זה הזמן להכין את תשתיות הבניין המשותף למהפכת הרכבים החשמליים שכבר כאן! - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

זה הזמן להכין את תשתיות הבניין המשותף למהפכת הרכבים החשמליים שכבר כאן!

אוק 2021 |

בעלי הרכבים החשמליים נהנים מאיכות חיים שאין שנייה לה, בכל פעם שעולים לרכב הם חווים נסיעה שקטה ונינוחה, ויכולים לעשות כברת דרך מכובדת בין טעינה לטעינה. למרות שיש אינספור עמדות טעינה שפרוסות לאורכה ורוחבה של ארצנו הקטנטונת, שהם יכולים לאתר בלחיצת כפתור ולהשתמש בהן בקלות בעודם בדרכים - אין כמו הבית, גם בחניון של הבניין אפשר לטעון, ולחסוך המון. אך כדי שהמהפכה החשמלית תגיע לפתח הבית, יש להכין את תשתיות בניין המגורים לבואה בצורה אופטימלית, ובדיוק בשביל זה אנו כאן.

בדק בית

לגור בבית משותף פירושו לחלוק את מכלול המשאבים שלו עם דיירים נוספים - חדרי המדרגות, מתקני הגז והמים, המקלט וכמובן, החשמל. כאשר כל שינוי או תוספת שמכניסים לבניין, משפיעים באופן ישיר על אורח חייהם ורווחתם של הדיירים האחרים, לכן כדי להתקין דוד שמש חדש, מעלית או עמדת טעינה חשמלית בחניון מתחת לבית צריך לרכוש את הסכמתם של דיירי הבית האחרים ובהתאם לזאת, להתנהל מול הגוף האחראי על הבניין - חברת האחזקה או ועד הבית, שכן זו פרוצדורה בת מספר שלבים המצריכה תכנון מקדים.

אולם, יותר ויותר נהגים מאמצים את הרכב החשמלי לחיקם וכתוצאה מכך הביקוש לעמדות טעינה בחניונים הביתיים צפוי לגדול ולהתעצם - בעלי הרכבים החשמליים ירצו לטעון את מכוניתם בסביבה הבטוחה והמוכרת. כמו כן, משרד האנרגיה הישראלי הכריז כי בכוונתו למגר לחלוטין את התלות בדלקים מזהמים, ואת מכירת רכבי הבנזין והסולר עד שנת 2030. המשמעות היא, שהרכב החשמלי צפוי להיות אמצעי התחבורה הבלעדי של ההמונים. אי לכך, הבניינים המשותפים ברחבי הארץ יצטרכו לספק את התנאים המיטביים לחיים עמו.

מכינים את הקרקע 

אנחנו ב-EV-EDGE מספקים פתרון מקיף עבור וועדי בתים וחברות אחזקה לבנייני מגורים אשר כולל ליווי מקצועי מתחילת תהליך התקנת עמדות הטעינה בבניין המגורים המשותף, ועד סופו. בשלב הראשון יגיע לבית המשותף חשמלאי מוסמך לצורך עריכת סקר טכני מקדים ותכנון הקמת תשתית מרכזית בבניין. בשלב הבא, אנשי צוות מיומנים ומנוסים יקימו את תשתיות החשמל ויתקינו את עמדות הטעינה החשמליות החכמות תוך הקפדה יתרה על תקני בטיחות מחמירים ועל עבודה נקייה, מדויקת ואסתטית. 

עמדות הטעינה החדשניות והאסתטיות שלנו מגיעות עם תוכנת אופטימיזציה וניהול שתספק למכלול דיירי הבניין שקט נפשי, ותתאים באופן מדויק לצרכיו הייחודיים של הבניין. התוכנה תאפשר לנציגות הבניין לנהל בצורה נוחה ופשוטה את טעינת הרכבים החשמליים בחניון הביתי. לשם כך היא תווסת את עומסי החשמל בבניין, תאזן את החשמל ביעילות בין הרכב החשמלי הנטען לבין הדיירים האחרים שזקוקים לו, כדי למנוע קריסות ונפילות מתח. יחד עם זאת, היא תנפיק נתונים, דוחות שימוש וחשבוניות להנהלת הבניין, אודות צריכת החשמל של בעלי הרכבים החשמליים.

איכות חיים לכל הדיירים

עמדות הטעינה החשמליות בחניון הבית המשותף יהפכו את חייהם של דיירי הבניין לטכנולוגיים, פשוטים ונוחים יותר. ראשית הם ייהנו מהטבה בלעדית - גישה לרשת עמדות טעינת הרכבים החשמליים הגדולה והחדשנית ביותר בישראל. כך בעלי הרכבים החשמליים של הבניין יוכלו לטעון את הרכב בכל אחת מעמדות הטעינה הפרוסות לכל אורכה ורוחבה של הארץ, לא משנה היכן הם מתגוררים ולאן הם נוסעים – הן זמינות להם בכל מצב.

שנית, הם יוכלו להשתמש באפליקציה חדשנית ידידותית למשתמש - ללא עלות נוספת, שאיתה הם יאתרו את עמדות הטעינה בקרבתם, יפקחו על תהליך טעינת הרכב בזמן אמת, ואף יתכננו מסלול מיוחד לעבודה או לחופשה משפחתית בבית מלון בהתבסס על עמדות הטעינה שבדרך. ולבסוף, יעמוד לרשותם מוקד שירות ותמיכה טכנית שזמין 24/7 ויסייע בפתרון כל בעיה, בכל שעה ביום, לאורך כל תקופת ההתקשרות. לפיכך, עמדות טעינה חשמליות בחניון הבית המוכר והאהוב, יספקו את החוויה השלמה עבור בעלי הרכבים החשמליים בבניין וכן עבור הדיירים האחרים גם יחד.

רוצים להציב עמדות טעינה חסכוניות, חדשניות ומדליקות בבניין המגורים המשותף שלכם? דברו איתנו עוד היום.

שאלות ותשובות בנושא תשתיות בניין לעמדות טעינה למכוניות חשמליות

שאלה 1: מהם היתרונות העיקריים של התקנת עמדות טעינה בבניין מגורים משותף?

תשובה: היתרונות העיקריים הם:

1. נגישות לרשת עמדות הטעינה הגדולה בישראל לבעלי הרכבים החשמליים בבניין.

2. שימוש באפליקציה לאיתור עמדות טעינה וניטור תהליך הטעינה.

3. מוקד תמיכה טכנית זמין 24/7.

4. חוויית נסיעה מושלמת לבעלי הרכבים החשמליים.

שאלה 2: מה כולל הפתרון המקיף שמציעה חברת EV-EDGE להתקנת עמדות טעינה?

תשובה: הפתרון המקיף כולל:

1. סקר טכני ותכנון תשתית מרכזית לבניין.

2. הקמה מקצועית של התשתיות והתקנת העמדות.

3. תוכנת ניהול ואופטימיזציה לויסות עומסי החשמל.

4. דוחות ונתוני צריכת חשמל עבור הנהלת הבניין.

שאלה 3: מהם היתרונות של תוכנת הניהול והאופטימיזציה של עמדות הטעינה שמספקת החברה?

תשובה: יתרונות התוכנה הם:

1. ויסות עומסי החשמל בין הרכבים החשמליים לדיירים.

2. מניעת קריסות ונפילות מתח.

3. יצירת דוחות צריכת חשמל עבור הנהלת הבניין.

4. ניהול פשוט ונוח של תהליך הטעינה בחניון.

 

אולי יעניין אתכם גם:

עמדת טעינה לרכבי טסלה

עמדת טעינה לרכבי GEELY

עמדת טעינה לרכבי BYD

עמדות טעינה בבית פרטי

חנות עמדות הטעינה של EVEDGE

 

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה