם ואתם מתכננים להפוך אותן לידידותיות לסביבה עם ניסאן E-NV200? חשוב להכיר את פרטי הטעינה על מנת לשמר את תכונותיה לאורך זמן ולהמשיך בשגרת העבודה בצורה יעילה ופשוטה. בטבלה שלפניכם, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על טעינת רכבי ניסאן E-NV200.    

נתוני טעינה כלליים לרכב Nissan E-NV200

EV

סוג הרכב: EV או PHEV

200 ק"מ

טווח נסיעה

40 קוט"ש

קיבולת סוללה

חד פאזי

חיבור מתאים

Type 1

סוג שקע

32 אמפר

זרם חשמלי

KW6.6

הספק טעינה רגילה AC

KW50

הספק טעינה מהירה DC

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Nissan Leaf
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה