3 עובדות שירגיעו את ''חרדת טווח הנסיעה'' - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

3 עובדות שירגיעו את "חרדת טווח הנסיעה"

יול 2021 |

בסרטים רבים אנו רואים חבורת צעירים בעיצומו של מסע ברכב במדבריות של קליפורניה, כשהם נהנים מהרוח הנושבת בשיער ותחושת החופש. פתאום המכונית שלהם נעצרת, לא מתניעה, שובקת חיים, והם נתקעים באמצע שום מקום, נאלצים לדחוף אותה כדי להמשיך בדרכם, בתקווה להיתקל בציוויליזציה. זו התמונה שאנשים רבים רואים בראשם כשהם חושבים על נהיגה ברכב החשמלי, זו ''חרדת טווח הנסיעה'' והיא מונח מוכר בעולם הרכבים החשמליים, המתאר את החשש שהסוללה של המכונית לא תספיק לשימוש הרצוי ברגע נתון, כלומר, היא עלולה להתרוקן לפני שתגיעו למחוז חפצכם, וכמו הנערים בסרט, אתם תישארו בכביש מרוחק ללא יכולת לעשות דבר - לא עוד, ריכזנו עבורכם 3 עובדות שירגיעו את הרוחות ויהפכו את הנסיעה ברכב החשמלי לפשוטה וחווייתית.

מבחר עמדות טעינה בפריסה ארצית

אנחנו ב- EVEDGE עומלים כבר זמן רב כדי להכין את התשתית להפיכתה של מדינת ישראל לחשמלית, ולשם כך אנו פרסנו כ-80 תחנות טעינה חשמליות (והיד עוד נטויה) שמתחלקות ל-2 סוגים:

  • טעינה רגילה (AC) - מטעינה את סוללת הרכב החשמלי במלואה בפרק זמן של כמה שעות בעוצמה של עד 22KW
  • טעינה מהירה (DC) - טוענת את הרכב בפרק זמן של בין שעה ל-20 דקות בעוצמה של עד 50KW.

את עמדות הטעינה שלנו הקמנו בכל רחבי הארץ, מצפון ועד דרום, מראש פינה עד אילת, כדי להבטיח שתהנו מנסיעה רצופה ללא מעצורים, ללא מכשולים, ללא קטיעה בטרם עת. שתגיעו ליעדכם בבטחה, וממנו חזרה הביתה, ובכלל מכל מקום כמעט לכל מקום ברחבי הארץ לבחירתכם, כאשר הסוללה של רכבכם טעונה ומוכנה בכל עת, לכל תרחיש. במסגרת הובלת המהפכה, הצבנו תחנות טעינה במספר מוקדים לנוחיותכם:

  • מרכזים מסחריים
  • בתי חולים
  • בתי מלון
  • חניונים
  • קניונים
  • בתי ספר ואוניברסיטאות
  • סביבת מגורים - בתים פרטיים ומשותפים
  • מקומות עבודה

אפליקציה ידידותית למשתמש

הכנו עבורכם אפליקציה ייעודית חינמית וידידותית לאיתור וניהול עמדות טעינה לכלי רכב חשמליים. כך כשאתם נוסעים באוטו חשמלי קטן אתם יכולים לאתר תחנות חופפות למסלול הנסיעה שלכם בכל עת, לתכנן את המסלול שלכם מראש בהתאם לעמדות שגיליתם, לסמן עמדות טעינה מועדפות, לנווט בין עמדות בהתאם למיקומכם, לבדוק בזמן אמת האם העמדה שבחרתם זמינה לשימוש, להתעדכן בתעריפים של עמדה זו, לראות את מצב הטעינה של הרכב שלכם (ולקבל התראה לטלפון כאשר היא מסתיימת), להציץ בהיסטוריית הטעינות והחיובים, ובעיקר להנות משקט נפשי כשאתם נוהגים ולגלות יעדים מעניינים בדרך, שלא הייתם מגיעים אליהם לולא נסעתם בעקבות עמדות הטעינה.

טעינה בהתאמה אישית

באמצעות ביקור קצרצר באתר שלנו תגלו את מגוון הרכבים החשמליים הקיימים בשוק המקומי, נכון לרגע כתיבת שורות אלה, עם פירוט על זמני הטעינה וקיבולת הסוללה של כל אחד מהם, ביניהם תוכלו למצוא את החשמלית שלכם, ולהכיר אותה ואת צרכיה טוב יותר, וכך לדעת כיצד להטעין אותה בצורה אפקטיבית שתאריך את חיי הסוללה שלה ככל שניתן ותמגר את הפחד בדרכים. כמו כן אתם יכולים לבדוק כמה בדיוק עולה לכם לרכוש עמדת טעינה חשמלית משלכם, בהתאם לחיבור החשמל שברשותכם והמקום בו תרצו להציב אותה, בין אם זה בבית פרטי, משותף או מקום עבודתכם. אם וכאשר תרצו להתקין עמדת טעינה משלכם, תוכלו לעדכן אותנו כאן.

''חרדת טווח הנסיעה'' היא תופעה ידועה אך בדומה לפחדים אחרים, גם היא נובעת מההתמודדות עם דבר חדש שאינו מוכר לנו, שאנו לא רגילים אליו ולא בקיאים בו עדיין, וזה מובן לחלוטין. אך אנחנו כאן כדי לפזר את מסך הערפל ולהראות לכם שאין ממה לחשוש, כי בתכנון מוקדם של מסלול הנסיעה והיכרות עם המכונית שברשותכם, אתם יכולים להגיע לאן שרק תרצו, ולהטעין את החשמלית שלכם בכל אחת מעמדות הטעינה שלנו, אותן תוכלו למצוא ולתפעל בעזרת אפליקציה נוחה וידידותית. כך תוכלו להניח את החששות בצד הדרך, ופשוט להנות מהנסיעה ומהיתרונות הרבים של הרכב החשמלי שברשותכם.

שאלות ותשובות

מהי "חרדת טווח הנסיעה" ומה גורם לה?

"חרדת טווח הנסיעה" היא החשש שסוללת הרכב החשמלי תתרוקן לפני שמגיעים ליעד הרצוי. התופעה נובעת מחוסר הניסיון עם רכבים חשמליים, שעדיין אינם מוכרים ומוטמעים בקרב רוב הנהגים.

אילו פתרונות מציעה חברת EVEDGE כדי להתמודד עם "חרדת טווח הנסיעה"?

EVEDGE הקימה תשתית נרחבת של עמדות טעינה בפריסה ארצית, הכוללת גם טעינה מהירה לאורך נתיבי נסיעה. כמו כן קיימת אפליקציה לאיתור וניהול תהליך הטעינה ומידע מפורט על משך טעינה של דגמי רכב שונים.

האם EVEDGE מציעה פתרונות טעינה לשימוש ביתי?

כן, EVEDGE מאפשרת רכישה והתקנה של עמדות טעינה ביתיות המותאמות אישית לסוג הרכב, חיבור החשמל הקיים ומיקום ההתקנה הרצוי (בית פרטי/משותף/עבודה).

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה