עמדות טעינה לרכבי SERES - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדת טעינה לרכבי SERES

סרס היא יצרנית רכבים חשמליים שהוקמה בארצות הברית בינואר 2016, כחברת בת של ענקיות הרכב הסיניות SOKON ו-  Dongfeng במטרה להתברג בחזית תעשיית הרכב החשמלי העולמית. שנה אחת בלבד לאחר שנוסדה, רכשה סרס את יצרנית הרכבים הוותיקה AM General, המתמחה ברכבים כבדים ואחראית על מותג ההאמר המפורסם ועל המשאיות הצבאיות מסדרת Humvee. 

באותה תקופה הקימה חמישה מתקני מחקר ופיתוח: בגרמניה, ארצות הברית, סין ויפן – מה שהפך אותה לחברת הרכב החשמלי היחידה באותה תקופה להקים מרכזי ייצור בסין וארצות הברית גם יחד. כיום סרס נמנית בין חברות הרכב החשמלי המובילות בשוק העולמי. יבואנית סרס בארץ היא חברת טלקאר, אחת מיבואניות הרכב הבולטות בשוק הישראלי שפועלת בענף משנות ה-70 המוקדמות ואחראית על יבוא מותגי רכב קוריאניים מהשורה הראשונה – קיה וסאנגיונג. 

SERES 3 EV

SERES 3 EV  הידוע בשווקים אחרים גם כ-E3 ו-SF3 הגיע לארץ באביב 2021 ובסיום אותה שנה מכר 142 יחידות, אך זו הייתה רק ההתחלה, כי ברבעון הראשון של שנת 2022 התברג במקום הרביעי ברשימת הרכבים החשמליים הנמכרים ביותר בישראל, עם 258 מסירות. 

הסרס 3 הוא SUV המאופיין בחזות נקייה ומודרנית מבחוץ וחלל הרכב הפנימי משלים את האסתטיקה עם מושבים דמויי עור שניתן להפעיל בצורה חשמלית וגג שמש פנורמי שמעצים את המרחב הקיים ונותן תחושה של עומק.

 הSUV החשמלי מאובזר בסוללת ליתיום ברזל פוספט ובשלל מערכות שהופכות את חווית הנהיגה לשקטה, שלווה ואיכותית – מערכת מולטימדיה 10.25" בשפה העברית, מסך לוח מחוונים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים אחוריים, משטח טעינה אלחוטי לסמאטרפון. את הרכב פותחים, נועלים ומניעים בטכנולוגיית Keyless. 

מבחינת מערכות הבטיחות, ניתן למצוא ברכב 6 כריות אוויר, מצלמות היקפיות, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ומערכות התראה לסטייה מנתיב ולשמירת מרחק עם רכב מלפנים. לסרס 3 ישנה מקבילת בנזין בשם 'גלורי' שמשווקת בסין ובמדינות אחרות תחת DFSK, חברת אחות של סרס.

אנחנו ב-EV Edge מובילים את המהפכה החשמלית בישראל באמצעות מפת עמדות טעינה רחבה שנפרשת מצפון עד דרום הארץ ומוצבת במתחמים מרכזיים שרבים מבלים בהם באופן טבעי, כחלק משגרת יומם, לצד זה ישנן לא מעט עמדות טעינה בבנייה חדשה. באופן הזה אנו מספקים מענה פשוט, חסכוני ונגיש לבעלי הרכבים החשמליים הנוכחיים והעתידיים גם יחד, שיכולים לטעון את הרכב במגוון רחב של מקודים בצורה בטוחה וחדשנית.

זה רק עניין של זמן עד שהרכב החשמלי יהפוך לסטנדרט בכבישי הארץ, כך שאם אתם מתכננים לרכוש סרס 3 בקרוב ומעוניינים לדעת כיצד לטעון אותו ביעילות, הכנו בשבילכם טבלה מסודרת ופשוטה שמפרטת את מאפייני הטעינה של רכבי סרס.   

נתוני טעינה כלליים לרכב SERES 3 EV

EV סוג הרכב: EV או PHEV
300 ק"מ טווח נסיעה
52.7 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
KW6.6 הספק טעינה רגילה AC
KW100 הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

Seres 3 EV
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה