עמדות טעינה לרכבי Aiways - המדריך המלא והמקיף לשנת 2024 - EVEDGE

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

עמדות טעינה לרכבי Aiways

אייווייס היא יצרנית רכבים חשמליים שהוקמה בשנת 2017 בסין, יש לה מספר שלוחות ברחבי אירופה, במדינות כמו הולנד, גרמניה, שוויץ, איטליה והחל משנת 2021 גם בישראל, נוסף על כך היא מחזיקה בחברת בת בשם גומפרט אייווייס אוטומוביל, המתמחה בייצור רכבי על חשמליים. 

שמה של החברה נגזר מהמילה הסינית Ai  שפירושה אהבה, כך שהרעיון העומד בבסיסה הואLove is on the way. אייווייס השיקה את החשמלית הראשונה שלה, Aiways U5, בתערוכת הרכב של בייג'ין בשנת 2018 ושנה מאוחר יותר הציגה אותה בתערוכת הרכב הבינלאומית בז'נבה. המותג הסיני עשה עלייה במרץ 2021 באדיבות קבוצת בליליוס, היבואנית הרשמית של אייווייס בישראל. שלושה חודשים מאוחר יותר הציגה קבוצת בליליוס חנות פופ אפ בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה במטרה להציג את המותג החשמלי הסיני לקהל המקומי.   

Aiways U5

אייווייס הוא רכב פנאי יפהייפה, עוצמתי ובו מושם דגש מיוחד על בטיחות וחווית נסיעה חלקה ונעימה. האיווייס U5  הוא הראשון להציג שלדה שמורכבת משילוב של אלומיניום ופלדה, שילוב שזיכה את הרכב בציון של 5 כוכבים במבחני האמידות האירופאיים NCAP. 

נוסף על כך, ה- U5מאובזר במערכות מתקדמות שמתאימות את הנהיגה לתנאי הדרך ולאופי התנועה – מערכת בלימת חירום אוטונומית, חיישן שיוט שעוזר לשמור על מהירות נסיעה ומרחק קבוע בין הרכב שלכם לרכב שלפניכם, כריות אוויר שמעניקות ריפוד היקפי ששומר על הנוסעים ועל הנהג ומקטין את חומרת הפגיעה בעת תאונה, מערכת מתקדמת שמסייעת בשמירה על נתיב הנסיעה ומתקנת את ההיגוי באופן אוטומטי כדי למנוע סטייה, 5 מצלמות HD, 12רדארים, ביניהם רדאר גלי 3 מ"מ, ו-2 מצלמות המוצבות בפנים הרכב ומעניקות שדה ראיה של 360 מעלות. 

יתר על כן, אייווייס מכיל טכנולוגיה חדשנית שמסייעת בנהיגה בפקקים, מפסק שמקצר את המעגל החשמלי ברכב ומבטל את נעילת הדלתות בעת תאונה באופן אוטומטי כדי למנוע התלקחות ולאפשר לנוסעים להיחלץ בזמן. אנחנו ב- EV Edge מקדמים את המהפכה החשמלית בישראל, עד כה הקמנו מאות עמדות טעינה חשמליות בפריסה ארצית שהופכות את החיים עם רכב חשמלי לנוחים, פשוטים ונגישים לכל, כמו כן יצרנו את האפשרות להקים עמדות טעינה לבית משותף  וכן עמדות טעינה במקומות עבודה. 

כך שאם יש בבעלותכם רכב חשמלי מדגם Aiways U5 או שאתם מתכננים לרכוש אחד בעתיד הקרוב ותרצו לדעת כיצד לטעון אותו על מנת לשמור על יופיו ויתרונותיו לאורך זמן, הכנו לכם טבלה שמציגה את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת כשאתם מטעינים את רכבי Aiways U5.

נתוני טעינה כללים לרכב Aiways U5

 

EV סוג הרכב: EV או PHEV
410 ק"מ טווח נסיעה
63 קוט"ש קיבולת סוללה
חד פאזי חיבור מתאים
Type 2 סוג שקע
32 אמפר זרם חשמלי
6.6KW הספק טעינה רגילה AC
92KW הספק טעינה מהירה DC

 

רוצים לקבל מידע נוסף בנושאים שונים בתחום עמדות הטעינה והחשמל? 

לפניכם מאמרים מומלצים שכתבנו אשר מאגדים את כל המידע שצריך לדעת על מהפכת החשמל:

לעמדת טעינה, התקנה

השאירו פרטים:

עמדת טעינה לרכבי Aiways
לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה