זו שעתן של מכוניות חשמליות קטנות - ואלו הסיבות המובילות לעבור לנהוג בהן - EV-Edge

חדש! התקנה מהירה של עמדת טעינה ביתית ע"י המתקינים המורשים באתר מדרג  לרשימת המתקינים 

 

מכוניות חשמליות קטנות

זו שעתן של מכוניות חשמליות קטנות – ואלו הסיבות המובילות לעבור לנהוג בהן

פבר 2024 |

בשנים האחרונות תעשיית הרכב הייתה עדה לשינוי כיוון מדהים לעבר כלי רכב חשמליים, כאשר מכוניות חשמליות קטנות שהחלו להיות מיוצרות בהמוניהן זוכות ליותר ויותר אהדה בקרב הקהל הרחב. ממכוניות חשמליות לעיר ועד רכב מיני חשמלי שיכול לעבור בכל סמטה צרה בקלות -  מכוניות חשמליות קטנות מציעות לכם כצרכנים שורה של יתרונות שהופכים אותן לבחירה אטרקטיבית עבור כל בעל רכב. אז אם אתם שוקלים לעבור לרכב חשמלי או שכבר יש לכם ואתם רוצים להחליפו לאחד חדש, לפניכם 7 סיבות שיבהירו לכם מדוע בחירה ברכב חשמלי קטן עשויה להיות ההחלטה המושלמת עבורכם – ובסיום אף נסקור בפניכם מס' רכבים מומלצים מסוג זה. 

אלו הן 7 הסיבות לרכוש מכוניות חשמליות קטנות

  • מאפשרות חיסכון בעלויות

עם עלויות תפעול נמוכות יותר בהשוואה לרכבים רגילים, מכוניות חשמליות קטנות מאפשרות חיסכון משמעותי לטווח ארוך, הן בתחזוקה והן בעלויות הדלק שנחסכות מכם. בתקופה שבה מחירי הדלק רק מאמירים, החשמל נותר זול מהבנזין והחסכון מורגש בכיס. בנוסף בתוך מכוניות חשמליות קטנות יש פחות חלקים נעים, וכתוצאה מכך הוצאות התחזוקה עליהן לאורך זה מופחתות.

  • מוצעות במחיר סביר 

רכבים קטנים מגיעים לרוב עם תג מחיר נמוך יותר בהשוואה לרכבים חשמליים או היברידיים גדולים יותר, ואם אתם מעוניינים לרכוש רכב מיני חשמלי המחירים יכולים להיות נוחים אפילו יותר.  הגודל הקומפקטי ומערכות ההנעה הפשוטות של מכוניות חשמליות קטנות הופכות אותן לקלות יותר לייצור, ומאפשרים ליצרניות הרכב להציע אותן לצרכנים במחירים תחרותיים.

  • יעילות יותר לנסיעות עירוניות

רכב עירוני חשמלי הוא רכב שמעוצב לתמרונים זריזים, והוא אידיאלי לניווט ברחובות הערים הצפופים, כשהוא מאפשר לכם להיכנס גם למקומות החניה הצרים ביותר. הממדים הקומפקטיים שבהם מעצבים ומייצרים מכוניות חשמליות לעיר הופכות את הנהיגה העירונית לפשוטה, שקטה ונוחה הרבה יותר.

  • מצוידות במיטב הטכנולוגיה

נכון שרכבים חשמליים נמצאים באופן כללי פעמים רבות בחזית טכנולוגיית הרכב, אך רכבים חשמליים קטנים, שנועדו לנסיעה ותמרון ברחבי העיר, מציגים לרוב את ההתקדמות העדכנית ביותר בטכנולוגיית לרכב חשמלי. זה כולל לדוגמה את מערכות הבלימה המתקדמות, רכיבים ייחודים וחסכוניים באנרגיה ותכונות קישוריות חכמות. חידושים אלה משפרים את חווית הנהיגה תוך מקסום היעילות האנרגטית של הרכב.

  • מתאפיינות בבטיחות גבוהה

למרות גודלם הקומפקטי, רכבי רכב חשמליים קטנים מצוידים בתכונות בטיחות מתקדמות ובמערכות הגנה חזקות מפני תאונות כדי להבטיח את בטיחות הנוסעים. מטכנולוגיה למניעת התנגשות ועד למערכות זיהוי הולכי רגל, ברכבים חשמליים קטנים ארבים ניתנת עדיפות לבטיחות – אבל מבלי להתפשר על הביצועים.

  • ניתנות להתאמה אישית

בניגוד לדגמים הגדולים יותר, שמגיעים ברובם בעיצוב מובנה מלכתחילה, ברכבים חשמלים קטנים מוצעות יותר אפשרויות התאמה שמספקות לכם את היכולת להתאים אישית את רכבכם להעדפות ולאורח החיים שלכם. בין אם מדובר בבחירת הצבע המועדף עליכם לרכיב כזה או אחר של האוטו או בבחירת תכונות אופציונליות - ברכישת מכוניות חשמליות קטנות אתם עשויים ליהנות מיותר גמישות בעיצוב ובפונקציונאליות של הרכב.    

  • נוחות יותר מבחינת טווח טעינה

בעוד שלרכבים חשמליים קטנים עשויים להיות טווחי סוללה קצרים יותר בהשוואה לרכבים חשמליים גדולים – אלו הקטנים והקומפקטיים מתאימים באופן מושלם לצרכי נסיעה יומית ונהיגה עירונית. עם הרשת ההולכת וגדלה של עמדות טעינה שמוצבות בערי ישראל, הטעינה מחדש של רכב חשמלי קטן נעשית בנוחות וללא טרחה. 

קחו למשל את רשת עמדות ההטענה המהירות של חברת EV Edge שכבר הציבה יותר מ-1,000 עמדות הטענה בכל רחבי הארץ, כולל במרכזי הערים הגדולות. עם האפליקציה החדשנית שפיתחו בחברה תוכלו לא רק לאתר בקלות את עמדות הטעינה הציבוריות הסמוכות למרכז העיר שלכם ולראות אלו מהן פנויות,  אלא גם להגיע אליהם עם הרכב החשמלי הקטן שלכם ולהכניס אותו להטענה בקלות ובמהירות. דרך האפליקציה תוכלו אפילו לצפות בלייב בהתקדמות הטעינה, בזמן שאתם נהנים לכם מבילוי בקניון, ישיבה בבית הקפה האהוב עליכם או מטיול רגלי ברחובות העיר. 

בשורה התחתונה: מכוניות חשמליות קטנות – שווה לעבור

כפי שאתם רואים, ההחלטה לרכוש רכב חשמלי קטן עשויה לטמון עבורכם בחובה יתרונות גדולים. החל מחיסכון בעלויות, דרך הטכנולוגיה המתקדמת והיכולת לעצב את המכונית באופן אישי, ועד קלות ההטענה בעזרת רשת עמדות הטעינה של EV Edge – רכבים חשמליים קטנים מייצגים למעשה את העתיד של ההתניידות בעיר. אנחנו ממליצים לכם לשקול ברצינות לעבור לרכב חשמלי קטן ולזכות לחוות את שלל היתרונות שיש לו להציע.  

שאלות ותשובות

מהי עלות צריכת החשמל להטענה ציבורית ב-EV-Edge?

התעריפים עשויים להשתנות בהתאם לסוג המנוי, מיקום והשעה (תעריף יום/ תעריף לילה). מידע עדכני יופיע לכל משתמש רשום באפליקציית EV-Edge – בכניסה לפרטי העמדה הרצויה ולחיצה על "פירוט מחירים".

היכן קיימות עמדות טעינה לרכב חשמלי?

את עמדות הטעינה של רשת EV Edge, הרשת הגדולה בישראל, ניתן לאתר בקלות באמצעות האפליקציה שלנו הזמינה ללא עלות בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. באפליקציה תוכלו, למצוא גם מידע אודות סטטוס העמדה הרצויה, תעריפי הטעינה, לנווט לעמדה באמצעות WAZE או GOOGLE ואף ליצור איתנו קשר לשירות ותמיכה.

האם ישנה מפה מסודרת בה אוכל לראות את כל עמדות הטעינה בארץ ?

באפליקציית Cello Charge (מבית סלופארק) תוכלו למצוא כיום את מרבית עמדות הטעינה המוצבות בארץ, כולל את אלו של רשת EV Edge.

אולי יעניין אתכם גם: עמדת טעינה לבית פרטי | טעינת רכב חשמלי בחניונים

לחץ על "השווה בין דגמים" במוצר הרצוי להשוואה