עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי: 4 יתרונות בולטים - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

תמונת חזית מצפון לדרום לאחר החלפת עמדות ה DC

עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי: 4 יתרונות בולטים

פבר 2023 |

תשתית הטעינה של EV Edge מונה למעלה מ-1,000 נקודות טעינה בפריסה ארצית. היא כוללת עמדות טעינה מסוג AC ו-DC (מהירות ואולטרה מהירות) המוצבות בנקודות אסטרטגיות, המהוות חלק בלתי נפרד מהשגרה של כולנו, החל ממקומות עבודה, חניונים ועד בתי ספר. עמדות טעינה AC מאפשרות לטעון את החשמלית או ההיברידית שלכם בפרק זמן של 5-9 שעות והן זמינות לרכישה פרטית והתקנה בבתים. לעומת זאת, את עמדות טעינה DC תמצאו במרחב הציבורי בלבד, ואיתן תטענו את הרכב מ-0 עד 80% סוללה בפרק זמן של 20 דקות עד שעה. אם תרצו להגיע לטעינה מלאה של 100%, תצטרכו להמתין בסביבות השעה. זמן הטעינה משתנה מעמדה לעמדה ומושפע במידה רבה מקיבולת סוללת הרכב, הספק גוף הטעינה וההספק המקסימלי שהרכב יכול לקבל. לוקחים את הרכב לסיבוב ומתלבטים אם לעצור בעמדת טעינה DC בדרך? אספנו עבורכם 4 סיבות טובות לטעון את הרכב בעמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי.  

תפעול פשוט ונוח – עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי ממלאת את סוללת הרכב תוך זמן קצר כשנמצאים בדרכים. מחברים את כבל הטעינה, ממתינים פחות משעה וממשיכים בנסיעה חלקה ורציפה, זה כל הסיפור. כך אתם מספקים לרכב שלכם את החשמל שהוא זקוק לו כדי להתניע את המשך היום שלכם, מבלי להתעכב או להתמהמה יותר מדי. במיוחד אם אתם משתמשים באפליקציית EV Edge, המסייעת לכם במעקב אחר תהליך הטעינה בזמן אמת ושולחת התראה לנייד כשהרכב טעון ומוכן לצאת לדרך. 

הגדלת טווח הנסיעה - כשטוענים את הרכב בעמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי, מוסיפים בכל כמה דקות כמה עשרות קילומטרים לטווח הנסיעה שלכם, שעושים את ההבדל בדרך ליעד ומרגיעים את חרדת הטווח. בעזרת אפליקציית EV Edge תוכלו לסנן את העמדות על מפת הטעינה הארצית לפי פרמטרים שונים, ביניהם סוג הרכב שברשותכם. כך תוכלו למצוא את עמדות הטעינה המהירות המתאימות לכם בדיוק. 

חיסכון בעלויות הרכב השוטפות - כשטוענים את הרכב בעמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי, חוסכים עלויות רבות בטווח הרחוק. עלות טעינה מהירה נקבעת לפי עלות לקוט''ש בעוד שמחיר הדלק נקבע פר ליטר. כל מילוי מיכל דלק במלואו ידרוש מכם להקריב כמה מאות שקלים, שמצטברים לאלפי שקלים בשנה. עם אפליקציית EV Edge תוכלו לחסוך עוד יותר בעלויות הטעינה, ולקבל מידע על תעריפי חשמל מקומיים. תראו באילו שעות החשמל זול או יקר יותר במהלך היום ותטענו את הרכב בעמדות טעינה DC אשר מרביתן תומכות במונה תעו''ז, כלומר, תעריף בהתאם לעומס המערכת וזמן הצריכה. מונה תעו''ז של חברת החשמל, מחלק את צריכת החשמל היומית ל-2 פרמטרים: שעות בהן החשמל זול יותר (שעות ''שפל'') ושעות בהן הוא יקר יותר (''פסגה''), כך תדעו מתי הכי משתלם לטעון את הרכב בעמדה.

עידוד מעבר לתחבורה חשמלית - עמדות טעינה מהירה לרכב חשמלי מצויות בפריסה רחבה בארץ. לאחר שמורידים את האפליקציה שלנו, כל אחד ואחת יכולים לנווט אליהן, לבסס עליהן מסלולי נסיעה ולהשתמש בהן לטעינת הרכב הפרטי. עמדות טעינה DC טוענות את הרכב במהירות וביעילות, וכך הופכות את האלמנט שגרם לנהגים רבים להסס בנוגע למעבר לרכב חשמלי, הטעינה, לאחת הסיבות המרכזיות לעשות את הצעד, כי היא כל כך פשוטה, חסכונית ונוחה לתפעול. 

עמדת טעינה DC - פתרון זמין ואיכותי

המהפכה החשמלית עשתה עלייה וכל זה הודות לתשתית טעינה איכותית ורחבה. רשת הטעינה של EV Edge היא הגדולה בישראל, עם עשרות עמדות מהירות ואולטרה מהירות פרוסות בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום. עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי (DC) מספקת לנהגי הרכבים החשמליים מספר יתרונות משמעותיים, בין היתר - חיסכון בעלויות הרכב, חווית משתמש נוחה ופשוטה והגדלת טווח הנסיעה במהירות ובקלות. אי לכך, עמדות טעינה DC מזרזות את המעבר לתחבורה חשמלית והופכים אותה לכמה שיותר טבעית. 

מתכננים לצאת לטיול ומחפשים תחנת עצירה עם עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי? היכנסו לכאן וגלו את מיקומן של עמדות טעינה DC לקבלת השראה למסלול הנסיעה. 

שאלות ותשובות

שאלה: מהם היתרונות המרכזיים של טעינת רכב חשמלי בעמדת טעינה מהירה (DC)?

תשובה: יתרונות הטעינה בעמדת DC כוללים תפעול פשוט ונוח, הגדלת טווח הנסיעה בזמן קצר, חיסכון בעלויות הרכב לעומת דלק, ועידוד המעבר לתחבורה חשמלית.

שאלה: כיצד אפשר לחסוך בעלויות הטעינה של הרכב החשמלי?

תשובה: ניתן לחסוך בעלויות הטעינה על ידי שימוש באפליקציית EV Edge לבדיקת תעריפי החשמל ומיקום עמדות הטעינה לפי עלות לקוט"ש.

שאלה: היכן ניתן למצוא עמדות טעינה מהירה של חברת EV Edge?

תשובה: רשת הטעינה של EV Edge כוללת עשרות עמדות טעינה מהירות ואולטרה מהירות הפרוסות בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ. ניתן למצוא את מיקומן המדויק באמצעות אפליקציית EV Edge.

שאלה: מה מומלץ לעשות לפני יציאה לטיול עם רכב חשמלי?

תשובה: לפני יציאה לטיול עם רכב חשמלי מומלץ להיכנס לאפליקציית EV Edge ולבדוק היכן ממוקמות עמדות הטעינה המהירות לאורך המסלול המתוכנן. כך ניתן לתכנן את העצירות לטעינה ולהבטיח שהרכב יגיע בנוחות ליעד.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא:

סוגים של עמדות טעינה מהירות מבית EVEDGE

עמדת טעינה מהירה מסוג דלתא- במיגדל TOHA  בתל אביב

עמדת טעינה מהירה מסוג דלתא- במיגדל TOHA  בתל אביב

 

עמדת טעינה מהירה מסוג טריטיום- מלון בראשית במיצפה רמון

עמדת טעינה מהירה מסוג טריטיום- מלון בראשית במיצפה רמון

 

עמדת טעינה מהירה מסוג ABB - גזית סינמה סיטי

גזית - סינמה סיטי ראשון לציון חניון חיצוני

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה