עמדות טעינה לרכבי Renault - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי Renault

רנו היא יצרנית רכבים צרפתית שהוקמה בשנת 1899 על ידי שלושה אחים – לואי, פרננד ומרסל רנו. מרסל ופרננד היו אמונים על הפן השיווקי והכלכלי של החברה ואילו לואי, שהיה מהנדס במקצועו התמקד בפן התכנון ופיתוח הרכבים. החברה הוותיקה לוקחת חלק פעיל בענף הספורט המוטורי עוד מתחילת הדרך ומציגה היצע רחב של רכבים פרטיים ומסחריים, שבתקופת מלחמות העולם כלל גם מטוסים, אוטובוסים, טנקים ורכבים חקלאיים.

החל משנת 2008 החלה רנו לעסוק גם בתחבורה חשמלית – אז הציגה לעולם מכונית קונספט חשמלית בשם E.Z (Zero Emission) ובשנת 2011 החלה ליצור רכבים חשמליים בקנה מידה תעשייתי עד שבשנת 2013 הייתה ליצרנית הרכב החשמלי המובילה ביבשת אירופה. 

היבואנית הרשמית של רנו בישראל היא קרסו מוטורס, יבואנית רכב וותיקה שפועלת עוד מהימים שלפני קום המדינה. היא אחראית על ייבוא רכבי ניסאן יפניים ודאצ'יה רומניים ועל סיפוק שירותי ליסינג והשכרת רכב.

Renault Zoe

רנו זואי היא סופר מיני חשמלית, יפהייפיה, חדשנית ואיכותית שמספקת חווית נהיגה שקטה וחלקה. היא הושקה לראשונה בשנת 2012 , פעם נוספת בשנת 2016 בגרסה משופרת וגלגולה הנוכחי הגיח לאוויר העולם בשנת 2020. עם כל גרסה הלכה והשתפרה קיבולת הסוללה ואיתה גדל גם טווח הנסיעה. רנו זואי זכתה בתואר "המכונית החשמלית הקטנה הטובה ביותר" בטקס הפרסים What Car?  הבריטי המפורסם, במשך 7 שנים ברציפות, וקיבלה ציון 5 כוכבים במבחני הבטיחות של יורו NCAP. 

החשמלית הקטנה מאופיינת באסתטיקה נקייה, מינימליסטית שמזכירה מעט דגמים אחרים של היצרנית הוותיקה, כמו כן,אובזרת במערכות בטיחות מתקדמות כדוגמת חיישני אור וגשם, מערכת בקרת אקלים, בקרת שיוט עם פונקציית הגבלת מהירות, מערכת קולית לזיהוי הולכי רגל, סיוע בעלייה, שמירת מרחק. 

נוסף על כך, זואי מצוידת במערכות מולטימדיה חדשניות הכוללות מסך מגע 7", 4 רמקולים מובנים, מערכת שמע TMArkamys, יש לה מראות חשמליות מתכווננות והיא מופעלת בטכנולוגיית Keyless.

אנחנו ב-EV Edge מקדמים את מהפכת התחבורה הירוקה בעזרת מפת עמדות טעינה ענפה הנפרשת מצפון ועד דרום במקומות ציבוריים מרכזיים, כדי לספק מענה מיטבי למארג בעלי הרכבים החשמליים הנוכחי והעתידי. 

רנו זואי היא חשמלית קטנה ומקסימה שמיועדת לנסיעות עירוניות, מה שהופך אותה למתאימה במיוחד לזוגות, רווקים או משפחות צעירות. אם אתם מחזיקים ברנו זואי חשמלית או מתכננים לרכוש אחת בעתיד הקרוב ומעוניינים לגלות מידע חיוני אודות טעינת המכונית, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על טעינת רנו זואי.

נתוני טעינה כלליים לרכב Renault Zoe

EV סוג הרכב: EV או PHEV
306 ק"מ טווח נסיעה
41 קוט"ש קיבולת סוללה
תלת פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW22 הספק טעינה רגילה AC
הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה